A JUSTIN BIEBER STORY - KAPITEL 3

Vi kom fram till MARC'S MILSHAKE BAR och så fort vi klev av kom det massa paparazzisar fram till oss, med kameror och filmkameror, och började fråga "dejtar ni?", "var har hänt med Selena gomez och dig justin?", "är du justins nya tjej?" osv..

Jag såg på Summer att det var ganska obekvämt..




SUMMERS PERSPEKTIV:

Justin svarade inte på något utav dom sa och inte jag heller. Även om dom frågade mig en massor om jag var på g med justin osv.. Vi gick in till baren och dom var fortfarande utanför, helt ärligt? kunde dom inte låta oss vara? det var rätt jobbig. Såg att justin märkte att jag tyckte det.

- Förlåt för det här, dom är så respektlösa, sa justin och suckade..
- Det är lungt, men vad kommer selena säga om det här? frågade jag

Jag såg att han kände sig lite obekväm med frågan, typiskt mig och göra bort mig! Jag tänkte precis byta samtals ämne men då sa han..

- Jag vet inte, vi är ändå inte tillsamans, sa han
- Okej sa jag och vikade lite på munnen.

Vi köpte en milkshake, jag köpte jordgubb och när jag skulle betala så lät han mig inte. Utan han betalade både hans och mitt. Sedan köpte han några kakor också.

Vi gick ut ur butiken och då kom det massor av paparzzis igen . Kenny åkte iväg i en annan bil, vi hoppade snabbt in i bilen - som justin nu skulle köra - och sedan åkte vi iväg till en strand. Det var helt dött där, öde verkligen. Jag och Justin gick ut ur bilen.

- Vad gör vi här? frågade jag nyfiket
- Tänkte att vi skulle gå på en prommenad, om du vill förstårs?
- Ja absolut! sa jag och log.. Nu tog justin fram kakorna och bjöd mig så åt vi lite på dom samtidigt som vi gick längs med stranden..

UR JUSTINS PERSPEKTIV:

- Du verkar vara en bra vän, sa hon och log.
Jag kunde inte sluta kolla på henne, hon var verkligen vacker. Det vackraste som jag någonsin sätt.
- Du verkar också som en bra vän, sa jag och skrattade till.
- Är det jobbigt att vara känd? frågade hon
- Sådär, ibland kan det väl vara kul och ibland jobbigt. men det brukar ofta vara jobbigt.. Speciellt när folk följer efter en precis hela tiden.. fast fansen är ju underbara!

Vi blev tysta en stund. Det var en skön tystnad, jag såg på henne, hon var så fin.

- är du hel amerikan? frågade jag henne från ingenstanns
- Nej, min pappa är amerikan och min mamma är från colombia. Men jag är uppväxt här i Los Angeles, sa hon.
- Aha vad coolt, blandingar brukar ofta vara dom snyggaste, sa jag. Hon rodnade lite.

Jag fick ett sms och kollade på det. Från Selena *Jag såg nyss på ocean up att du är med en annan. SERIÖST VAD HÄNDER JUSTIN?!* Fan nu hade jag sårat henne också. Jag kollade på Summer som stod och kollade på mig nyfiket.

- är det problem? frågade hon.
- Nej, bara scooter..

Jag svarade *vi är bara vänner, bli inte avundsjuk, du kan inte bli det på precis alla* jag vet inte varför, men jag brydde mig inte om vad Selena sa. När jag kollade på Summer, så brydde jag mig inte. Summer var så fin, hennes bruna ögon, hennes läppar.. Allt..

- Dina föräldrar, hon tog dom att jag råkade köra på din bil? sa jag och små skrattade lite.
- Dom vet ingenting ännu, sa hon och flinade åt det..
- Hur kan dom inte märkt? frågade jag
- Min pappa är i New York och kommer hem ikväll men det kommer säkert dröjas ut så han kommer väl om en vecka, och min mamma är i philadelpia, dom håller på med jobb och en massa jobbmöten och sånt, sa hon.
- Aha, sa jag.. är hennes föräldrar såna som jobbar mycket? Jag vågade inte fråga det, så jag hoppade över det.

Efter ett tag gick vi tillbaka till bilen och jag började köra tillbaka mot Bevery Hills för att lämna henne igen. Jag ville verkligen träffa henne igen.

