WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 12

- Förmodligen kommer vi ses på The tourist premiären i Hollywood, angelina jolies nya film.. jag vill inte ljuga för dig, men jag ska till massa städer, och där kommer massa kändisar vara, bland annat Selena Gomez and the scene, men det kommer vara kändisar som katy perry, usher och andra med.. så inget kommer hända, sa han.




Ur sunnies perspektiv:

Jag visste inte vad jag skulle säga. Selena skulle vara där. Tänk om något händer? Aja, jag borde inte oroa mig, justin älskar faktiskt mig.

Vi gick in till sovrummet och somnade tätt intill varandra. Nästa morgonen vaknade jag av att Justin skrek.
- JAG HAR EN IDÉ!!
- Vad för ide? frågade jag trött..
- du vet, mina fans får inte veta att du och jag är tillsammans, för din egna säkerhet. Det får dom ta reda på med tiden, dom kan typ döda dig annars, men du kanske kan följa med mig när jag åker iväg? sa han och log.
- Följa med dig? och du tror inte folk kommer märka? sa jag.
- Vi kan vara diskreta, du kan komma med som en "bakgrund dansare" i mitt team eller något? sa han och sken upp som en sol. Som om det vore "värsta iden" dock var det en väldigt smart.
- Hm, jag vet inte ens om jag får. Jag har skola, jag är en normal flicka?
- Du kan bli hemskolad. Prata med dina föräldrar!! sa han.
- Dom har inte ens träffat dig? men visst, dom måste säkert få träffa dig då.

Jag sprang hem och var med mina föräldrar för att umgås med dom. Det var ett tag sedan jag gjorde det. När jag frågade, blev dom tveksamma. Och ett krav var att träffa justin och att ringa varje dag. Justin kom och träffade dom och vi umgicks hela dagen, det var riktigt kul faktistk! men lite obekvämt.

Justin sa till mig på kvällen när vi hade packat klart och jag skulle sova hos honom.
- Ska vi ringa Chaz, Ryan och Kristen för att säga hejdå? sa han. Jag kom och tänka på vad Chaz skulle säga om att jag följde med Justin.
- Aa visst, sa jag.

Vi ringde dom och dom kom på bara 10 minuter. Jag hälsade på alla. Och Chaz var tyst för det mesta. Vi satte på en film och jag och Kristen pratade en massor med varandra, längesen jag såg henne. Hon umgicks mest med ryan nu och jag med justin. Dom var ju ett par. Jag berättade att jag skulle följa med Justin på jingle bell tour.

- Killar, Sunnie ska med mig nu när jag åker iväg till LA och sen förhoppningsvis på jingel bell tour, sa justin. Chaz kollade på mig chockat.
- så du ska med honom? sa han och jag såg hur jag hade krossat hans hjärta.
- Förlåt, sa jag tyst.
- Vad är det som pågår här? frågade justin.
- Det pågår att Sunnie har lekt med mina känslor, hon kysste mig för bara några dagar sedan och nu så säger hon att hon ska iväg med dig, skrek han till Justin.
Justin kollade på mig chockat.
- Alltså justin jag kan förklara, du kysste selena och sedan ringde jag chaz och var ledsen och det liksom bara hände, sa jag.
Chaz gick ut från huset. Justin gick upp på sitt rum.
-Oups, sa Kristen. Jag kollade på henne surt och hon gjorde en förlåt-min. Ryan satt kvar i soffan och tog upp en klubba och började äta.
Jag gick upp till Justins rum.
- är du sur på mig? frågade jag.
- Inte för du kysste honom, men du borde ha berättat, sa han.
- Jag vet, men jag tyckte det var onödigt, sa jag.

Ur Justins perspektiv:

Egentligen så ville jag inte ens tänka mig dom framför mig. Det fick mig bara att må illa. Men varför berättade hon inte?! jag kunde inte förlora henne, vad jag gjorde var värre. Så jag kysste henne.
- Vi är kvickt nu, sa hon.
- Vadå kvickt? sa jag.
- Vi har båda sårat varandra, en gång. Inte igen?
- Inte igen.

Vi somnade bredvid varandra, och vaknade upp nästa morgonen av väckarklockan. Nu skulle vi till flygplatsen och därifrån till Los Angeles...

__________________________________________________________________

Vad kommer hända i Los Angeles? och på jingel bell tour? :D kommer selena förstöra? :O Jag lovar er att massa spänning och drama kommer hända!!

Kommentera gärna vad ni vill ska hända också. Så ger ni mig förslag, har massa ideer, men vill gärna att ni får bestämma lite också :D


Kommentarer
Postat av: :)

hej asså int för att vara jobbig och sånt men kan inte vi få ett till chapter idag??

2011-02-26 @ 21:42:55
URL: http://justinslife.blogg.se/
Postat av: En novell blogg om den kändaste killen just nu- justin bieber!

sv: hej , jo det kanske går att fixa med bloggsvar vi får se (: adda min msn som står där , så kan vi prata mer om det ! (:

2011-02-26 @ 22:27:37
URL: http://dreamaboutbieber.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej hej jag har nyss skapat en novell blogg om Justin bieber och kapitel 1 av Born To Be Somebody är ute skriv vad du tyckte bra eller dåligt tipsa gärna oxå skulle betyda mycket många kramar Sanna

2011-02-26 @ 23:38:04
URL: http://drewstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jättebra!



Jag tycker att Selena kan förstöra lite grann, kanske inte hela tiden..men hon vill verkligen förstöra för dom.



Och så tycker jag att de ska bli lite Biebersex på touren, HAHAHA :D



Älskar novellen, när kommer det mer ?

2011-02-26 @ 23:51:54
URL: http://haringenblogg.se
Postat av: E

Läs min med :D

2011-02-27 @ 01:15:44
URL: http://onetimebieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0