WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 14

Jag vet inte varför, jag älskade inte ens selena. Men det var så svårt att säga nej till henne. Hon var fin, men inte finare än Sunnie. Fast dom liknar varandra, men Sunnie är ändå finare. Iallafall i mina ögon.





Ur justins perspektiv:

Jag åkte hem efter filmpremiären. Selena hade varit rätt på mig, hoppas inte det syntes på tv. När jag kom hem så hittade jag inte Sunnie någonstanns. HOPPAS HON INTE HADE TROTT NÅGOT!! Jag älskar henne verkligen. Jag blev lite orolig tills jag sprang in i vårt sovrum där hon låg och sov. Helvete vad vacker hon är.
Jag satte mig bredvid henne och kollade på henne, tillslut la jag mig bredvid henne och somnade med henne. Vi hade fortfarande inte sagt "jag älskar dig" till varandra. Kanske dags snart?

Ur Sunnies perspektiv:

Jag vaknade nästa morgon av att justin satt och pussade på mig. Jag tog mitt huvud mot kudden, jag kände mig jätte ofräsch på morgonen. Dock var det gulligt av justin att småpussa mig. Jag kollade på honom.
- Gud vad het du är påmorgonen, sa jag.
- du med, sa han och slickade mig på kinden.

- Gud vad äcklig du är!! sa jag och skrattade, han skrattade också. Vi låg i tjugio minuter och bara kollade på varandra.
- Jag älskar dig, sa han. OMG, jag kunde inte tro det. Sa han just jag älskar dig ?!?!?!
- Jag älskar dig med, sa jag och vi kysstes. Passionerat i cirka 5 minuter. Vi reste oss upp och jag gick och duschade, när jag duschade hörde jag hur dörren öppnades. Där stod Justin.
- Får jag duscha med dig? frågade han. Jag hann inte svara förns han tog av sig tröjan och resten av kläderna och hoppade in i duschen. Där stod vi i duschen. Nakna. Och då hände det... jag var hans och han var min.
Vi fixade oss och åt frukost. Jag sminkade mig och justin var klar rätt fort, för mig tog det betydligt längre tid. När jag var klar fick jag en puss på kinden av Justin.
- du är finast, i mina ögon, sa han och kysste mig.

Vi skulle till hans studio för han skulle spela in en låt, men efter det skulle vi på hans tour buss och åka iväg till New York med andra stora kändisar. Jag är som sagt en "dansare" från hans dansteam. Sjukt ide från justin. Vi gick ut ur huset och åkte iväg i hans bil.

När vi kom fram var det paparazzis, vi båda ignorerade dom. Dom frågade såklart mig om jag var justins nya flickvän osv.. När vi gick in i studion höll han på att sjunga ett tag, han var riktigt duktig. Han spela in en ny låt som kommer heta Born to be somebody.


Jag gick till cafeterian som fanns i studion. Och jag satt och pratade med en tjej som jobbade där i studion och efter ett par timmars jobb i studion kom justin ner till cafeterian.
- jag är klar nu, sa han och kysste mig.
- Med hela låten? sa jag
- mer eller mindre.
Vi gick ut ur studion, hand i hand, som tur fanns det inga paparazzis. Inte vad vi såg iallafall så vi hoppade in i justins keep med Justin, Kenny och Scooter, vi körde till justins tour buss där vi skulle träffa pattie, usher och alla andra.

Justin höll mig i handen hela vägen dit i bilen. När vi kom fram hälsade vi på alla. Sedan visade Justin mig runt lite i bussen. FAN VAD FINT DET ÄR!!
- det är verkligen jätte fint, jag trodde det skulle vara en ofräsch buss, men det här är ju bättre än ett fem stjärnit lyx hotell, sa jag och kollade runt chockat.
- Hoppas du trivs här, sa han och kramade mig.
Vi la oss i sängen och han började kittla mig, jag skrattar hysteriskt.
- Du är kittlig, det visste jag faktiskt inte! han sa det och kysste mig.
Vi låg och kolla på varandra och bara prata i ett par timmar. Sedan kom scooter och knackade på dörren.
- Vi har massor av besök, dags för fest! skrek han glatt.

Vi öppnade dörren och gick ut till det stora "vardagsrummet" där var stora stjärnor som Katy Perry, JONAS BROTHERS, Ashley Greene, Selena Gomez, Chris Brown och Sean Kingston. Jag sket i att Selena var där. Det var så coolt att se alla stora stjärnor där.


Kommentarer
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!

2011-02-28 @ 13:51:47
Postat av: Anonym

Okej... Det i slutet hänger INTE ihop ! I början när Sunnie vaknar så säger Justin "Jag älskar dig" Och sen i slutet skriver du "Vi hade fortfarande inte sagt "jag älskar dig" till varandra. Kanske dags snart?" Det går inte riktigt ihop ;p

2011-02-28 @ 15:51:45
Postat av: Anonym

Asso fattar inte... dom sa ju "jag älskar dej" till varandra!! ...

Snälla skriv meeer

2011-02-28 @ 17:21:16
Postat av: Novell om Justin Bieber

Gillar du Justin Bieber läs min novell ! :D

2011-02-28 @ 19:26:59
URL: http://borntobesomebody.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0