IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 42

- Jag förstår, och jag skulle aldrig pressa dig till att göra något du inte var redo för, det vet du, sa han och kysste min panna.

Han höll om mig hela natten och jag drömde om honom, precis som jag alltid gör.





När jag vaknade nästa morgon, så var Justin inte där. Jag kollade på klockan som bara var 09:00. Men det låg en lapp på hans kudde. Jag tog upp den och läste den.
"godmorgon världens, nej universums vackraste tjej. Jag måste dra iväg till studion ett tag, men vi ses väl efter? Aja, ring mig när du har fixat dig osv.. Jag älskar dig mer än vad jag älskar någonting annat på denna jord. Du är mitt allt."

Jag log över hans söta medelande sedan loggade jag in på twitter och twittrade lite med mina fans. Innan jag loggade ut skrev jag "i love my fans."

Jag duschade och fixade mig, jag stod och valde kläder ur min garderob som jag hade här hos justin. Han hade anställt en kvinna som köpte in kläder åt mig hemma hos honom, hon hade ganska bra smak. Jag valde ut en lös tunn jeans skjorta, och ett linne under det sedan en svart kjol där skjortan var instoppad. Jag tog med mig solglasögon ifall att. Jag sminkade mig lite och sedan vart jag klar.

Jag ringde upp Justin.
- Hej jag är klar! sa jag och han hann inte ens svara.
- Vad bra shawty, kom till studion jag är med scooter och usher, din manger är också påväg Scooter behöver prata med oss om en sak..
- Ska Marc komma? shit, jag bråkar typ med honom..
- Aja, det fixar sig baby! Kom hit bara, sa han och var kvar i luren.
- Okej, älskar dig, sa jag och la på.

Justin la aldrig på luren på mig, för han ville alltid att jag skulle lägga på. Hur sur han än var, var det alltid jag som skulle lägga på luren. Jag tog mig in till studion och blev förföljd av paparazzis, men jag sket i dom och gick bara in.

Väl inne i studion var Justin, Scooter, Usher och Marc där, precis som justin hade sagt det. Jag satte mig i en soffa bredvid Justin och bredvid han satt Usher. Scooter och Marc satt mittemot oss på två pallar.
- Nå, jag och marc har pratat om en sak, började scooter och Marc nickade instämande. Jag tog i justin hans och han började leka med min hand. - Det är bäst om ni går ut med ert förhållande och berättar för världen, fortsatte Scooter.

Jag blev lite chockad där, justin med.
- Men, asså.. stammade jag.
- Baby, dom har rätt, det är bäst om vi visar upp vår kärlek för världen och sluta ljuga för våra fans, sa justin och kysste mig på pannan.
- Nej, jag vill inte ha en hel beliber armé över mig, dina fans hotar mig redan, tänk dig när vi går ut officiellt, sa jag och alla märkte att jag var jätte orolig.
- Ingenting kommer hända dig, jag lovar, jag tänker skydda dig, sa han och kramade mig.
- Hur hade ni tänkt att vi skulle göra det? frågade jag och kollade på Scooter och Marc.
- Redan idag, eller om 1 timma på Ellens show, är ni redo för det? frågade Scooter och jag och justin kollade på varandra, båda var oroliga men ändå rätt trötta på att hålla allt hemligt.

________________________________________________________

KOMMENTEEEERA!! MEER !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skiiiiiitbra!!!!

2011-06-26 @ 11:55:10
Postat av: Emmy

hur bra som helst!!!!

2011-06-26 @ 15:09:24
Postat av: Anonym

Nästa kapitel snälla!!!

2011-06-27 @ 18:57:36
Postat av: Jossan

Mer!

2011-06-28 @ 00:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0