IT'S COMPLICATED CHAPTER 18

Jag fick ett sms, från Miley. "Jag är i Vancouver nu, kommer till dig bästis. Juste, vi ska fixa en stor fest med massa kändisar, så ska justin få se vad han har att förlora om han inte väljer bort selena snart. Love yah."

Jag log för mig själv och svarade på smset.
- Vem var det? frågade Justin..
- Ingen, sa jag och skrattade för mig själv igen eftersom jag kunde höra mileys röst i huvudet medans hon sa det.




Selena gick ut för att leta efter Scooter sålänge. Vi hade nämligen rast.
- Så du väljer Selena, sa jag till honom eftersom vi var ensama. Det fanns bara en städare i hörnet av rummet.
- Jag väljer inte Selena, jag vet inte bara hur jag ska göra slut med henne, men jag ska prata med henne, jag lovar, sa han och försökte kyssa mig men jag gick undan.
- Det kommer inte hända något mellan dig och mig förns du har dumpat sel, sa jag och han flinade och mimade "jag ska"..

När jag var tillbaka på hotellet efter den jobbiga jobb dagen så gick jag in i mitt rum. När jag kom innan för dörren till mitt hotell rum stod Miley där med ett stort leende på läpparna.
- SUPRRISE, sa hon och skrattade. Gud vad jag hade saknat henne! Jag sprang fram och krama henne.

Vi la oss i sängen och åt jordnötssmör och snacka en massa skit om selena och om en massa annat. Jag tog en bild på henne sedan twittrade jag "hanging out with my BFF @mileycyrus. I missed u so much!!" skrev jag och miley twittrade också en bild på mig och sedan "no words can explain how much i missed yah".

- Så, ska vi göra en fest tills imorgon? vi bjuder in en massa folk!! Jag vill bjuda in Liam och några andra, sa hon och tog upp sin mobil och började trycka på massa knappar.
- Vad gör du? Vi kommer inte ha dit, vi har inte bjudit folk och vi borde ha gjort det i tid, sa jag oroligt..
- Jag är Miley Cyrus och du är Valeria Espinoza, vi är inte vem som helst, vi är jordens största tonårsstjärnor, då får vi bjuda in b-kändisar eller vancouvers a-kändisar, plus att några kan flyga hit från LA, vi har alla privatplan, sa hon och skratta.

Ur Justins perspektiv:

Jag stod i duschen och duschade, tänkte på  hur jag ska göra slut med Selena utan att såra henne. Selena är snygg och så, men jag älskar valeria och jag blir frustrerad när jag inte kan vara nära valeria. Kyssa henne. Vill bara hålla om henne så fort hon är nära mig.

Jag gick ut ur duschen och Selena satt i soffan. Jag hörde att jag fick ett sms så jag gick att kolla. Från Miley Cyrus. "Jag och Valeria ska ha fest imorgon kväll i Vancouver, kom dit. Bjud gärna med din flickvän! klockan 20:00 kommer röda mattan i Valley street, be there." stod det.

- Selena, vi har blivit bjudna på fest tills ikväll, sa jag och hon var helt inne i sin mobil och små fnittrade.. - Vem messar du med? sa jag och hostade högt och då kollade hon upp på mig.
- Ingen. Gud vad kul! Vi måste gå.. Ska vi gå tillsammans eller ska du gå fem minuter efter eller före mig? Sa hon och såg irriterad ut nu.
- Du går fem minuter efter mig, sa jag. Det var så jobbigt att hålla alla mina förhållanden i hemlighet, men mina fans blir galna.

Jag tog upp min mobil och twittrade lite..

______________________________________________________________________________
KOMMENTERA!!

Vad tror ni kommer hända på festen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEER!

2011-05-15 @ 13:03:45
Postat av: aleejandra

mer! ehm att typ.. justin seer selena kyssa den hon smsa med !!!

2011-05-15 @ 14:24:03
Postat av: Ella

Det börjar bli spännande nu, drama gillar vi :D

2011-05-15 @ 15:33:42
Postat av: Sophies Noveller

Hejsansvejsan!



Gillar du Justin Bieber noveller?

Då tycker jag att du ska kika in på min novell där jag precis har börjat på en ny JB novell :)



Hoppas du kollar in och fortsätter att följa mig :)

2011-05-15 @ 18:45:19
URL: http://sophiesnoveller.blogg.se/
Postat av: Emmy

jag hoppas att J gör slut med s! han ska vara med V!<33

2011-05-15 @ 18:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0