WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 15

Vi öppnade dörren och gick ut till det stora "vardagsrummet" där var stora stjärnor som Katy Perry, JONAS BROTHERS, Ashley Greene, Selena Gomez, Chris Brown och Sean Kingston. Jag sket i att Selena var där. Det var så coolt att se alla stora stjärnor där.




Ur Sunnies perspektiv:

- Vad fan gör Selena här? viskade jag i justins öra.
Chris brown och Katy Perry körde karoeke och alla skrattade. Jag och Justin kollade på Selena som satt och skrattade med Jonas Brothers.
- Jag har ingen anning, men vi skiter i henne, sa han och kysste mig på kinden.
- Uh, är det någonting på gång mellan er? frågade Ashley Greene.
Vi båda var tysta och kollade på varandara och sedan bytte vi samtalsämne och satte oss lite ifrån varandra.
Det fanns lite alkohol där, och alla började dricka lite. Även jag och Justin. Selena var ju myndig nu så hon drack också.
Justin ställde sig upp och började sjunga karoeke medUsher och jag satte mig vid Jonas brothers.
- Vad heter du? frågade Joe Jonas och log. Alla dom satt med ett glas i handen och bredvid dom satt Ashley Greene. Selena satt nu och skrattade med Katy Perry.
- Jag är summer, sa jag.
- Du är inte från här va? sa Nick och log rätt charmigt. Han var ju sjukt söt!! Jag har alltid varit ett nick fan, sedan jag var liten.
- Nej, jag är från Altanta, sa jag och log.
- Är det något mellan dig och justin eller? frågade Joe.
- Nej, vi är bara vänner, svarade jag. OCh det kändes jobbigt att ljuga, men vi kunde inte berätta för något, även om det var uppenbart, dom höjde ögonbrynet och sa något med "okej"..

Nu såg jag att Justin och Selena satt och skratta i soffan, bredvid varandra. VAD FAN HÖLL HAN PÅ MED?! skratta och hålla på i soffan med sitt ex, vafan. Selena viskade något i justins öra, och nu började dom as-garva. Igen. Jag ville gråta, men höll mig stark.

Jag satte mig bredvid nick och joe. Joe och Ashley höll på gosa och prata.
- Det är något mellan er eller hur, annars hade du inte blivit så sur om du såg dom ? sa nick.
Jag gick ut ur rummet och justin märkte inte ens att jag gick ut. Jag ställde mig utanför bussen och tog lite luft. En tår fall för min kind. Jag ville inte vara jobbig, men justin höll fan på med selena skit mycket?

- Jag hoppas inte jag stör, sa nick som kom ut.
- Nej, du stör inte..
- Varför låter du honom behandla dig sådär? han nekar till att ni är tillsammans, och sedan håller på med Selena?
- Jag vet, men jag älskar honom. Och hans fans skulle bli galna, så det är lika bra för min säkerthet. Men det där med selena, jag vet, det är jobbigt att se på därför kom jag ut hit, sa jag och kände att en tår fall ner för min kind.
- Jag har dejtat selena en gång, hon är svår att säga nej till, sa nick och små skratta lite.
- Det gjorde inte saken bättre, sa jag och kunde inte låta bli att småflina.
- Men jag är här, om du vill prata. Sa Nick och kramade mig. Jag besvarade kramen. Han verkade som en bra vän! Det är kul.

Vi gick in igen. Jag såg inte Justin någon stanns.
- Var är justin? frågade jag. Och alla kollade runt. Sedan fortsatte dom och spela karoeke, dricka och prata.
Selena var också borta. Oh-nej. Nu fattade jag att dom var tillsammans. Jag gick runt i bussen och kollade vart dom kan vara. Tillslut gick jag in i vårt sovrum och där såg jag att dom låg på soffan och skrattade. Dom hade inte märkt att jag kollade på dom ännu.

- jag saknar dig ibland, sa justin till henne sedan allvarlig.
- och du har ingen aning om hur mycket jag saknar dig, jag saknar allt vi hade, minns backstage på teen choice awards? sa hon och började skratta.

Jag kände hur tårarna bara rann ner, ner för min kind.. Selena kysste Justin löst på kinden.
- Minns du när vi var på Jessicas fest? och Ryan spillde ut tårta, sa selena och båda började skratta.
SKOJJAR HAN MED MIG? Han hade inte gjort någonting egentligen, utom sagt att han saknade henne.. Men jag kunde inte låta bli, tårarna bara rann. Jag gick därifrån och sprang in i toaletten....

____________________________________________________________________________

Det blev lite fel i förra inlägget, ber om ursäkt för det. Jag har fixat det nu! Så ni kan se hur det skulle varit :) hoppas ni gillade detta kapitel, börjar på kapitel 16 nu :) får se om det kommer ikväll eller imorgon.

spana gärna in: www.hollywoodgossips.blogg.se .. vår kändisblogg! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

AWW VAD GULLIG NICK ÄR :D

2011-02-28 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0