IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 43

- Ingenting kommer hända dig, jag lovar, jag tänker skydda dig, sa han och kramade mig.
- Hur hade ni tänkt att vi skulle göra det? frågade jag och kollade på Scooter och Marc.
- Redan idag, eller om 1 timma på Ellens show, är ni redo för det? frågade Scooter och jag och justin kollade på varandra, båda var oroliga men ändå rätt trötta på att hålla allt hemligt.




Jag, Justin, Scooter och Marc satt i omklädningsrummet och fixade oss medans vi väntade på att klockan skulle bli tillräckligt mycket att vi skulle delta i Ellens Degeneres show. Jag satte på mig en vit klänning och blev sminkad av en av hennes stylister. Ellen kom in för dörren
- Jag visste att ni två var tillsammans! sa hon och skrattade, vi skrattade med allihopa. Vad hon än sa var roligt.
- Om hur lång tid ska vi köra igång? frågade jag och hon kollade på sin klocka, jag gav justin en nervös blick. Det liksom sändas live, över hela USA. Förmodligen imorgon bitti skulle resten av världen få reda på det.
- Om fem minuter, så skynda er på! Rykten går att båda ni ska delta samtidigt, detta kommer ge mig massa publicitet, tack för ni valde min show, sa ellen och lekte med sina fingrar entusiastiskt, vi skrattade åter igen.

När vi var klara så gick vi backstage och ställde oss.
- Det är dags, sa jag till Justin och han kollade på mig nervös sedan pussade han mig på kinden och viskade i mitt öra, "I love you, no matter what." Jag log.

Nu hade ellen startat igång showen, och vi skulle snart ut.
- Dom är världens mest kändaste tonåringar, dom har över flera miljoner följare på twitter, dom tjänar mest i hollywood bland elitserien och dom är bara 16 och 17 år, VÄLKOMMEN JUSTIN BIEBER OCH VALERIA ESPINOZA, skrek ellen och alla började klappa. Vi klev in i studion, galna belibers var där.

Jag och Justin gick inte hand i hand, även om han ville det, så ville inte jag. Vi kramade Ellen, vinkade i publiken sedan satte vi oss i sofforna.
- så, hur länge har ni känt varandra nu? frågade ellen
- Ett par månader, svarade jag henne och jag kunde inte låta bli att skratta.
- och det är ingen hemlighet att ni har ett förhållande, även om ingen av er har erkänt det så är ni väldigt odiskreta när ni håller händer öppet på gatorna, sa hon och jag kunde inte låta bli att skratta igen. Justin skrattade också, awkard blev det faktiskt lite, jag vet inte hur vi skulle säga det.
- Ja, vi är inte av dom personerna som gillar att hålla händerna i smyg antar jag, svarade Justin och alla belibers blev galna, dom skrek, jag vet inte om det var att dom blev arga eller glada.
- så ni är tillsammans eller? ni är alltså ett par?
- Jag tror det är uppenbart, eller? svarade jag och kollade på justin som log mot mig.
- ni är väldigt söta tillsammans måste jag säga, berätta hur er romans startade! Var det när ni spelade in en film eller hur var det? och när hon sa det började alla belibers skrika igen.
- Vi var vänner först, vi träffades för första gången på riktigt när vi var på ett möte angående filmen, då blev vi vänner och hängde lite som vänner, sedan började vi tycka mer om varandra på ett annat sätt när vi spelade in vår kommande film Letisha i Vancouver, sa jag och justin nickade med mig hela tiden.
- Justin vad tycker du mest om med Valeria?
- Förutom att hon har det bästa leendet och är den vackraste tjejen som jag någonsin sätt har hon en bra personlighet och gör mig väldigt lycklig, vi är väldigt normala tillsammans, sa han och hela publiken sa "aaw".. Han skrattade och jag log.
- jag antar att detta är väldigt svårt för er att hantera, valeria har ju fått hat brev och tweets från justins fans och hur hanterar ni detta?
- Det är svårt och hårt, men vi kan inte låta det förstöra det här, för det vi har är det mest äkta som jag någonsin haft, Justin är min första kärlek och vi är båda väldigt unga, så vi lär oss av misstag vi gör nu, vi måste liksom på något sätt strunta i vad folk tycker och tänker, för det är vårat liv, lämna allt bakom oss, sa jag och justins nickade. Jag la mitt huvud på Justins axel och hela publiken sa "aaaw"....

_____________________________________________________________

kommer mer i nästa! KOMMENTERA GUUUUUUUUUYS!! =D

Kommentarer
Postat av: Emmy

As bra!!! måste ha meeeeeerr!!! =D

2011-06-28 @ 13:03:17
Postat av: Anonym

Super!!! Mermermermermer

2011-06-28 @ 15:00:22
Postat av: emelie♥

gillar du justin bieber? kolla in min blogg! :D

2011-06-29 @ 15:15:09
URL: http://thisisaboutjustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0