IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 51

- Du kanske har rätt, hur länge ska du vara där nere?
- Vi pratar om bara några dagar baby, kanske 3..
- Vi fixar det här, jag har sagt det förr, ingenting ska komma mellan oss, du är den ända tjejen i Justin biebers ögon.. sa han och gav mig ett bieber-leende.




Två dagar senare:

På flygplatsen i New York var det galet mycket paparazzis, över 57 styckna hade Marc sagt. Och ändå var jag inte där för att jobba, utan för att hälsa på min pappa.

När jag åkte hem till min pappa åkte jag förbi hela staden, det var GALET stort och fint. En utav mina allra största favoritstäder. Det är så mycket stress men ändå kan man koppla av så bra, man är liksom en i mängden. Jag åkte ut till Long Island - där min pappa bor - med hans fru Marissa och hennes två barn.

När jag klev ur bilen så sprang pappa så stod pappa och väntade vid dörren med Marissa och dom två barnen, jag hade glömt bort vad dom hette, fan också. Igen. Jag sprang fram och kramade pappa och hälsade rebligt på Marissa och hennes barn.

- Då lämnar jag dig här i två dagar, klarar du dig utan mig tror du? jag kommer och checkar dig imorgon, sa Marc som skulle vara i stan för att hantera lite jobb och sånt.
Jag nickade, han kramade mig och åkte därifrån.

Jag gick in till mitt rum och innan dess tog jag upp min mobil och twittra. "back home, it feels so good to take some days off. Even if it's just 2." Jag la ut en twitterbild på mig och min pappa.

Efter att ha spenderat dagen i soffan sedan åkt på en biltur runt hela New york så gick jag upp på mitt rum, satte på tv:n och där sände dom Pretty little liars, jag tog min bärbara dator och satte och började surfa.

Jag gick in på OceanUp. Där var jag självklart med att jag anlände till New york + min twitter bild. Sedan trodde jag inte mina ögon, jag kollade om och om igen och nöp mig i armen, jag höll bort tårarna så mycket jag kunde och läste artikeln om och om igen..

- Fuck Justin... sa jag för mig själv.

_______________________________________________________________

förlåt för en dålig uppdate, men jag är som sagt utomlands och detta inlägg var tidsinställt med.

Men jag uppdaterar bra för att vara på 2 veckor semester, eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

meeer! :)

2011-07-17 @ 11:27:07
Postat av: Anonym

Merete :D såå braaaaa

2011-07-17 @ 14:34:57
Postat av: Emmy

DU ÄR SÅ FUCKING BRA PÅ ATT SKRIVA!

2011-07-17 @ 14:50:13
URL: http://emmyz.se
Postat av: Anonym

Super bra ;)

2011-07-17 @ 22:24:27
Postat av: LisA

Finns ett ord för att beskriva denna blogg

BÄST

2011-07-18 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0