IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 40

- Ibland är det, det ända som får mig att känna mig som en normal tonåring.
- Du behöver inte knarka för att bli normal...
- Vet du vad Valeria, du är för egoistisk, du har varit i denna branch för länge för att förstå dig på mig, du kommer aldrig uppleva saker en normal tonåring gör, för du är inte normal, jag borde ha insett det, du är som alla dom här stjärnorna som tror att du är så mycket bättre än alla andra... sa han och gick ut och smälle igen dörren.





Två dagar senare:

Jag och Justin hade inte pratat sedan två dagar tillbaka, jag antar att det är över. Han hade inte messat mig och inte jag honom. Jag blev fixad av min stylist inför Cameron Diaz nya film premiär, bad teacher. Marc satt bredvid mig och blev fixad han med.
- Så, justin gav oss en massa publicitet, sa han tonlöst..
- Jag var inte med honom för publicitet, det vet du. Och oss, är väldgt många personer, sa jag dystert.
- Det jag vill säga är att han är bra för din karriär..
- Det har jag aldrig brytt mig om.

 Min mobil plingade till, jag ryckte med..hoppas det är justin, hoppas det är justin.. tänkte jag och blev besviken när det stod "Taylor Lautner" jag öppnade smset.

"Kommer du på cameron diaz premiären idag? <3 you've no idea how much i miss u."
"Ja, jag kommer vara där."
"Hur går det med bieber? hörde att det var över, rykten går.."
"Skiter i rykten, jag har aldrig älskat ngn som jag älskar honom."

Han svarade inte, han har bara blivit en irriterande stalker i mina ögon. Jag satte på mig en beige klänning med ett par lilafärgade klackar inför premiären.

När jag kom fram var det mycket folk, som vanligt. Marc gick vid mig och guidade mig på röda mattan. Jag hörde att folk efter ett tag började skrika "BIEBER" och jag rykte till. Jag ville verkligen träffa honom.

Jag gjorde ett par intervjuer för att vänta in honom, efter 5 minuter stod han precis bakom mig. Han var så fin, och han kollade på mig. Vi hade ögonkontakt i flera sekunder hela tiden. Ingen av oss log, utan bara såg in i varandras ögon.

Under hela filmen satt Justin bakom mig, jag vände mig om två gånger och fick ögonkontakt med honom direkt, vi pratade ingenting. Jag kände hur han stirrade på mig bakifrån. När jag skulle lämna eventet gick jag med Marc. Vi stod och väntade på min chaufför som skulle komma, då stannade en stor svart bil framför mig. Jag hade en vit, så det var inte min.

Rutan vävades när och där stod världens vackraste människa.
- Shawty, hoppa in.. sa han och log mot mig, jag kunde inte låta bli att le tillbaka.

Jag hoppade i bilen och skrattade, han kysste mig på kinden.
- Jag hatar när vi ska bråka, shawty. Jag älskar dig... sa han och kysste mig på kinden. Jag blundade och drogs med i hans kyssar.

___________________________________________________________________________

Jag hade sparat detta som utkast, men det hade tydligen publicerats utan att jag hade gjort någon bild över! =/ blev lite ledsen, men aja! Hoppas ni ser det nu och tyckte om det <3

Kommentarer
Postat av: H

Din uppdatering är GRYYYYMT bra! Och kapitlen är jättebra och jätte spännande! Love it! Fortsätt såhär du tar verkligen hand om dina läsare :)

2011-06-20 @ 22:57:40
Postat av: Emmy

yeeey! sams! men hur länge varar det??? haha! =D

älskar det lika mycket som jag alltid gjort! <3

2011-06-20 @ 23:08:34
Postat av: Anonym

NAAAAAAWWW va gulliga :) Näär kommer nästa deal ut? :D

2011-06-20 @ 23:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0