WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 18

Joe och Ashley var inne på rummet och "sov middag" enligt dom. Kevin, jag och nick satt och spelade fifa 2011. Kevin satt och drog några skämt. Han var så himla skön och fick mig att skratta hela tiden, nick skrattade också. Vi skrattade konstant åt Kevin.



Sunnies outfit på jingel ball..


Ur Selenas perspektiv:
Jag kom närmare honom. Och jag kysste honom. Han besvarade kyssen och den blev allt mer passionerat. Vi rullade på varandra.
- Jag har saknat dig så mycket, min justin. Sa jag och fortsatte kyssa honom. Han började kyssa mig på halsen och ja, vi hade sex. Igen! Jag hade saknat det. Nu kan han inte dumpa mig för Sunnie, nu är jag hans.

Ur Justins perspektiv:

Nej, vad gjorde jag nyss? Jag tänkte på att jag var med Sunnie hela tiden. Shit, det här kommer Sunnie aldrig förlåta. Och vad ska jag göra med Selena nu? jag kan inte bara säga att jag inte tycker om henne längre. Vafan ska jag göra...

- Jag älskar dig justin, sa hon och kysste mig.
- Du, vi kanske kan hålla det här hemligt ett tag, jag och sunnie bröt nyss, så jag vill ge det lite tid, ljög jag. Vi hade bara tagit en paus, jag hade ingen rätt att ha sex med Selena.. Shit också...
- Okej, sa hon och kysste mig på munnen. Jag rörde inte en fläck.

Vad fan hade jag gjort???!??!??!?! Sunnie kommer aldrig förlåta mig. Jag har sabbat allt. Den ända tjej i världen som jag tycker om är ju Sunnie. Inte Selena!! Jag gick bara med på det för jag var ledsen. NEJ!!!

Ur Sunnies perspektiv:

Vi kom fram till nästa morgon. När jag klev av bussen var justin, selena, katy perry och några andra kändisar redan där. Ashley Greene kom fram till mig.
- Du, jag tänkte gå ut på stan och köpa något fint till eventet ikväll, hänger du på? frågade hon och log. Varför inte? tänkte jag.

- Absolut, jag behöver köpa lite nya kläder, sa jag och log.

Innan jag och Justin skulle till stan så gick jag fram till Justin.
- Hoppas du hade en bra resa, sa jag och log. Han såg väldigt ledsen ut, var det för han fick åka ensam hela vägen?
- Inte speciell, tänkte på dig, sa han och log.
- Jag drar ut på stan med Ashley, men jag kommer hem sedan, sover i din buss inatt, men jag tror jag fixar mig hos ashley inför eventet ikväll, sa jag och log tillbaka. Jag kysste honom på kinden.

- Gör så, sa han och log.

Jag och Ashley drog till stan. Det var många paparazzis efter oss båda, dom frågade mig om jag var justins nya flickvän - dom kände igen mig - och vi gick bara förbi. Vi gick in i butiker och provade massor av olika kläder.

- vad tycker du om denna? sa jag och pekade på en guldig klittrig klänning, sa jag.
- Du vill vara överdrivet fin, är det för du vill slå selena? sa hon och blinkade.
- Nja, inte direkt. Men hon är så fin, sa jag ..
- Du är finare, tro mig. Men okej, jag ska hjälpa dig, och min stylist sminkar dig. Sa hon och log.

Vi gick in i en ny butik. Denna gång en Gucci butik. Hon tog fram en rosa klänning och ett par guldiga klackar.
- Det här ska du ha, skit snyggt och det ser inte ut som du ska till oscars awards, sa hon och log. Jag skrattade. Jag gick in i provet och provade det, jag måste erkänna att jag såg fantastisk ut. Jag gick ut och visade henne.
- WoW, du är snygg. Den ska du ha! Sa hon och blinkade. Hennes skratt låter väldigt roligt.
- Tack, sa jag.
Jag gick till kassan och betalade. För mina egna pengar. Det kostade 5000 :- wow, rätt så dyrt. Jag sket i det. Jag körde på det och sedan åkte vi till bussarna. Jag gick in i jonas brothers bussen, där jag skulle fixa mig tillsammans med Ashley. Hennes stylist började sminka mig. Efter cirka 1 timma var jag klar och blev skit fin faktiskt!!

- Wow, det ser inte ut som jag, sa jag och skrattade.
- Jag vet, exclusiva stylister gör dig såå mycket finare. sa hon och skrattade.
Jag satte på mig mina kläder och blev skit snygg.
- Nu kommer du ta Selena lätt på röda mattan, sa hon och skrattade. Jag skrattade.

Helt plötsligt slog det mig, jag skulle på röda mattan, hjäälp vad läskigt. Jag gick ut till vardagsrummet - som fanns här jonas brothers bussen - och där satt kevin, joe och nick. Alla kollade på mig, uppifrån och ner. Mina ben var ganska bruna också. Till och med Joe kollade och Ashley slog till honom på armen, sedan kysstes dom.

- Du är riktigt het bruden! sa kevin och skrattade, han kramade mig. Jag kramade tillbaka. Då tog Nick ett kort på oss två. Jag ska bara twittra lite.
- Vad skriver du? frågade jag.
- "påväg till jingle bell event med Kev, joe, ash och sunnie", sa han och visade bilden på mig och kevin. Den var rätt härlig. Jag och kevin skratt-kramandes. Hihi, jag blev glad av den.

- När ska vi börja åka? frågade jag killarna.
- Snart, ska du möta justin där? frågade Kevin
- jag antar det. Ska ju vara hans "bakgrundsdansare", sa jag och skrattade.

Jag hann logga in på twitter innnan dess, det känns som om det var år sedan jag var inne. Och jag hade fått SJUUKT MYCKET nya följare. Jag blev chockat. Jag twittrade "jingel ball tonight" och "i miss u so much kristen." och sedan loggade jag ut.

Nu kom limon och vi alla gick ut - jag, ash, jonas brothers, deras mangers och hela deras team - det var rätt fullt i limon och alla skålade. Sedan kom vi fram och då var det dags för röda mattan. När jag kom ut ur limon stod Justin där. Han tappade nästan hakan när han såg mig....

___________________________________________________________________________

OMG? HUR KOMMER SUNNIE TA DET NÄR HON FÅR REDA PÅ SELENA & JUSTIN HADE SEX? Ingenting går ju att dölja förevigt.

Vad kommer hända här näst? på jingel ball tour 2011 miami ?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä fan vad taskigt av justin och selena ;o

det skulle vara kul om nick fick reda på att dom hade sex när dom var på röd mattan så han viskade det till sunnie så sunnie blev rätt sur men ville inte visa det så hon gav en blick till nick som betyder "kyss mig" för båda två kanske gillar varandra så dom kysser varandra så ser justin det och blir ttyp sur och ledsen men han ska få känna sig lika nere som sunnie får ;)

2011-03-02 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0