WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 24

- okej, och nick jonas, har du en relation till honom?
- Haha nej, jag och nick är väldigt nära vänner, han är som en bror för mig. sa jag..
- Mycket vänskap, sa han och skrattade och jag skrattade med honom.. - är det sant att dom bråkade för dig?
- Stämmer inte, alla vi är väldiga goda vänner, och vi stöttar varandra genom allt, sa jag.



Ur Sunnies perspektiv:

När jag var klar på röda mattan gick jag in på eventen. Katy Perry uppträdde några låtar först. Sedan uppträdde Selena Gomez round and round och a year without rain och efter det sa hon "thank u evry1, u guys r amazing"
Sedan gick justin ut på scen. Det var massa fans som satt i publiken och började skrika.
- And i was like, baby baby baby oooh, började han innan musiken hade sätts igång. - Jag älskar dig, jag tänker på dig hela dagen lång, jag drömmer om dig på natten, du är alltid i mina tankar. sa han och körde igång.

Menade han mig? kunde han menat mig? När han var klar, gick han backstage. Jag gick också backstage. In i hans rum.
- hej, sa jag och gick in.
- Hej, sa han och han satt bara i soffan. Jag satte mig bredvid honom. Där satt vi ensamma och bara var tysta.
- Jag saknar dig, det finns inga ord, sa jag och en tår fall ner för min kind.
- Jag saknar dig med, och jag älskar dig, jag tror jag har straffats nog, sa han och en tår rann ner för hans kind. Flera tårar rann ner för min kind, och han kysste bort dom.
- Gråt inte, jag hatar att se dig gråta, hela mitt hjärta går i bitar då, sa han och kysste bort dom som rann. - Du är det vackraste jag sätt.


- Jag är kär i dig, jag älskar dig, sa jag och vi kollade varandra i ögona.
- Jag älskar dig med, men jag sårade dig, och du förtjänar inte det, sa han. - Du förtjänar något bättre än mig.
- Men jag vill inte ha något bättre än dig, jag vill ha dig, min justin. Sa jag..
Han kysste mig. Jag kysste tillbaka.
- Förlåter du mig? frågade han mig.

- Ja, självklart att jag gör. Alla begår misstag, och du har stotat för ditt, sa jag och kysste honom snabbt på munnen.
- Så, är det du och jag igen? frågade han och log.
- Det är Sunnie och Justin, sa jag och han kysste mig.
- föralltid, sa  han.

När vi vände oss om för att gå vidare, vände sig selena om. Hon kokade av ilska.
- Var det något du ville selena? frågade justin och kysste mig på kinden. Jag log mot honom. Och sedan kollade jag frågsamt på henne.
Hon sprang ut, jag och justin skrattade lite och sedan gick vi också ut ur rummet.

Justin kysste mig snabbt när han kom ut från rummet. När jag kollade upp stod inte bara Selena där, utan även Nick. Han såg helt förkrossad ut, OH NEJ. NEJ HADE SÄTT NÄR JUSTIN KYSSTE MIG!!

Han kollade på mig med en besviken blick, sedan vände han sig om och började gå.
- Nick, VÄNTA! Skrek jag och gick efter honom.
Justin kollade på mig med sina hundögon, jag kunde inte svika justin, men heller inte nick. Nick fanns där för mig när justin svek mig.
- Vänta justin, sa jag och sprang efter nick..

Jag sprang, det snabbaste jag kunde efter nick. Och tillslut hittade jag honom utanför eventet. Han satt där. Han grät inte, men han såg väldigt ledsen ut.
- förlåt nick... sa jag.
- Du behöver inte säga förlåt, du älskar honom ellerhur? frågade han..
Jag svarade inte honom, utan kollade på honom och kramade om honom.... jag älskade att vara i hans famn..


_____________________________________________________________________________

förlåt för dålig uppdate! men ni får en till ikväll, <3 vad kommer hända nu, med nick och justin? selena? hm...






Kommentarer
Postat av: lisa :) <3

oooh va händer nu dååh ? ;)

2011-03-09 @ 07:17:57
Postat av: Anonym

aww nick (L)

hon borde inte ha förlåtit han så fort jag tyckte hon skulle va med nick nu :/ (L)

2011-03-09 @ 12:51:26
Postat av: Anonym

2011-03-09 @ 22:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0