IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 55

Maten kom och vi började äta, vi pratade inte mycket under måltiden men ändå var det ingen awkward tystnad, det är det aldrig mellan oss.




Jag följde med Justin till hans hotellrum sedan.
- Vill du att jag ska skjutsa hem dig till din pappa? frågade han.
- Jag vill inte se min pappa just nu, han dissar mig för sin flickvän och ändå har vi inte sätts på kanske över ett halvår.
- Jag känner igen mig, men jag är säker på att han älskar dig, så .. vad vill du göra?
- Jag vill sova med the biebs, sa jag och han log. Och jag log tillbaka. Det kändes som det var vi igen, verkligen vi.

- Så, förlåter du mig? frågade Justin mig..
- Mina vänner bad mig om att inte förlåta dig så lätt, men jag är verkligen lätt asså..
- Nej, du är faktiskt väldigt svår.. Ibörjan när jag ville ha dig tog det än jävla tid, säkert månader.. Och nu när jag väl har dig, så är jag nära på att förlora dig, hela tiden, sa han och kysste mig på pannan innan han fortsatte. - Jag vet inte vad jag ska göra om jag förlorar dig..

- Baby, jag vill inte förlora dig heller, men vi måste få detta att försöka funka, sa jag och han nickade.
- Ska vi åka tillbaka till LA imorgon? frågade han..
- Jag vet inte vad jag vill, men jag vill inte vara i LA eller någon stanns.. Jag vill bort från allt..
- Jag vet, vi drar till Mexico imorgon!

_________________________________________________________________________

så nu är jag hemma igen, och detta var ett kapitel som inte var tidsinställt, för första gången på en månad typ! =D Aja, KOMMENTERA!!

ni har kommenterat helt OK bra när jag varit borta, det är fler som borde lägga kommentarer, 5 styckna per inlägg och ändå har jag över 100 läsare per dag, lite snålt, men aja! See u guy



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bäsy

2011-07-25 @ 20:33:24
Postat av: Bieberromance.blogg.se

Grymt bra!:D

2011-07-26 @ 12:27:35
URL: http://bieberromance.blogg.se/
Postat av: Anonym

Super bra

2011-07-26 @ 19:22:08
Postat av: Anonym

Fettish bra ;))

Snälla uppdatera snart cant Wait ;)

2011-07-27 @ 22:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0