WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 8

- Selena vad gör du här? sa justin som kom in precis efter.
- Ingenting, hälsade bara på din nya tjej. Jag vill gärna vara er vän. Sa hon och fejklog. Justin log tillbaka.

GUD VAD FEJK HON ÄR!! JAG VILLE BARA SMÄLLA TILL HENNE.




Ur Sunnies perspektiv:

Justin bjöd in oss båda. Jag fattade inte hur kan kunde bjuda in både sin på-g flickvän. För tillsammans var vi nog inte och hans ex?!
- Ska vi kolla på film? frågade Justin. Jag och Selena nickade. Hon log alltid mot mig, fejkleende.
Vi gick och kollade bland filmer. Justin valde mr and mrs smith.
- Den är så bra och brad pitt är ursnygg, ellerhur just, vad hette du? frågade Selena mig.
- Jag heter Sunnie. Sa jag.
- Aha, och du är från atlanta eller?
- Japp, och du från texas?
- Exakt, och du fått några dödshot ännu av justins galna fans? jag fick helt sjuka ungar på mig.. lite läskigt fakitskt, sa selena och hånflinade.
- Nej, ingen vet riktigt om att jag är den mystiska flickan, sa jag.
- Oj, vänta bara tills dom får reda på det.

Jag blev lite rädd när hon sa så faktiskt. Justin kollade bara rakt in i filmen som nu började. Justin satt bredvid mig och Selena och han tog i min hand och vi lekte lite med våra händer. Det var jätte mysigt. Bara att Selena var skit sur och det syntes.

Jag behövde verkligen gå på toa, men jag ville inte lämna dom ensamma. Gud jag behövde verkligen! Aja, vad ska hända seriöst? Jag gick på toa och kollade mig lite i spegeln och sminkade mig lite extra.


Ur Justins perspektiv:

Sunnie reste sig upp.
- ska bara på toa, sa hon.
Jag log mot henne och där satt jag ensam med Selena på soffan. Lite pinsamt, och efter cirka 2 minuter kom hon närmare mig.
- Vi har inte pratat sedan det som hände, jag mår så dåligt justin.. sa hon och kramade mig. Jag knuffade inte undan henne, för jag hade sårat henne. Det minsta jag kunde göra var väl att trösta henne?
- Jag tänker på dig hela tiden, viskade hon i mitt öra. Hon slutade krama mig och hon var väldigt nära mig. Jag såg att hon fällde en tår. Jag tårkade den. Jag älskar inte selena, jag älskar Sunnie. Men jag tycker om Selena väldigt mycket. För hon är en bra tjej.
- Försök glömma mig, dejta någon annan det kanske hjälper? sa jag.
- Nej, jag vill ha dig. Sa hon och kollade på mina läppar.
Jag visste vad som skulle hända, men jag gjorde ingenting åt det. Jag vet inte varför. Hon kysste mig. Jag besvarade kyssen. Och med den kyssen, märkte jag att jag inte kände något alls för henne. Det var som att kyssa en docka. Jag kände inget.


Ur sunnies perspektiv:

När jag satt på mig lite extra smink gick jag ut och då kunde jag inte tro vad jag såg. Justin och Selena kyssas i hans soffa. JAG KUNDE INTE LÄMNA HONOM ENSAM I 5 MINUTER UTAN ATT HAN KYSSTE NÅGON ANNAN ?!

- Ursäkta att jag stör, jag tror jag går hem. Sa jag och både kollade upp på mig. Justin kollade förskräckt med stora ögon och Selena småflinade och log mot mig. JÄVLA FEJK LEENDE! Jag gick mot hallen...

UR JUSTINS PERSPEKTIV:

FAN FAN FAN!! Hur kunde jag vara så dum och kyssa selena? jag älskar inte ens selena. Den ända tjejen som jag älskar är den som hatar mig nu. FAN FAN. JAG ÄR SÅ DUM!!


Ur Sunnies perspektiv:

Jag sprang ut i hallen och kände att justin tog tag i min arm.
- Du kan inte gå, du måste låta mig förklara, jag älskar inte ens selena, hon betyder ingenting för mig, det var som att kyssa en docka? sa han hysteriskt till mig.
- Ha kul med din docka, och kom inte efter mig. Det gör det bara ännu värre. Sa jag och gick ut därifrån.
- jag tänker inte låta dig gå, sa han och tog i min hand. Jag drog ur min hand och jag släppte min hand. Jag sprang därifrån. Jag hade ju åkt med Justin hit så jag sprang bara. Jag bodde ganska långt från Justin, säkert en och en halv timma fots. Men då slog det mig. Jag tog upp min mobil och ringde ett samtal.
- Hej det är chaz, svarade han.
- Hej, kan du hjälpa mig. Jag är vid justin. Nästan. Vid den röda kiosken du vet? utanför här. Kan du snälla komma och hämta mig, förlåt om jag stör förresten, sa jag och märkte att jag grät.
- Jag vet vart det ligger, jag kommer direkt.

Jag vet inte varför jag ringde honom. Jag ville bara bort. Jag älskade justin, men vi var inte ens tillsammans innan han redan kysste en annan tjej. Eller vi kanske var tillsammans. Aja, på g iaf och jag tyckte om honom mycket.

Jag torkade bort mina tårar, så gott det gick och sedan kom Chaz. Jag hoppade in i hans bil och jag höll inne tårarna så hårt jag kunde. Men tillslut kunde jag inte mer. Utan jag kramade om honom, väldigt hårt. Jag kände mig väldigt säker i hans armar.

______________________________________________________________________________

Justin är hennes livskärlek och hon är justins :D men det ska komma lite drama nu som sagt! :)
Vi behöver seriöst hjälp med bloggsvar!! GAHH :P

Tack för ni läser! det är jätte kul att skriva då. MEN KOMMENTERA MEER !! :O <3




Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej ni skrev att ni behövde hjälp med bloggsvar. en annan blogg jag läser har en tävling och där är priset 3 st bloggsvar. bloggen heter micahs.se vet inte om hon har utsett vinnare än men det kanske är värt ett försök?? P.S. eran novell är verkligen ASBRA!!

2011-02-24 @ 09:27:39
Postat av: Madde

men fråga missys.se hon brukar hjälpa folk, tror jag iaf:)

Fett bra IAF!!!!

2011-02-24 @ 12:40:37
Postat av: Anonym

aww chaz är så gulliiiiiiig ;)

2011-02-24 @ 17:32:16
Postat av: Jessica

Jätte bra iaf! fortsätt så :) längtar till nästa :D

2011-02-24 @ 21:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0