IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 54

När jag var utanför Justins hotell var jag en halv timma försenad, han hade skickat två sms, men jag hade inte svarat. Jag gick in i hans hotell och det var paparazzis utanför.. Jag åkte upp för hissen till våning 10 där hans hotellrum låg och knackade på dörren.

När han öppnade dörren stod han där med sina underbart vackra ögon som fick mig att smälta på direkten, han log inte utan såg ganska allvarlig ut. Så sexig, söt, snygg..




Justin ville inte att vi skulle prata på hans hotellrum, så vi bestämde oss för att åka till en kinaresturang och äta mat och prata. Vi tog bakvägen i hotellet, där det bara stod en paparazzi, på framsidan stod det över 50 säkert.

Väl framme på resturangen fanns det mer paparazzis, säkert fler än 100 - det kändes som det iallafall - men Kenny och andra vakter hjälpte oss. Justin höll min hand, hela tiden. Även fast jag var sur på honom, ville jag att han skulle hålla om mig. Inne i resturangen ledde dom oss till ett bord. Vi beställde mat direkt för båda visste vad vi ville ha. Så vi kunde börja prata.

- Allt har en förklaring, sa Justin och jag kollade surt på honom.
- Ordet är ditt, förklara..
- Jag älskar dig, det finns ingen annan än du, men selena stalkar mig, hon smsar mig hela tiden, hon plingar på mig, så jag bestämde träff med henne för att veta vad hon ville.. sa han och suckadde.
- Jag vet inte vad jag ska tro, var du tvungen att hålla henne i handen och krama henne? vittnet såg ju er..
- Men vittnet överdrev, selena var på mig, men jag bryr mig inte om henne, jag svär.. sa han och jag ville tro på honom.
- jag vet inte vad jag ska tro, jag är förvirrad och besviken, på allt och alla känner jag..
- jag förstår baby, men jag vill inte förlora dig och verkligen inte pågrund av någon som selena... sa han och smekte min kind.

Maten kom och vi började äta, vi pratade inte mycket under måltiden men ändå var det ingen awkward tystnad, det är det aldrig mellan oss.

_______________________________________________________________________

Kort kapitel, i know ! hoppas ni gillade det!!

Nu borde jag vara hemma, för två dagar sedan, men jag gör ändå detta tidsinställd ifall jag är FÖÖR trött när jag kom hem och inte orkade..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett bra :)

2011-07-23 @ 13:57:19
Postat av: Emmy

As bra!!!=D

2011-07-23 @ 22:06:23
Postat av: Anonym

Amazing

2011-07-24 @ 22:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0