INFORMATION

Hej allihop! Nu sitter förmodligen jag - bloggägaren - på flygplanet påväg till grekland det lyfer 10.30 (för åtta minuter sedan)!!! Jag ska åka ner med mina tjejkompisar på en liten fest resa i två veckor. MEN uppdatering kommer iallafall, fast så ni vet är dom tidsinställda, allihopa. Jag har inlägg från 7 juli - 23 juli som kommer upp lite då och då. (det kan vara två inlägg på två dagar, ett inlägg på tre dagar osv.. det säger jag inte, ni får klura ut det själva ;) )

Aja, som sagt sluta inte läs, för KAPITLERNA KOMMER KOMMA IAF!! Jag ska försöka hitta internet där nere också, det ska finnas på hotellet annars köper jag ett kontaktkort med internet. See u guys!!

juste, bara för jag är borta får ni inte snåla med kommentarer, tvärtom! Det är tråkigt att jag knappt får kommentarer =/ blir inte ett dugg peppad att skriva mer faktiskt...

justin bieber cmt music awards 02

you're fucking beauitiful. I love u baby


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte skriva bloggen äger :) <3

2011-07-07 @ 12:52:06
Postat av: Anonym

Åå din blogg äger !! Sluta inte skriva !!

Asså seriöst bästa :)

2011-07-07 @ 13:54:08
Postat av: Anonym

Åå din blogg äger !! Sluta inte skriva !!

Asså seriöst bästa :)

2011-07-07 @ 13:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0