UR SUMMERS PERSPEKTIV:

när vi kom fram så såg jag en bil på uppfarten, precis som den som justin hade krockat sönder. MIN BIL!! Jag blev chockad och kollade på honom..

- Jag lovade dig en ny, en sprillans ny och samma modell som du hade. Kvickt? sa han och log.
- Tack, min pappa kommer aldrig märka något! sa jag och log.

Han följde med mig ut och upp till dörren.
- Tack för en rolig dag, det har varit avslappnande och annourlunda med tanke på paparazzisarna, sa jag och skratta.
- Jag hoppas vi ses igen, du verkar vara en bra kompis? Ses imorgon? sa han och log
- Jag har skola, men efter skolan?
- Jag smsar dig, sa han

Han gav mig en lång kram och jag luktade på honom, han luktade så gott. Han gick tillbaka till sin bil och satte sig. Jag gick in i huset, helt tomt. Ingen hemma, som vanlig. Jag la mig i sängen och loggade in på facebok.
Sedan somnade jag.. Jag drömde faktiskt om JustinBieber!

På morgonen gick jag och åt en fruktsallad till frukost som min kock (pappa hade en anställd kock) gjorde. Det var väldigt gott. Jag gick och fixade mig. Ett svart linne, vit kofta, mörkgröna leggings och



Summers outfit

Jag fick ett sms. Jag läste det. Från Justin såklart. *Skulle vi ses idag?.. J* Jag svarade *Ja såklart, jag håller vad jag lovar. Puss S*

Jag gick till skolan och där såg jag Maria. Hon kom fram till mig och undrade om jag hade hört med från Justin osv.. Jag orkade inte förklara att jag och justin var vänner så jag halvignorerade henne. Sedan kände jag hur någon tog på min rumpa. Jag vände mig om chockat.

- Hej Sötnos, sa Marc och flinade.
Han var kaptenen i fotbollslaget och mitt ex. Så typiskt att ledaren cheerleading och fotbollskaptenen ska vara tillsammans.
- Hej Marc, sa jag och gav honom ett fejkleedende. Jag är fortfarande sur på honom för han var otrogen mot mig.
- Följer du och din kompis med på fest ikväll? sa han och kollade på Maria.
Maria gav mig Fyfan-vad-kul - minen. Jag kunde se på henne vad hon ville säga! Lite komiskt.
- Okej, ikväll.. Sa jag och log

Skoldagen gick fort och när jag slutade kom Justin förbi men han gick aldrig av, det skulle blivit kaos då. Så han stod bara på parkeringen med sin bil och jag hoppade in. Som tur märkte ingen oss!

- Vad ska vi göra idag? sa han och log
- Jag vet inte, jag ska på fest senare ikväll, vill du följa med ? sa jag och log.
- Nja, jag vet inte, tror inte det är så bra, jag har ganska svårt för att ... typ umgås med normalt folk.. dom brukar bli uppspelta och det är jobbigt.. sa han
Jag förstod honom. Jag log mot honom och så åkte vi till Starbucks och tog en kaffe. Självklart var en paparazzi efter oss. Vi brydde oss inte så mycket. Vi höll handen ett par gånger.

- har du pojkvän? frågade han mig när vi satt i bilen påvägen tillbaka..
- eh nej, trodde du hade förstått det, sa jag tveksamt
- Okej, jag bara undra, sa han
- Du är tillsammans med Selena Gomez va? sa jag till honom och såg att han blev väldigt allvarlig när jag frågade det..
- Inte direkt, hon gillar mig väldigt mycket och jag gillade henne väldigt mycket förrut, men jag vet inte.. Det har bara blivit så jobbigt, sa han ..

_______________________________________________________________________________________

Hm, vad kommer hända på festen? :O ja, det får ni se i nästa kapitel! förlåt för en dålig uppdate, jag var på begravning i nyköping ett par dagar denna vecka, men jag kommer uppdatera normalt nu!

förlåt för ett tråkigt kapitel, har många planer och den blir mer spännande lovar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MMeeeeeer :D<3

2011-02-11 @ 13:51:53
Postat av: Anonym

Meer....!

2011-02-28 @ 16:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0