WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 2

- Vi hade problem i vår förra klass, Marie och hennes gäng fick oss att dampa på lektionerna så lärarna bytte oss, sa jag. Marie är den populäraste tjejen i skolan och går runt med sina barbiekompisar och tror att hon är något.

- Vill ni hänga efter skolan? frågade Ryan när vi skulle lämna våra tallrikar.
- Ehm, visst, sa jag utan att tänka. Och nu kom jag på att vi verkligen hade bestämmt en träff med dom!!



Jag hem och fixade mig, jag skulle ju ut med dom nya killarna idag. Det skulle bli lite spännande faktiskt. Senaste tiden hade jag bara umgåts med Kristen eller några andra från skolan.

Jag satte på mig ett par svarta leggings, vit tunika, en annan skinnjacka som jag hade och ett par converse. Det var lite smkyligt nu i februari här i atlanta.

Jag tog bilen och åkte hem till Kristen. Men Ryan och Chaz var redan i hallen när jag kom dit.

- vill ni kolla på film eller något? frågade Kristen och kollade mot mig.
- ja, vi kan väl gå på bio! sa ryan och lös upp som en sol.
- Okej visst, sa alla i mun på varandra nästan.

Vi åkte i min bil till biosalongen och jag körde. Alla var rädda hela vägen för dom tycker inte kör bil speciellt bra. När vi kom fram hade alla skyltat inför reklamen på justin biebers "never say never"

- Ska vi se justin biebers nya film? sa Kristen och små flinade mot mig.
- haha jag orkar inte kristen, sa jag och suckade medans jag flinade.
- Vadå gillar ni inte honom? frågade Chaz och kollade på ryan.
- Gillar och gillar. Jag menar han är snygg, men alla är galna i honom så vi gillar typ att reta dom, vi har inget direkt emot honom, men vi brukar driva om honom, sa kristen och småskrattade när hon tänkte på alla som vi hade mobbat.

- Coolt, sa ryan.

Vi gick in i bion och såg 127 hours. Den var ganska hemsk film. Jag tyckte in om den alls. Och det verkade som Ryan och Kristen hade något på gång, dom kollade på varandra hela tiden. Och kristen var generad lite då och då. Hm...

Vi gick och åt lite mc donals efter. Sedan fick ryan ett samtal och gick iväg och pratade. Vi satt kvar och åt.

Ur Justins perpektiv:

Jag skulle imorgon få komma till Atalanta, äntligen!! var år sedan jag träffade ryan, chaz, catlin och christian. Saknar alla så himla mycket. Jag hade en intervju angående min nya film, jag gjorde den. Sa samma sak hela tiden egentligen. Rätt jobbigt, men jag vant mig..

Sedan tog jag upp min iphone4 och ringde Ryan.

- BROOOOR! sa jag när han svarade.
- JUUUSTIN! svarade han
- Vad händer då? vad händer i atlanta?
- ingenting, jag och chaz började i en ny skola, nu är vi ute och hänger lite med två brudar från klassen, särklass duvet..
- Haha, ni är sär, vad skojj , jag kommer till atlanta imorgon. Ska vi ses? dra ihop ett gäng så kan vi kanske ha en filmkväll eller spelkväll..
- Aa ska höra med några kompisar.

Vi pratade lite till och sedan la han på. Scooter kom in i rummet
- Du har ett uppträdande och intervju nu på Goodmorning London, upp och hoppa! sa han ..
- Kommer, sa jag och hoppade upp ur sängen.

Ur sunnies perpektiv:

Ryan kom tillbaka.
- vem var det? frågade chaz
- En kompis, undra bara om alla ni är med på att ha filmkväll och spelkväll imorgon? det är ju fredag, vi ringer några fler, sa ryan.
- Visst! Sa jag och kollade på kristen som nickade. Lät inte som en dum ide. Jag tycker Ryan och Chaz verkar som jätte snälla killar.

Nästa dag gick ganska snabbt. Jag skulle på kvällen hem till Ryan och ha filmkväll med Chaz, Kristen, han och några andra av hans kompisar. Skoldagen gick fort och sedan kom jag hem. Jag fixade mig speciellt. Satte på mig en svart klänning och ett par svarta ballerina. Idag var det 23 grader, så det var lite varmare!


sunnies klänning

Jag tog bilen och körde hem till Ryan. När jag kom dit var Kristen redan där, chaz, en främmande tjej och en liten pojke. Jag hälsade på Kristen, Ryan och Chaz och sträckte fram handen först till tjejen som hette "Catlin" sedan till lilla pojken som hette "Christian"..

Precis när vi tänkte sätta oss ner så plingade dörren på och in kom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0