IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 52

Jag gick in på OceanUp. Där var jag självklart med att jag anlände till New york + min twitter bild. Sedan trodde jag inte mina ögon, jag kollade om och om igen och nöp mig i armen, jag höll bort tårarna så mycket jag kunde och läste artikeln om och om igen..

- Fuck Justin... sa jag för mig själv.




Jag kollade på bilderna och ringde upp Miley och läste artikeln för henne.
"Selena Gomez åkte till ett Café i Bevery Hills och tio minuter senare gick Justin in på samma Café. Ett vittne säger att dom pratade och kramades, du kan se bilderna då båda anländer till cafét dock inte tillsammans. Enligt vittnet så var båda 'glada att se varandra' och dom höll även hand. Selena lämnade cafét en timma efter justin anlänt sedan lämnade Justin 10 minuter senare.

aja baja Justin, glöm inte Valeria nu."

- JÄVLA HORA hon är, jag visste de, sa Miley hysteriskt. - Men gumman, tänk inte på det.
- Hur ska jag INTE tänka på det, jag måste åka tillbaka till LA redan imorgon, jag kan inte vara i en annan stad i en dag utan att han är otrogen, vad är han för kille? Usch vad jag hatar honom just nu.
- Jag förstår dig gumman, men du kan inte göra något åt saken nu..

Vi pratade ett tag och jag hade lugnat ner mig. Min telefon ringde och det stod "Justin mah baby" på skärmen. Jag svalde hårt innan jag svarade.

- Hej, sa jag kallt.
- Heyyy baby, i miss you, sa han och lät hur glad som helst som om ingenting hade hänt.
- det jag säkert..
- har det hänt något shawty?
- VAFAN SKULLE HA HÄNT?`
- Du har läst oceanup.. jag trodde du skulle koppla av från allting..
- Och jag trodde du inte skulle träffa Selena något mer, sa jag argt och han var tyst i ett litet tag.
- Det är inte vad du tror, jag kan förklara...
- Förklara för någon som bryr sig, sa jag och la på. Jag stängde snabbt av mobilen så han inte skulle bomba mig, just nu orkar jag inte.

Jag gick och la mig, inte för jag sov mycket den natten utan jag frågade mig hela tiden, är justin verkligen otrogen mot mig? På något sätt så kan jag inte tro det. Jag vill inte tro det.

- Godmorgon nuttan! sa pappa och kom in i rummet och jag hade röda ögon från allt jag gråtit under natten, som tur verkade han inte märka något..
- Godmorgon pappa..
- Idag är våran dag, imorgon åker du tillbaka till Los angeles, så jag tänkte att bara du och jag skulle hitta på något idag, sa han och log stort.
- JA SÅKLART! bara du och jag ingen annnan, sa jag och han slutade le och jag fattade inte varför. - sa jag något fel?
- Gumman, Marissa ska med också, jag kan inte lämna henne bara sådär, sa han och skrattade lite. Jag slutade le.
- Du är med henne varje dag, kan inte du ge en dag till mig? sa jag och han suckade. - VET DU VAD, UT HÄRIFRÅN, UT FRÅN MITT RUM, skrek jag.

Jag gick in på twitter nu. "im really disapointed of everyone right now, #LifeSucks"

__________________________________________________________

Bara för jag är utomlands så får ni inte sluta kommentera, jag kommer se till så you guys har kommenterat bra! Så ni vet ! =)


Kommentarer
Postat av: Lisa'

grymt! :)

2011-07-19 @ 15:41:44
Postat av: Anonym

JääävlR va Braaa

2011-07-19 @ 19:25:57
Postat av: Anonym

Asså du gör mig beroende kvinna !! Detta äger

2011-07-19 @ 20:46:44
Postat av: Annie

Jätte bra sluta inte blogga :)

Kram

2011-07-19 @ 20:47:37
Postat av: elin

måste valeria få damp hela tiden på allt och alla? det är ganska jobbigt att läsa :)

2011-07-20 @ 19:17:21
URL: http://mrbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0