IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 49

- Jag såg en artikel imorse på OceanUp om Justin och Selena, att dom fortfarande har kontakt, men jag menar, Justin skulle aldrig göra så mot mig, sa jag och både Demi och Miley lyssnade noga och kollade på mig. Medlidande.
- Du vet hur mycket tidningar och sånt ljuger, det är bara en massa skit säkert, sa Demi ....


 

- Jag hoppas det, för jag litar verkligen på honom... sa jag.
- Skulle inte förvåna mig om Selena sitter och bombar honom med sms och stalkar honom, sa hon och när hon märkte vad hon hade sagt gav hon mig en det-var-inte-meningen blick. Jag suckade.
- Jag har känt Selena väldigt länge, tror inte hon skulle gå så lågt, sa Demi..
- Selena är en bitch, hon är lägre än allt annat på jorden, sa miley och tog en klunk av sitt kaffe. Demi suckade bara.

Efter en fika på starbucks och lite shopping så smsade Justin mig.
"Shawty, ska vi ses? Ett par timmar utan dig och det känns som en evighet."
"Baby, jag är och shoppar med lovato och cyrus. Vad gör du? <3"
"jag är med chris, scooter, usher, sean och kenny"
"chris brown och sean kingston?"
"aa <333"
"du är sååå cool justin, vi ses ikväll!! måste prata med dig baby"
"behöver jag vara orolig?"
"nejdå."
"te amo"
skrev han på spanska, och jag skrattade.
"skriver du det till mig för jag är mexican? jag vill höra dig säga det sen, gringo. I love u 2."
"du ska få höra det."

-
Du ska se din min, du ser super kär ut, sa miley och jag skrattade åt henne.
- you guys are so sweet together, sa Demi lovato och miley nickade instämande..
- Jag tycker om honom, ska träffa honom senare så ska han få säga till mig vad som pågår med Selena, tänk om dom verkligen fortsätter att hålla kontakten med varann....
_____________________________________________________________________

det blev ett kort kapitel, men bra jämfört med andra bloggare som inte uppdaterar alls när dom är utomlands?

kommentera!! för jag kommer se till att ni har kommenterat när jag är back on tracks again.

Kommentarer
Postat av: Novellblogg

följ varandra via bloglovin? :)

2011-07-12 @ 09:13:34
URL: http://absolutalina.webblogg.se/
Postat av: Luggeh

Du är jätte bra! Meeer! :) <3

2011-07-12 @ 23:51:16
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0