IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 47

Jag smsade Miley. "middag med mig och justin, nuu? ta med liam, love yah."
"sure, är fett hungrig. Vart ses vi? love u 2"
"Mexikanska resturangen i bevery hills."
"okej sure."
"C u guys there." avslutade jag vårat smsande med.

Justin kollande frågandes på mig när jag smsat klart.
- Dags och fixa oss, vi ska på dubbeldate med Miley Cyrus och Liam, sa jag och skrattade och Justin gjorde samma.




 Jag satte på mig en blå lite slapp tröja, sedan en svart kjol och ett par armband tillsammans med ett par ballerina. Jag hade samma smink från eventet lite tidigare under dagen. Orkade inte ta bort något smink eller fixa mer. Justin kollade på mig med hans stora ögon och gjorde sitt busiga bieber leende.
- Wow, hottie, inte konstigt att jag har världens snyggaste flickvän, och det är inte bara jag som säger det, utan hela världen, sa han och skrattade.
- Och du är världens snyggaste kille, tillsammans blir vi världens snyggaste par, bortsätt från Brad Pitt och Angelina Jolie, sa jag och kysste honom.
- Fast någon dag blir vi ju snyggare än dom
- Lycka till babe!

När vi var klara tog vi bilen och körde iväg till resturangen där vi skulle möta dom. När jag såg Miley sprang jag mot henne och vi kramades länge, paparazzis var såklart efter oss hela kvällen men vi brydde oss inte alls. För jag och min bästavän var på dubbel date med våra pojkvänner. Jag tog upp min mobil och twittra "Night out with my BFFs and our boyfriends, #LifeIsGood" "Tell us, how much did you miss us?" och så la jag upp en bild på mig och Miley.

Vi gick in på en mexicansk resturang - som vi hade planerat - och satte oss. Vi beställde in lite burridos och nachos osv.. Jag är proffs på mexicansk mat eftersom jag är halv mexican.
- Är inte du mexican? frågade Liam mig.
- Jo det är jag, halv, svarade jag.
- Pratar du någon spanska? frågade Justin..
- Un poqito, no mucho, jag pratade mer när jag var mindre men det har blivit sämre med åren, kan ni någon spanska då? frågade jag dom..
- Usch jag är så dålig, jag failade på mitt spanska test, sa miley och justin och Liam bara skakade på deras huvuden.

- Jag och Miley har alltid velat vara på dubbeldate tillsammans! sa jag och liam och justin bara skrattade..
- Har ni aldrig varit det? jag tyckte miley sa det? sa liam och kollade på Miley.
- Jo men det har vi väl, vi har varit på flera dubbeldejter men inte så seriöst, det seriösaste var väl när jag dejtade nick jonas och du gick ut med Kevin Jonas två gånger typ, sa miley och vi båda började skratta.
- Har du dejtat kevin jonas? sa justin och kollade på mig och skratta.
- Great, nu kommer han reta mig hela mitt liv, sa jag och skrattade.
- Men jag har dejtat dylan sprouse.. sa miley.
- Juste och jag var på dejt med dig och var tvungen att gå med cole sprouse...sa jag och alla började skratta.

________________________________________________________

Lite happy moments ! =) klart drama kommer, men det behöver ju inte vara PRECIS hela tiden, eller? :)

 detta är ett tidsinställt inlägg (egentligen skriver 3 juli) men jag borde vara på planet nu, och jag har flera kommande inlägg och uppdateringen bör vara normal! Hoppas inget krångel sker nu bara! =) LOVE.


Kommentarer
Postat av: Emmy

as bra som vanligt!! =D

2011-07-07 @ 19:26:21
Postat av: Anonym

Asbra!!!! Mermer

2011-07-08 @ 16:49:19
Postat av: Anna

Det är mycket roligare att läsa när du har bilder så dära i början ;)

Å om jag ska vara ärlig så älskar ja denna blogg till 110%

Å du får inte sluta !!

Hoppas du log åt denna kommentaren när du läste den kram ;)

2011-07-08 @ 17:17:23
Postat av: Anonym

OMB !!det pirrar i hela kroppen när jag läser detta eftersom jag hoppas att det skulle vara ja å Justin ;) <33

2011-07-08 @ 17:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0