ITS REALLY COMPLICATED CHAPTER 59

Folk kollade mycket på oss, och justin och jag fick ta ett par fan bilder. Sedan la jag våra handdukar på två solstolar.
- Sist den i, sa jag och började springa.
Justin hann ändå före mig och jag stannade upp när jag kommit till mina knäskålar, för vattnet blev för kallt och Justin hoppade i direkt.
- VA INTE FEG VALERIA, sa han och började skvätta vatten.
- SLUTA JUSTIN, SERIÖST! skrek jag och han skrattade bara åt mig.

Han kom mot mig och bärde upp mig, jag började skrika lite halvt och det drog bara folks uppmärksamhet mer. Precis när jag trodde att han skulle kasta i mig så kysste han mig och jag besvarade kyssen passionerat.





Jag och Justin lämnade en mexikansk resturang där vi hade ätit middag precis vid stranden. Vi hade fortfarande strand kläderna på oss. Justin betalade notan och gav 700 dollar i dricks, mer än vad dom förmodligen tjänar på en vecka.

Jag log mot Justin för han var så snäll mot dom. När vi gick tillbaka till hotellet var det rätt så mycket folk som kollade på oss, vi ignorerade dom så bra vi kunde fast vi tog några bilder med fansen och vi övade vår spanska med dom. Justin var riktigt dålig, jag var hyffsad.

När vi kom till Lobbyn stod Miley där med Chaz, Ryan och en annan kille som heter James. Jag och Miley skrek när vi såg varandra och kramades, jag såg att paparazzis fottade oss från buskar utanför. Sedan hälsade jag på killarna.

- Jag har saknat dig din bög, sa miley och slog mig på armen.
- Jag bög? Okej, jag har saknat dig med din hora, sa jag och hon skrattade och vi kramades igen.

Vi bestämde oss för att Jag och Miley skulle dela på ett rum och Justin skulle dela med sina vänner, killar för sig och tjejer för sig, mycket lättare.

Jag och Miley började fixa oss inför kvällen. Vi skulle ut och festa med killarna och Miley satt och åt lite room serivce mat medans vi fixade oss. Jag satte på mig en vit klänning eftersom jag fått en liten bränna från idag såg det sött ut, sedan ett par ballerina skor. Jag ville heller inte vara längre än Justin, han är ungefär 3 cm längre än mig. Alla tycker det ser gulligt ut att vi är i samma "storlek".

Jag gick in på twitter och skrev "i got a feeeling, that tonight's gonna be a good night" sedan twittrade jag en bild på mig och miley och skrev. "finally got to spend some time with my BFF in mexico!!!!!". Jag loggade snabbt ut efter jag gjort det.

När jag och Miley hade sminkat oss och var helt klara drog vi ner till lobbyn och där stod Justin och killarna och höll på med deras mobiler.

- Äntligen... vet ni hur länge vi har väntat, jävla kärringar, sa chaz och miley var snabb på att slå honom på armen.
- Du ser.. WOW. Got no words... Du är världens snyggaste kvinna, sa justin och kysste mig på kinden. Jag log bara och kontrade med "du ser inte så dum ut du heller"

- Vart vill tjejerna gå då? frågade Ryan ..
- Vi går och förkrökar på någon lugnare bar innan vi drar och klubbar hårt inne i city, sa miley och alla höll med.

Vi tog en taxi och hamnade på en klubb som hette "El gato verde" Vi beställde in ett bord fullt med olika sorters drinkar.
- IDAG SKA JAG BLI FUCKING FULL, sa Miley och började shotta.
Chaz, Ryan och Miley började ha någon shott tävling och jag drack olika drinkar, sedan när jag började bli full tog jag flera tequila shotts..

Jag kollade ut och såg att det fanns paparazzis.
- Fan också, skrek jag för mig själv.
- Vad? frågade Justin och jag pekade på paparazzis.

Miley reste sig upp - jag var förvånad att hon ens kunde stå upp - hon vinglade och svärde för sig själv och började gå mot dom....


__________________________________________________________________

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT FÖR MIN HEMSKA UPPDATE!!! JAG FÖRTJÄNAR INTE ATT NI FORTSÄTTER LÄSA!!!

jag lovar er massa drama och att det ska bli kul att läsa!! :D vad tyckte ni om detta kapitel? MER KOMMER SNART! JAG SKA UPPDATERA GRYMT FRÅN OCH MED NU!!

(förlåt för en dålig header till detta kapitel. Har inte ett program på denna data som jag bloggar från just nu! Därför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0