IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 35

Vi packade upp lite och justin och jag smsade lite. Jag med Miley och han med Justin. Miley ville såklart veta det senaste om hur Justin Bieber bor i kanda. Jag småflinade åt hennes sms ibland.
- Vi ska ut på en fest, är det okej shawty? frågade han mig och jag nickade och svarade "sure"
- Det är stratford fest, hela byn kommer vara där och det blir galet, så försök att inte klä dig för fint, det är inte LA vi är i längre, sa han och skrattade.






Jag satte på mig ett par jeans shorts och en USA tröja. Eftersom jag är i kanda ville jag representera mitt hemland. Justin gick ut ett tag och kom tillbaka med mat från McDonals. När vi båda var klara så berömde vi varandras outfits.

- Du är vacker, vad du än sätter på dig, you're a beauty queen, sa han och kysste mig. Jag besvarade den.

Vi sa artigt hejdå till justins familj, sedan gick vi ut och möttes av Ryan, Chaz och någon Nolan som jag aldrig träffat. Han ville iallafall ha en bild med mig, chaz och ryan retade honom lite för det. Vi kom till en hemmafest, det var massor av ungdommar där som var fulla och flera viskade när dom såg mig och Justin tillsammans. Fast dom flesta brydde sig inte alls om oss, och kollade snett. 

Jag satte mig vid ett bord med Chaz, Ryan, Nolan, Justin och två andra tjejer. Ryan och Chaz kommer med massor av alkohol - cider, öl, vodka och massa annat - och jag tog en cider till mig och började dricka lite. 
- Tänk att ni är förebilder för hela världen, sa stor kille med blont hår och han var rätt snygg samtidigt som han satte sig runt bordet.. Justin skrattade mest bara och tände en cigarett, jag blev förvånad eftersom Justin inte röker.

 - Jag är James, sa han och hälsade på mig och dom andra två tjejerna.. - Jag går i chaz, ryan och nolans skola, fast jag är ett år äldre, sa han och skratta. Jag log med.
Han gav Ryan och Chaz en cigarett, som egentligen inte var en cigarett,  utan det var knark eller något var min första tanke, jag blev chockad eftersom jag inte visste att någon av dom här brukade röka på. Jag hade heller inte varit på en riktig normal fest förrut eftersom jag måste hålla en image.

- Så du är skådis också eller? vi har ju byns kändis, justin bieber, sa han och skratta, samma gjorde alla vid border, inklusive justin till min förvåning.
- Ja, sångerska och skådespelerska, svarade jag och log.
- Känns coolt fan att ha två världskändisar här, sa han och skrattade hystersisk, han var hög. Samma gjorde Chaz och Ryan som nu också var påverkade.

Killarna gick ifrån bordet och jag satt kvar med dom två andra tjejerna, en var blond, den andra var brunett.
- Brukar Chaz och Ryan röka på? frågade jag dom och tog en klunk av min cider.
- Ja, folk brukar göra det i småstäder, men du är ju från LA, där röker många på också, men i smyg, sa brunetten och jag kollade åt höger och såg att en tjej tog en bild på mig, så jag ställde ifrån mig cidern.
- Brukar Justin röka på och festa mycket? frågade jag..
- Ja, men nu är han aldrig här längre, men när han är här röker han på, sa brunetten och skrattade.

___________________________________________________________________-

kommentera ! =)

det här är tidsinställt inlägg! =)

Kommentarer
Postat av: Emmy

as bra!! <3

2011-06-12 @ 22:29:16
Postat av: Anonym

meeeeeeeeer!

2011-06-12 @ 23:14:26
Postat av: Anonym

När kommer nästa? Asbra!!!

2011-06-13 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0