WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 10

Han gick mot mig och kysste mig. Sedan gick han och bytte om. Jag hörde en viberation och kollade på min mobil, sedan såg jag justins mobil. Jag tänkte inte kolla men när jag såg ett sms från "Selena <3" Jag försökte att låta bli att tänka på att han hade ett hjärta vid hennes namn.

Jag öppnade smset och där stod det ....




Ur sunnies perspektiv:

"skulle vi ses idag eller? you know i love u" och jag fattade inte. hade justin bestämmt träff med SELENA?! Seriöst.. Men jag sket i det. Jag la telefonen på plats igen och sedan kom justin ut. Han hade fixat sig.
- Vad ska vi göra idag? frågade han mig.
- Vad vill du? frågade jag.
- Jag vill vara med dig, sa han och kysste mig. Jag besvarade kyssen och kände att jag älskade honom mer än någonsin. Vi hade fortfarande inte sagt dom tre ordet till varandra.
- kom med mig, sa justin och drog mig ut ur huset och ut med bilen.
Vi körde kanske 15 minuter, tills vi kom till ett stort berg, vi gick ut och det var en jätte fin utsikt. Över det vackra havet.
- Jo, jag undrar om du vill vara min flickvän? frågade han. Jätte gullig av honom! Som vi var typ 7 år "vill du vara min flickvän" fast jag gillade det. Det kändes barnslig, men ändå äkta och fint.
- Absolut, sa jag och kramade honom. Jag fattade att han inte kan berätta för sina fans ännu. Dom skulle ju bli totalt galna.

Vi åkte till stranden och tog en yogurt, vi blev jagade av paparazzis men sedan gick vi hem till Justin för att kolla på film. Vi såg The notebook. Jag fick ett sms från chaz.

"Så du är tillbaka med justin?"
"Hur vet du det?"
"står i alla internetsajter att justins sågs igen med en mystiskt tjej, undra vem det kan vara?"
"Ja vi är tillsammans. förlåt för det som hände igår. Du vet att du är en fantastisk vän <3"
"du kysser mig, sedan säger du att jag är en bra vän, sedan går du till justin? vad äre med dig sunnie?"
"Va? förlåt för kyssen?"


Justin kollade på mig och märkte att jag messade.
- vem smsar du med? frågade han nyfiket.
- kristen, ljög jag. Jag vet inte varför jag ljög. Det var onödigt att säga Chaz bara. Jag är ju bara vän med Chaz. Och vad menade chaz? hoppas han inte fått känslor för mig!!

Jag låg i hans armar och kollade på filmen, det var väldigt mysigt. Vi kysste varandra lite då och då.
När filmen var slut, så vände sig justin mot mig och såg allvarlig på mig.
- Jag vet inte hur jag ska säga detta, men som du vet är jag en sångare... och jag kan ..eh.. inte stanna i Atlanta förevigt, så jag måste typ på tour och till Los angeles på premiären och sånt, sa han.
Jag fattade vad han menade. Och han hade rätt, han kunde inte vara med mig här i Atlanta som en normal tonåring föralltid.

- Jag förstår, men vad händer med oss då? frågade jag honom och kramade om honom och kände hur en tår fall ner för min kind.. Fan.. jag vill inte förlora honom..

_____________________________________________________________________________

Hann inte med så mycket nu! Men kommer med kapitel 11 ikväll eller imorgon! Håll utkik! :)

Kul att ni gillar det! :) Hoppas någon kan hjälpa oss med bloggsvar, så vi kan svara på era frågor! :) någon som kan hjälpa oss? Förslag på ngn tävling eller skicka en inbjudan?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer, älskar eran novell :D Men kan inte hon berätta självmant om Chaz? Det är "roligare" när Justin är otrogen, hehe.

2011-02-26 @ 01:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0