IT'S REALLY COMPLCATED CHAPTER 23

- Vart är vi påväg? sa jag och skrattade och Justin log bara stort på mig.
- Du får se, shawty, svarade han och kysste mig på kinden.. - varje gång jag kollar på dig kan jag inte låta bli att kyssa dig, du är så vacker, sa han och bet sig i läppen. Jag bet mig själv i läppen också.

Han pekade på en stor lyx yatch som hade massor av levande ljus tända...
- Följer du med mig ombord? sa han och jag tappade nästan andan...




- Kom, sa han och tog min hand och drog med mig ombord. Det var jätte vackert och jag log för mig själv.
- Är du hungrig? frågade han och jag nickade.

Vi åt lasange och sedan kollade vi ut på havet, vi satt och pratade i flera timmar. Jag berättade om mina barndomsminnen och han om sina, båda var intresserade av varandras liv.

 - Så, hur många har du dejtat? frågade han..
- Nick Jonas och du är dom ända jag har varit på mer än två dejter på, men alla har väl dejtat Nick Jonas, sa jag och skratta.
- Det verkar som det, sa Justin och höjde med ögonbryna. Han såg varken glad eller arg ut.
- Dudå? Hur många förhållanden har du haft eller hur många har du dejtat? sa jag till honom och han log för sig själv.
- Jag har haft tre förhållanden, med catilin, selena och dig, svarade han.
- Inte Jasmine?
- Nej, hur visste du det förresten?
- Justin, du tog upp min publicitet i Teen Vouge magazine med din lilla dejt, sa jag och skratta. Han med.
- Jo, förlåt, sa han och log och sträckte sig över mig och kysste mig.


Vi pratade hela natten, det var väldigt mysigt. Vi åkte tillbaka till hotellet tidigt på morgonen, självklart undrade våra mangers vart vi hade varit, men dom kom inte på oss. För vi sa att vi hade varit på olika håll, dom visste inte riktigt ännu att vi dejtade.

Samma dag hade vi inspelningar av filmen, och när inspelningarna var klara åkte jag tillbaka till hotellet och satt med miley i sängen och åt jordnötssmör.
- Vad ska du göra nu? Gör du ingenting Miley? sa jag och skrattade.
- nja, inte riktigt. Jag är med dig älskling! sa hon och skrattade, - nej, men jag ska iväg till LA snart igen..
- Jag kommer sakna dig, M.. sa jag ledsamt.
- Du vet att du måste berätta för dina fans, folk pratar. Tar kort på dig och justin i smyg, det går mycket rykten. Vissa fans är säkra på att ni är mer än "bästavänner", sa hon och såg oroligt på mig.
- Jag ska säga till mina fans, bara det att det är inte riktigt tid ännu, och lol.. Vi har aldrig ens varit bästavänner, sa jag och skratta. Hon med.

In i hotellrummet kom min manger Marc. Utan att knacka.
- Du kunde ha knackat, sa jag till honom surt. Och Miley höll med mig.
- Valeria, du ska imorgon ha en intervju med Canda News, klockan 07:00, dags att gå och lägga sig nu, sa han och såg allvarligt på mig.
- Okej, sa jag och skrattade..
- Du, folk pratar om dig och justin. Och du och justin behandlar oss mangers som om vi vore dumhuvuden, gör inte det, och hitta på en jävligt bra ursäkt för hur mycket ni umgås och håller händer, för tidningen kommer fråga, sa han och gick ut, innan dess smällde han igen dörren.

Jag kollade oroligt på Miley som kollade på mig med en "oups"- min och fortsatte att äta ur jordnöttsburken.
______________________________________________________________________________

KOMMENTERA!!!! MERAA, FÖR NI RÄTT MÅNGA SOM LÄSER, SÅ KOMMENTERA DÅ :)

Juste, jag har lite draman som kommer komma upp snart! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ojdå, sur manager :D



meeer!

2011-05-23 @ 21:21:13
Postat av: Julia

As bra , älskar't :)

2011-05-24 @ 07:25:55
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Emmy

amazing!! vill bra ha meeer! <3

2011-05-24 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0