IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 45

Jag kunde inte låta bli att le, sedan försvann mitt leende när jag öppnade Taylors medelande. "kom till jennifers anistons filmpremiär imorgon, jag kommmer vara där och kommer inte låta dig rymma från mig, vi ska prata."

Jag kom på mig själv att jag skakade, nej, inte justin och taylor på samma event, hur ska jag bli av med taylor??




Ryan Good - justins stylist - och några andra stylister kom och började fixa oss inför Jennifer Anistons filmpremiär. Jag var jätte orolig, för Taylor skulle också vara där.
- Baby, du ser orolig ut? är allt okej? sa justin och tog tag i min hand, medans han hår blev stylat.
- Ja, allt är okej, första gången vi ska på röda mattan, hand i hand, bara.. sa jag och han log och viskade i mitt öra "allting kommer bli bra". Han lugnade mig faktiskt.

Jag satte på mig en ljuslila klänning och ett par beiga klackskor. Justin berättade hela tiden för mig hur vacker jag såg ut. I bilen påväg till awardsen så plingade min mobil till. Jag såg, från Taylor. Jag blev stel, fan också.. Justin kollade på mig.
- Vad är det baby?
- Ingenting, svarade jag och öppnade smset.

"love u hun" och jag kollade bara på smset, och justin drog min mobil ifrån mig. Jag fick panik, det gick rätt så fort. Men han kollade på mig och han var skit sur.
- VAFAN ÄR DET HÄR?! skrek han..
- jag lovar, vi har ingenting, han är den som smsar mig hela tiden men jag har ingenting med det att göra, jag vill inte ha med honom och göra, sa jag och försökte att inte gråta.
- Så han smsar dig.. huh? sa justin och lät fortfarande arg.
- Ja, men jag har inte svarat, sa jag och han nickade mot mig och kysste mig på pannan.
- Han ska inte få förstöra det här mellan oss.. han vet inte vem han bråkar med, sa han och lät allvarlig.

Justin gav mig tillbaka min mobil och jag la den i min väska igen. När vi klev av på röda mattan så skrek folk, mycket. Jag och Justin var lite utav "angelina jolie och brad pitt" för dagens ungdommar. Vi gick på röda mattan och posade tillsammans..

Alla människor ropade mitt namn, och justins såklart. Men när jag kollade framför mig så såg jag att Taylor var där, han blev intervjuad av någon journalist och när han fick syn på mig blinkade han med ena ögat mot mig.

____________________________________________________________________

Förlåt för ett halvt-dåligt kapitel! Jag ska fixa några tidsinställda tills när jag åker iväg snart, <3
men som jag lovade, här fick ni det !=)

Kommentarer
Postat av: linnea

jätte bra :D

2011-07-03 @ 18:36:49
Postat av: Emmy

det var jätte bra!!! =D

2011-07-03 @ 18:48:23
Postat av: Anonym

Bra!!!!

2011-07-04 @ 15:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0