A JUSTIN BIEBER STORY - KAPITEL 4

- Du är tillsammans med Selena Gomez va? sa jag till honom och såg att han blev väldigt allvarlig när jag frågade det..
- Inte direkt, hon gillar mig väldigt mycket och jag gillade henne väldigt mycket förrut, men jag vet inte.. Det har bara blivit så jobbigt, sa han ..




UR JUSTINS PERPEKTIV:

Jag gillade verkligen Summer. Hon är snäll, jordnära och framförallt enormt vacker och fin, snygg, alla ord som kan komma i den kategorin. Jag fick ett sms och läste det. Från Selena *jaha, och idag dissar du mig igen för den tjejen du är med hela tiden. VAFAN JUSTRIN* Jag svarade. *SLUTA bli avundsjuk hela tiden. Du och jag är vänner, och jag ber om ursäkt om jag fått dig att tro något annat, ledsen Sel*

Jag kollade mot Summer och hon log mot mig. Hennes vita leende var underbart. Vi ´var utanför hennes hus nu och jag hon tog av sig säkerhetsbältet.
- Ha kul ikväll, om något händer, ring mig ? lova ? sa jag.
- Du behöver inte vara orolig för mig, jag klarar mig bra.. sa hon och log
- Ses vi imorgon? frågade jag
- Messa mig

Hon hoppade av och jag kollade på henne. Hon var kanske 162 cm lång, hon var smal och hade fin kropp. Herregud, är jag kär? bara efter jag kännt henne några dagar.
Jag åkte hem och skulle ha en chatt med alla mina fans! dom kommer säkert fråga mig en massa om vem det är som jag varit med under den sista tiden..

UR SUMMERS PERSPEKTIV:

Okej, klockan är åtta. Jag hade precis gått ut ur duschen. Jag sminkade mig lite mer än vanligt eftersom det var fest. Och jag fixade mig extra fint. Jag älskade att fixa mig! Jag satte på mig en vit somrig klänning och ett par glittriga klackskor.


Summers outfit

Sedan satte jag mig i bilen och smsade Maria *jag kommer till dig nu, var beredd att gå ut. Är där om 3 minuter. Puss* och när jag kom fram till hennes hus stod hon utanför och hade också fixat sig så hon var jätte fin.

Vi kom fram till festen kom Marc och hans kompisar direkt fram till mig.
- vad fin du är, som vanlig, sa Marc och log. Jag fejklog tillbaka.
Maria hade gått och hälsat på alla andra och jag gick till henne och hälsade också på alla andra. Sedan tog jag en öl och började dricka..

Det fanns pizza framme. Jag mådde illa när jag såg den. Men jag hade inte ätit på hela dagen, igen. Jag har slarvat och det är farlig, för då kan jag gå tillbaka till det jag var..

Jag drack så jag blev lite berusad. Marc kom fram till mig skit full.
- Jag saknar dig ibland, du är så vacker.. sa han och smekte mig på kinden.
- Jag saknar också dig ibland, du är en fin kille, kanske borde tänka lite mer på hur du sårar folk, sa jag..
Han kom nära mig, och jag fattade att han skulle kyssa mig och jag kysste honom tillbaka. Jag kände att det kom tillbaka gamla känslor, för jag har verkligen varit kär i denna killle.
Sedan gick vi en prommenad i skogen.

Min mobil ringer.
- Hallå? svarade jag och hela jag lät borta.. hoppas det inte var mamma eller pappa
- Hej det är justin, är du full? frågade han orolig
- äsch skitsamma! Lev liv förihelvete, sa jag och skrattade och Marc började också skratta. Sedan kysste han mig.
- Vem är du med? ska jag komma och hjälpa dig? frågade justin oroligt.
- Med alla dina livvakter och tro du äger hela världen? seriööööst, sa jag och skrattade
- vad äre med dig?
- ingenting, trött på folk bara, godnatt sa jag och la på.

Jag vaknade upp nästa morgon av att jag var på stranden. Jag hade Marc bredvid mig, klockan var typ 11 och det var massa folk på stranden. Jag hade egentligen skola idag, men skit i det.

Jag gick därifrån och satte mig i bilen och kollade på min mobil tre missade samtal från Justin. SHIIIT! då minns jag allt jag sa till han igår. Jag skrev snabbt ett sms *förlåt för det jag sa igår. Jag var helt borta, vet inte ens vad jag se? ses vi idag?*

Jag åkte hem, tog en dusch och fixade mig. Jag satte på mig en vit tröja, jeans och ett par boots.


Summers outfit

Någon plingade på dörren. Jag öppnade. Där stod Justin. Han såg helt underbar ut och han kollade på mig. Med sina stora bruna ögon, jag blev helt förtrollad.
- Förlåt för igår!! du är en helt fantastisk kille, jag var bara helt borta, vet inte ens vad jag sa, vad jag nu sa, förlåt. Sa jag och såg seriös ut.
- Det är lungt, du ser helt fantastisk ut.. sa han och log

UR JUSTINS PERPEKTIV:

Hon såg helt fantastiskt ut. Helt plötsligt så kom vi nära varandra, våra läppar möttes. Hennes läppar var mjuka och dom passade så perfekt mot mina. Jag kysste henne mer passionerat och här stod vi i hennes hall och kysstes. Sedan avslutade vi kyssen och log mot varandra

- Jag tror jag har bieberfever.. sa hon efter vi hade kysste varandra och log..

_____________________________________________________________________________________

NU KOMMER DRAMAT PÅ RIKTIGT!! :D Det lovar jag er ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHIET POMMFRIT VAD BRA DEN ÄR :D

ASSÅ OMG :DDDD

2011-02-11 @ 18:27:39
Postat av: mirja och sanna

FAN VAD BÄST MER :DDD

2011-02-11 @ 19:29:37
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

uptadera!!!!!!!!!!

2011-02-12 @ 19:19:50
Postat av: Linnea

uppdatera lite nu va :s?

2011-02-12 @ 20:02:08
URL: http://hhanssson.blogg.se/
Postat av: mirja och sanna

hej kommentera gärna vår justin bieber novell vi har inte kommit långt en men det skulle vara kul om du kunde följa den och kanske slänga in någon kommentar kram mirja och sanna

2011-02-13 @ 10:30:32
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://bieberdream.blogg.se/2011/february/one-less-lonely-girl-chapter-38.html#comment



kapitel 38 ute på bieberdream nu :)

2011-02-13 @ 13:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0