WHATZ UP?

information till er läsare! =)

jag ville bara fråga er, jag har skrivit klart kapitel 42, som jag förmodligen publicerar snart! =) Det ligger i utkastet och väntar. Hihi!

Jag undrar, vad vill ni ha mer av? mindre av? ofta när jag frågar det får jag svaret "den är perfekt som den är."
VILKET GÖR MIG JÄTTE GLAD. Men jag vill också ha lite krav från er! =D Vad säger ni? Kan ni vara 100 % ärliga. Suger den, berätta det då för mig. Jag blir absolut inte arg, alls.

Självklart är jag ÖVERDRIVER LYCKLIG att ni gillar den så mycket! Och jag har lite över 100 läsare om dagen, men ändå får jag bara 1 kommentar på senaste kapitlet, lite snålt tycker jag guys. Ska inte alla lägga en kommentar på kapitel 42 (som kommer snart) Eller???

en extra guldstjärna till alla som lägger sin tid på att skriva en kommentar, blir jätte glad! Tack för all feedback ! =)

Förresten, tycker ni om att jag har bild över varje kapitel, eller ska jag ta bort det? vill ni att jag ska namn ge varje kapitel?

TIPSA GÄRNA TILL ANDRA OM DENNA NOVELLBLOGG OCH GÖR DEN STÖRRE!



i love you bieber


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den är bra som den är :D dr är kul med bilder, och när man lägger upp outfits tex det här har valeria på sig osv. Musik är också kul så man kommer i rätt stämning liksom!!

2011-06-25 @ 17:48:47
Postat av: Anonym

Helt ärligt så är den perfekt som den är, enligt mig iallafall :D



Och ta inte bort bilderna, det gör det hela bara roligare med bilder.

2011-06-25 @ 19:40:19
URL: http://jbiieber.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker att det ska vara lite mer drama!

Typ att Bieber och Selena har ett "hemligt förhållande" som Valeria inte vet om. Så får hon reda på det... Haha. LOVE IT!

2011-06-25 @ 22:19:57
Postat av: Bieberlicious - Novellblogg om JB

SV: Jag är också halvlatina haha :)

2011-06-26 @ 03:42:55
URL: http://bieberlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0