IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 50

- Du ska se din min, du ser super kär ut, sa miley och jag skrattade åt henne.
- you guys are so sweet together, sa Demi lovato och miley nickade instämande..
- Jag tycker om honom, ska träffa honom senare så ska han få säga till mig vad som pågår med Selena, tänk om dom verkligen fortsätter att hålla kontakten med varann....




Jag sa hejdå till Demi och Miley och började åka iväg till Justin. När jag kom in i hans lägenhet så var Usher och Chris precis påväg att gå. Jag hälsade på dom lite snabbt och sedan gick dom ut. Jag kramade Justin och han började kyssa mig, mer och mer passionerat.

- Justin, jag måste prata med dig, seriöst, sa jag och satte mig i soffan och tog ett glas vatten.
- Vad är det baby? du gör mig rädd, sa han och jag kollade faktiskt allvarlig på honom märkte jag.
- Asså.. jag har egentligen två saker att prata med dig om, sa jag och han nickade.
- Jag läste på Ocenup och det går mycket rykten just nu, om att du och Selena fortfarande har kontakt, sa jag och han blev förvånad, han såg lite nervös ut..
- Det är ju dumheter bara.. sa han och såg väldigt nervös ut.
- Justin, är det något du vill säga till mig? frågade jag.
- Nej, asså det är verkligen ingenting, röt han åt mig. Han skrek nästan. - Förlåt, mumlade han sen..
- Så det är ingenting mellan dig och Selena, svär på allt vi har att ni inte pratar? frågade jag och han var tyst i kanske en minut..
- Jag svär på allt vi har, sa han och kysste mig på pannan. Han lugnade mig faktiskt.. Jag log mot honom och sedan hoppade jag på honom och började kyssa honom, han började kittla mig och efter vår lilla lekstund så sa han..
- juste du sa att det var två saker baby?

- Juste, andra saken är, jag behöver åka till New york ett par dagar och hälsa på min pappa, han vill verkligen se mig, det var ett tag sedan, you know.. sa jag och han nickade.
- Jag kan följa med dig om du vill?
- Är du säker på att du vill? vi har varit som tugummi ett bra tag nu, vi kanske behöver lite själv-tid också, sa jag och han nickade.
- Du kanske har rätt, hur länge ska du vara där nere?
- Vi pratar om bara några dagar baby, kanske 3..
- Vi fixar det här, jag har sagt det förr, ingenting ska komma mellan oss, du är den ända tjejen i Justin biebers ögon.. sa han och gav mig ett bieber-leende.

_________________________________________________________________
NAAW ! =)

har ni kommenterat bra tycker ni? Jag har ingen aning, för detta är skriver 3 juli, vilket är 11 dagar sedan ! =) Nice, huuhh? =)

Hoppas bara på ingen krångeeel!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gryymt!

2011-07-14 @ 15:42:51
Postat av: Emmy

Skit as bra! <3

2011-07-16 @ 15:18:40
URL: http://emmyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0