A JUSTIN BIEBER STORY - KAPITEL 1

Du är en 16 årig tjej från Los Angeles (du är född 17 maj 1994 samma år som justin ) och du är en normal skoltjej :) Du heter Summer.




Jahap, en ny vecka. Jag går ju andra året i high school, så det är bara att stå ut ett år till. Min telefon ringde. Det var Maria - min bästavän - jag svarade.

- Hej maria, sa jag och log för mig själv..
- SUMMER!! du har ingen aning om vem som är i stan idag!! sa hon

och hon var helt galen i alla kändisar som sprang runt här i Hollywood. Det är faktiskt kanske kul om jag ska medge. Men iallafall så var justin bieber i stan. Han är rätt söt faktiskt. Han dejtar väl Selena Gomez?

Jag började fixa mig för att dra mig till skolan, såg att jag hade bråttom. Jag satte på mig ett vitt linne, ett par jeans och sedan ett par vita skor. Jag tog tog min väska och sprang till bilen. Jag började köra till skolan..´

Lektionerna gick snabbt, dagen gick snabbt. Efter skolan hade jag cheerleding. Jag är faktiskt rätt duktig, har gått på det så länge jag minns. Jag är faktiskt "ledaren" i skolgruppen.

När jag var påväg hem så åkte jag iväg i bilen och maria var med mig. Sedan kände vi hur någon krockade i oss. VEM FAN KROCKAR I IN NYA BIL??!?!? Min pappa gav mig nyss den, VAFAN.. Jag gick ut ur bilen och såg att det var en limousin som hade krockat i mig. Maria gick också av, hon såg mer nyfiken ut än sur..

Förmodligen så var det en liten hollywood kändis som tror att han/hon kan gå och krocka i allt hon/han ser. Och ur bilen steg en mörk kille ut sedan gick chauffören också ut.

- Det där är Kenny, sa Maria..

Vad snackar hon om?! Vem FAN ÄR KENNY?!?! Jag blev skit sur. jag kände hur jag kokade. Så jag började skrika på den mörka killen.

- HUR FAN KAN DU KÖRA IN I MIN BIL?! VA? OCH DU SKA FÅ BETALA FÖR DENA REPA DU GJORDe, MIN BIL ÄR HELT FÖRSTÖÖÖRDD!!! skrek jag hysteriskt.

Han kollade på mig med stora öppna ögon. Han såg lite läskig ut nu. Jag backade.

- Förlåt, det var inte hans fel, egentligen är det chaufförens fel, men jag antar att jag inte kan skylla på honom, det är jag som äger bilen.. sa en kille vid min ålder som steg ut ur bilen. Maria svimmade nästan. Det var Justin Bieber!

 

- Hm, jag bryr mig inte om du skickar din gorilla på mig, sa jag och pekade på den mörka stora killen, jag fortsatte. DU SKA BETALA FÖR MIN BIL!!

- Ja, det ska jag absolut, förlåt så mycket, här får du mitt nr, sa han och gav mig en lapp..
- Och ja, det här hjälpte ju, nu står jag mitt på gatan med en krossad bil och "justin Biebers" nummer, sa jag och kollade på honom irriterade.
- du är inte ett så stort fan, är du? suckade han och små log flirtigt.
- JAG VILL HA MIN BIL! sa jag bortförskämt, han skrattade bara.

- Jag ringer och fixar det, du får en ny bil, exakt sån modell, eller vilken du vill imorgon, jag skjutsar hem er nu, lägg bara bilen åt sidan..

______________________________________________________________________________

Ja, det var första kapitelet? Vad sägs? är den bra eller dålig? jag har mycket planer för denna berättelse :) Den blir bättre, lovar!

 


Kommentarer
Postat av: julia

känns som att det saknas lite homosexualitet. Har du kollat in justinandjonas.blogg.se?

2011-02-25 @ 13:54:09
Postat av: Axel Lindquist

du e fuuuuuuuulll.... jag hatar dig äckelbarn... fittafittafitta USH!?!

2011-11-09 @ 11:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0