IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 12

- Ja, senaste tiden så känner jag mig inte så mycket som en vanlig tonåring, men du får mig att känna mig som en vanlig tonåring, sa jag och skratta över min förklaring som måste låtit töntig men sann.
- Jag förstår dig, jag känner mig också normal med dig, inte som Justin Bieber utan som Justin.. sa han och skrattade.
Vi båda blev tysta och kollade in i varandras ögon, vi bara kollade på varandra... Han närmade sig mig...




Ur Justins perspektiv:

Vi båda närmade oss och så gick det fort - men vi slog i huvudet i varandra.
- Ajjjj, förlåt, sa jag och Valeria i mun på varandra. Vi båda höll oss för pannan och skrattade.
- Awkward, mumlade jag för mig själv. Valeria mumlade någon i stil med "mhm.."

Vi kollade på varandra.
- Hejdå, sa jag. Och jag ångrade mig sekunden efter, varför sa jag hejdå?
- Antar att vi ses imorgon vid inspelningarna, sa hon med sin mjuka röst och skrattade sedan pussade hon mig på kinden försiktigt och gick in. Jag tog handen på kinden..
Jag håller på falla för henne... tänkte jag.

Jag kunde inte sova, jag låg och rörde mig på sängen. Jag tog upp min iphone och twittrade "i cant sleep. Im just thinking about u." Jag gick in på Valerias tweets och såg att hon hade skrivit "you and me, i love the sound of it."
Jag log för mig själv, menade hon mig? Vi kysstes ju nästan, det måste hon mena. Hon leker med mig hjärna, hon är alltid i den på sistonde. Jag vet inte vad jag ska göra med mina känslor för Valeria.

Jag vaknade upp nästa morgon av att Scooter och min mamma bråkade.
- Vad bråkar ni om guys? skrek jag från sängen. - Och scooter, bråka inte med min mamma, lade jag till argt.
- Hon vill inte låta mig väcka dig och säger att det är förtidigt men du behöver gå till inspelningarna, sa han oroligt.
Jag reste på mig och suckade. Jag fixade mig och åkte till inspelningarna.

Väl där träffade jag på Valeria. Jag bestämde mig för att prata med henne om mina känslor och allt. Jag gick fram till henne.
- Hej, sa hon glatt medans hon blev sminkad. Hon smsade med någon också.
- Förlåt för det som hände igår, det blev lite pinsamt, sa jag och hon skrattade.
- Jag kände det också, men vi kan försöka glömma det... sa hon och jag nickade.

vi var klara. Såg Valeria helt otrolig ut, det var en fest scen vi skulle spela in så hon såg ut som en skönhetsdrottning. Vi väntade i sminkrummet på att andra artister skulle fixas.
Jag tog Valerias hand och drog henne med i ett omklädningrum så ingen skulle störa oss.
- Justin, vad håller du på med? sa hon oroligt
- Jag vet inte vad jag ska göra med den här känslor längre Valeria, du är alltid i min hjärna. Jag är beredd på att ta alla risker med dig, sa jag och hon såg glad ut.. hon log.
- Jag vill också ta risker, med dig.. sa hon och jag närmade mig henne.

Jag ville inte sabba det denna gång, hon kom också närmare. Tillslut kysstes våra läppar. Det var den bästa känslan jag någonsin haft i mitt liv.

Ur Valerias perspektiv:

Jag kände hur det pirrade i hela magen och ett lyckobrus gick igenom min kropp. Jag fick gåshud. Det var den bästa kyssen i hela mitt liv.

- JUSTIIN !! skrek en välbekant röst, Scooters.
- Shit också, sa justin och log mot mig och kysste mig på pannan. Sedan gick han ut ur provrummet. Och jag gick ut cirka 20 sekunder efter honom. Ingen misstänkte något.

Justin stod och pratade med sin mamma och jag gick fram till dom och ställde mig bredvid justin.
- hej valeria! log pattie.
- Hej Pattie, hur är det? sa jag och bakom min rygg tog Justin i min hand. Jag småflinade för mig själv. Pattie kollade misstänktsamt på oss.
- Bara bra, tack.. Ni ungar är sjuka! sa hon skrattandes och gick därifrån.

- Så, ses vi ikväll med? skrattade justin.
- Ja, men tror du det är en idé om vi går utanför hotellet? Våra fans får inte veta något, dom blir galna, sa jag oroligt.
- Det är lungt, våra fans ska inte veta något alls. Förresten, imorgon får vi sällskap här i Vancouver! skrattade han..
Jag fattade inte riktigt det, och jag strutande i det också. Vi spelade in scenerna och sedan åkte vi tillbaka till hotellet.
_____________________________________________________________________

Vilka tror ni är sällskapet? :D


Kommentarer
Postat av: Lilly amal sara

Om ni gillar Justin bieber noveller läs denna! Kommentera! :D♥

2011-05-08 @ 13:11:51
URL: http://ssetnovell.blogg.se/
Postat av: Anonym

as bra mera !

2011-05-08 @ 20:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0