WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 16

Jag kände hur tårarna bara rann ner, ner för min kind.. Selena kysste Justin löst på kinden.
- Minns du när vi var på Jessicas fest? och Ryan spillde ut tårta, sa selena och båda började skratta.
SKOJJAR HAN MED MIG? Han hade inte gjort någonting egentligen, utom sagt att han saknade henne.. Men jag kunde inte låta bli, tårarna bara rann. Jag gick därifrån och sprang in i toaletten....




Ur Sunnies perspektiv:

Jag gick in i toaletten, jag grät. Jag kunde knappt andas. Justin gillar henne fortfarande, han blir alltid så svag för selena.. Hans tankar var nu bara hos henne, jag kände att hela min värld rasade. Se dom prata om gamla minne och henne kyssa honom på kinden, var det mest smärtfyllda jag sätt. Det gjorde ondare än när han kysste henne. FAN OCKSÅ!!

Jag grät, och grät.. Jag hörde hur någon knackade. Jag öpnnade inte, tillslut hörde jag en kniv i låset. och nu var låset uppe.. Nick stod där.
- Vad har hänt? frågade han.
- Lås igen dörren, sa jag. Han gjorde som jag sa.

Han satte sig bredvid mig på golvet.
- varför bryr du dig om mig? frågade jag. - jag är bara en vanlig tjej, både du och justin är stora stjärnor. Du borde inte bry dig.
- Jag vet inte varför, du verkar inte förtjäna att bli behandlad som du blir bara, sa nick och klappade mig på kinden.

Någon knackade på dörren. Jag blev förstenad. Nu skulle säkert detta missförstås.
- Vem? frågade jag.
- Det är jag, usher. Sa usher.
- Jag kommer snart, ska bara på toa. sa jag nervöst.
- har det hänt något?
- nejdå, jag kommer snart.
- okej, alla är ute och väntar på dig, sa han och sedan försvann hans röst.

Jag kollade på Nick. Jag öppnade försiktigt dörren och ingen var där, jag gick ut snabbt och Nick med. Jag gick in i rummet där alla var, det skulle nästan kunna kallas som ett vardagsrum. Justin satt där nu.

- vart har du varit? frågade han. Och han var inte alls speciellt berusad, det krossade mitt hjärta ännu med. Han hade för ett litet tag sedan varit med Selena och sagt att han saknade henne och pratat gamla minnen. Jag kollade på klockan som var 03:00..
- Frågan är, vart har du varit? sa jag argt. Han svarade inte..
- Klockan börjar bli mycket, dags att dra sig hemmåt, imorgon åker vi ju till Miami, sa Sean Kingston. Jag hade helt glömt bort det, imorgon börjar ju touren. Jag kommer inte stå ut med Selena och Justin i en hel månad.

Vi gick och la oss, alla åkte hem. Jag somnade bredvid justin. Han höll om mig, och jag drog mig ur hans grepp. Vi var båda så trötta så vi somnade direkt.

Jag vaknade nästa morgon och av att justin småpussade på mig igen. Jag var så jävla sur så jag reste mig bara upp.
- Vad är det med dig? frågade Justin. Jag visste inte om jag skulle berätta det eller inte.
- Du vet nog själv vad som är felet, och en sak till, jag sover i gästrummet inatt. Sa jag och en tår föll ner för min kind. Jag gick in i badrummet, jag tog en dusch. När jag gick ut stod justin där.

- Du måste säga vad som är felet, jag förtjänar inte att bli behandlad såhär, sa han och såg sjukt sårad ut. Men det borde egentligen vara jag som är sårad.
- Vet du vad som är problemet justin? problemet är att du inte glömt Selena ännu, och jag kan inte vara med dig när du tänker på någon annan, sa jag och tårar rann ner för min kind, jag gick in i hans rum och han gick efter mig. Jag hade bara handduk på mig.
- Får jag iallfall byta om ifred? skrek jag åt honom.
Han gick ut ur rummet och jag hörde hur duschen gick på. Jag fixade mig, sminkade mig och sedan gick jag ut ur rummet och till vardagsrummet som fanns här i bussen. Där satt Pattie.
- Har du ätit frukost gumman? frågade hon.
- ja, tack. ljög jag.

Justin kom ut, han hade fixat sig och såg riktigt bra ut. Pattie gick ut när hon såg att stämmningen var nere.
- Du, jag har känslor för Selena, jag ska inte ljuga. Men jag älskar dig, henne tycker jag om. Jag älskar inte Selena, jag vill ha dig, sa han och han såg förkrossad ut.
- Det lät det inte som igår iallafall, sa jag och fake-flinade. Jag ville helst av allt gråta.
- Igår?
- Ja, jag var ute med Nick, sedan när jag kom in, såg jag dig inte och började leta efter dig och hittade jag dig i vårt sovrum med Selena, du sa att du saknar henne och hon kysste dig på kinden och ni pratade gamla minnen, sa jag och då kunde jag inte låta bli att gråta. Tårarna föll, men jag tårkade bort dom snabbt och höll dom inne.

- Sunnie, jag vet inte vad jag ska säga. Hon är mitt ex, jag har känslor för henne. Men jag älskar inte henne. Och mina känslor för dig är tusen gånger starkare. Jag älskar dig, det är dig jag älskar. Jag vet att det var dumt..

Hans ord rörde mig, men jag vet inte om jag kan förlåta honom..

______________________________________________________________________

Vad kommer hända nu? Med Justin&SummeR? Med Selena? Nick då..? Hm.. Vad kommer hända?! :D
Vad vill ni ska hända? tankar och ideer? :)

GRATTIS TILL JUSTIN SOM FYLLER 17 år FÖRRESTEN! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

AWW TYCKER NICK ÄR SÅ GULLIG :D

TYCKER HON OCH NICK SKA KOMMA PÅ EN PLAN SÅ ATT DOM KAN GE IGEN PÅ JUSTIN OCH SELENA FÖR NICK ÄR EN BRA KILLE :D<3

2011-03-01 @ 12:07:24
Postat av: lisa

längst ner skrev du summer istället för sunnie :P men de va juh den gamla historien :P

hahah den liknar vääldit mkt bieberdream.blogg.se:s story men hihi jjaj älskaaaaar den här :D

2011-03-05 @ 14:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0