WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 23

När jag såg dom kyssas, krossades mitt hjärta. Det gick sönder i tusen bitar. En tår rann ner för min kind och jag tårkade bort den snabbt. Jag brann av svartsjuka. Jag gick ut från rummet och gick in i mitt rumm och tänkte.. Jag ska kämpa för Sunnie, jag vet att hon älskar mig. Och jag har inte förlorat henne.




Ur Sunnies perspektiv:

Efter kyssen så kollade nick på mig och log.
- Nick, jag gillar dig, jätte mycket.. Men jag gillar Justin med, och jag är inte säker på mina känslor, om du kan ge mig lite tid.. sa jag osäkert till honom. Han såg allvarlig ut.
- Jag kommer ge dig all tid i världen, sa han och kysste mig på pannan. - jag måste gå, ring mig om du behöver något!

Han gick ut och innan han gick kysste han mig ännu en gång på pannan. Jag tyckte om Nick, väldigt mycket. Men jag älskar justin. 

Jag gick in på twitter och ja, jag hade fått massor av hot från olika belibers, inget nytt för mig längre. Men jag hade också fått bra respons, från folk som stöttar mig och justin.

Jag gick in till det som skulle vara mitt och justins rum. Som nu bara är mitt - justin sover i gästrummet - och somnade rätt så fort. Morgonen därpå vaknade jag och duschade och fixade mig. Jag satte på mig en grå tröja och ett par söndriga jeans med vita fläckar på och ett par boots. Jag kände för det. Sedan sminkade jag mig.


Sunnies outfit

När jag gick ut för att äta frukost, så satt justin och pattie där. Och Selena Gomez... Vafan gör hon här? hon följer ju efter Justin hela tiden.

- Hej Sunnie! Sa Justin och Selena i munnen på varandra, sedan kollade dom på varandra och skrattade. Selena log stort mot mig. Hon kunde hon vara så fejk? hon hade legat med min kille, och nu ler hon.

- Vi har åkt hela natten va? frågade jag.
- Japp, vi är i New orlens nu, sa pattie och log. Jag log tillbaka, äkta leende. Jag älskar pattie, hon är så fantastisk.
- är eventet ikväll? frågade jag.
- Japp, klockan åtta, vi ska alla iväg på soundcheck snart, följer du med? frågade Justin.
- Jag ska uppträda för första gången på jingelball tour idag, live! sa selena entusiastiskt.
- Du låter jätte bra på CD, sa jag och selena log..
- TAck, det var snällt, sa hon.
- Ja, men du låter inte lika bra iverkligheten, mixar dom din röst mycket? frågade jag och hon blev genast arg. Hon såg ut att koka.
- Nej, lite, vadårå? frågade hon.
- Nej, det var bara en fråga. Du sjunger ju jätte bra på CD men du kan ju inte sjunga i verkligheten, men det kan inte jag heller, sa jag och skrattade lite. Hon kokade, hon ville döda mig. Man såg det på henne.

Justin kollade ner i sina flingor och flinade också. Pattie märkte vad jag sa men valde att inte lägga sig i.
- Ja, det blev lite tyst där, sa justin och avbröt den pinsamma tystnaden.

När vi var klara, så drog alla iväg på soundcheck. Jag följde med. När jag kom fram var alla där. Jonas Brothers med. Jag såg Nick och gick fram till honom och kramade honom. 

Katy Perry började först med soundcheck, hon skulle uppträda Teenage dream, california girls och firework. Jag älskar hennes låt firework. Sedan var det jonas brothers tur. Efter var det Selenas - hon lät hemsk faktiskt - och sedan var det Justins tur.

När alla var klara drog vi hem igen och började fixa oss inför eventet. Jag satte på mig ganska vanliga kläder.
Sedan åkte jag med Justin, usher och scooter till röda mattan. MTV ville ha en intervju med mig. Jag ställde upp. Intervjuaren hette Samuel.

- Samuel här och jag står här på röda mattan på jingel ball tour med Justins nära vän och bakgrunddansare, Sunnie Williams, hej Sunnie, du är justins nära vän och bakgrunddansare, är det inte så? frågar han och ler.
- Det stämmer, sa jag och log.
- Du är himla vacker måste jag få säga. Det går mycket rykten om dig och justin, ni har stått och hållt händerna, och det finns mycket privata bilder på er, dejtar ni? är ni tillsammans? jag hänger inte med..
- Vi är bästavänner, det är synd för justin kan knappt ha bästavänner förns folk börjar prata, säger jag och skrattar...
- Vad händer mellan justin och selena gomez? frågar han
- Det får du fråga dom, sa jag och och skrattade.
- okej, och nick jonas, har du en relation till honom?
- Haha nej, jag och nick är väldigt nära vänner, han är som en bror för mig. sa jag..
- Mycket vänskap, sa han och skrattade och jag skrattade med honom.. - är det sant att dom bråkade för dig?
- Stämmer inte, alla vi är väldiga goda vänner, och vi stöttar varandra genom allt, sa jag.

_____________________________________________________________________

Drama kommer :D vad vill ni ska hända? vore kul att veta vad ni vill ha! :D

Läs min andra kändisblogg: www.hollywoodgossips.blogg.se


Kommentarer
Postat av: emma.

mermermermermermermer!

älskarälskarälskar!

2011-03-06 @ 20:43:43
URL: http://bbaraemmaa.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag vill att Justin och Sunnie ska bli ihop igen !!!

2011-03-06 @ 20:43:47
Postat av: lisa :D <3

åhh ja villha meeeer!!!!!nuuuuuu!!!!! på en gång! <33333

2011-03-06 @ 22:29:34
Postat av: Anonym

jag vill inte att justin och sunnie ska bli ihop än för det han gjorde var dumt, jag tycker han ska få kämpa och få lida lika mycke som sunnie fick när hon fick reda på att selena och han legat med varanda ;))

2011-03-06 @ 23:46:55
Postat av: Anonym

OMG meeer :) tycker att sunnie och nick typ borde bli ihop :)och att JUstin ska kämpa lite frö henne:)

2011-03-07 @ 09:50:20
Postat av: milkshake :)

vad tråkigt att du gör så dålig uppdate, jag glömmer ju bort att ens kolla denna blogg för att det inte kommer ut nåt varje dag. andras bloggar har minst 2 delar varje dag..

2011-03-08 @ 20:16:40
Postat av: minda :)

hejj men"milkshake" sluta klaga ja menar, hon kanske har ett liv utanför bloggen oxå! hon går antagligen i skolan ochhsr nt alltid tid att skriva de kanske " allaandra" har´, men nt hon så var glad atthon skriver iställetoch se glasethalvfullt istället för halv tomt!:) <33



2011-03-08 @ 20:42:57
Postat av: minda :)

hejj men"milkshake" sluta klaga ja menar, hon kanske har ett liv utanför bloggen oxå! hon går antagligen i skolan ochhsr nt alltid tid att skriva de kanske " allaandra" har´, men nt hon så var glad atthon skriver iställetoch se glasethalvfullt istället för halv tomt!:) <33



2011-03-08 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0