WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 13

- Vi är kvickt nu, sa hon.
- Vadå kvickt? sa jag.
- Vi har båda sårat varandra, en gång. Inte igen?
- Inte igen.

Vi somnade bredvid varandra, och vaknade upp nästa morgonen av väckarklockan. Nu skulle vi till flygplatsen och därifrån till Los Angeles...





Ur Sunnies perspektiv:

Vi åt frukost och fixade oss. Innan jag åkte, så skickade jag ett sms till Chaz "förlåt för det som hände mellan oss, jag hoppas vi kan vara vänner i framtiden" och jag hoppade verkligen att han ville det. För han var en bra vän.

Innan vi drog till flygplatsen kom usher hem till Justin, vi skulle åka alla tillsammans - jag, justin, usher, pattie, kenny och scooter - i LA skulle vi möta andra från justins team.

- Hej jag är usher, jag har hört talas om dig, sa Usher till mig.
- Sunnie, sa jag och sträckte fram handen. Vi skakade den.
- Här, sa justin och gav mig en keps och ett par solglasögon.
- och det här är för?`frågade jag.
- för att ingen ska känna igen dig, dom vet ju att jag går runt med en 'mystisk' flicka hela tiden, bäst om dom inte ser att du följer med, sa han.
- Okej, aja, sa jag och satte på mig det.
- en sak till, när vi går ut ur bilen på flygplatsen, håll usher i handen, så dom säger att du är ushers tjej, sa han.
- WTF? jag har barn och flickvän, sa usher som nästna tappade hakan. Jag och Justin kunde inte låta bli att skratta, men fick usher att gå på med det.

Ur Justins perspektiv:

Då var det dags att dra iväg igen, vi drog oss till flygplatsen. Det var några paparazzis och några fans, inte lika många. Eftersom ATL är lite halvt dött. Men vi tog oss förbi och satte oss på planet. Vi åkte första klass dit och Sunnie blev överraskad. Förstår inte varför haha. Men hon ringde sin mamma minst 3 gånger under resans gång.

När vi kom fram var det FULLT av paparazzis och fans. Typiskt LA. Usher gick hand i hand med Sunnie som man knappt såg vem det var. Ingen märkte något faktiskt. Utan dom frågade Usher om han hade ny flickvän. Vi hoppade in i en jeep. Jag skrev ett par autografer, usher med.
- Det var ju galet, ofta du är såhäär känd, sa Sunnie.
Jag skrattade bara. Och vi åkte till min lägenhet i LA.

Ur Sunnies perspektiv:

Oh my bieber! Hela hans lägenhet var helt otroligt fin. Bara ren lyx. Pattie bodde också här. Jag började packa upp mina grejjer i vårat rum. Pratade lite med mamma och kristen i telefon. Berättade hur fint det var här.
- Du, jag ska iväg på en filmpremiär. Är det okej? jag kan stanna med dig om du vill, sa justin när han kom in i rummet.
- Nej gå du, jag behöver lite tid för mig själv. Jag ska nog kolla lite affärer innan dom stänger och ta en latte på starbucks. sa jag.
Jag ville inte vara på, utan låta honom få leva sin karriär och göra sina fan glada. Jag kände mig något ensam den kvällen. Jag gick tillbaka köpte lite kläder och sedan gick jag hem och såg premiären live från TV.

Selena Gomez var också där.

Ur Justins perspektiv:

Jag gick ut på röda mattan. Jag skrev lite autografer och tog bilder med mina fans. Sedan gick jag och gjorde en intervju på röda mattan med MTV.

- Hej Justin, hur känns det att vara här? frågade intervjuaren som var en man i 30 års åldern.
- Det känns grymt och jag ser fram emot att se angelina jolies och johnny depps nya film.
- Skulle du vilja jobba med någon av dom i framtiden?
- Det vore super kul, men man får se vad som händer.
- Dom har sätt dig med en mystisk jämårig tjej när du har varit hemma i Atlanta dom senaste dagarna, får man fråga vem hon är?
- Det är en kompis, det verkar som om man inte får ha kompisar förns folk börjar prata.
- Och vad säger miss gomez om det? dejtar du miss Selena Gomez?
- Nej, vi är bara vänner.
Jag tackade för mig och gick iväg. Jag fortsatte gå på röda mattan och lät paparazzisarna ta bilder på mig. Sedan gick jag in och minglade lite. Snart var det ju dags att se filmen. Selena kom fram till mig.
- Hej babe, sa hon och kramade mig. Tur att inte paparazzis fans här inne.
- Hej Selena. svarade jag.
- Jag har saknat dig så mycket, sa hon och klappade mig på kinden. Jag lät henne. - Skönt att du är tillbaka, är din flickvän med dig?
- Sunnie är med mig.
- varför tog du inte med henne? förresten, förlåt för det som hände sist. Jag vill gärna vara din vän. sa hon och log.

Jag vet inte varför, jag älskade inte ens selena. Men det var så svårt att säga nej till henne. Hon var fin, men inte finare än Sunnie. Fast dom liknar varandra, men Sunnie är ändå finare. Iallafall i mina ögon.

______________________________________________________________________

Kul att ni skrev era ideer och vad ni ville ha i inlägget innan :D ska försöka klämma in lite i nästa kapitel eller näst nästa, dock så hade jag redan skrivit detta inlägg när jag redan såg det.

Men vad kommer hända nu, kommer selena gomez förstöra?


Kommentarer
Postat av: Anonym

MMMMMMMMMMMMMMMEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAA

2011-02-27 @ 12:29:26
Postat av: Anonym

mera idag ´!

2011-02-27 @ 18:48:09
Postat av: A bieber fan

Vill du ha gratis design :D

Kontakta Min mejl :D

2011-02-27 @ 19:21:57
Postat av: Madde

meeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-27 @ 19:36:05
Postat av: Maya

Bra!:)



Läs gärna min blogg :) snälla!



www.jbieberstories.blogg.se

2011-02-27 @ 21:39:54
URL: http://jbieberstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0