IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 14

- Ska vi göra sanning eller konka? sa Catlin glatt. 
Alla gick med på det, jag var inte så mycket med på det. Men jag gick med tillslut. Jag tog upp min mobil och skrev på twitter snabbt "havning so much fun with @justinbieber @itsryanbutler @chazsom3rs @godsgirl8494 and @littlecbeadles"




 Ur Valerias perspektiv:

Chaz gick iväg och kom tillbaka med en massa cider. Vi började dricka och köra. Det var ganska tråkiga saker först. Sedan kom den på mig.
- Konsekvens.. sa jag och skratta.
- Gå ut och peka fuck you till alla paparazzis och skrika "Get a fucking life" med en cider och en cigarett i munnen, sa Caitlin jätte fort.
- Det där är ju elakt, sa justin och jag i munnen på varandra.
- Nej, bara för du är kändis är det samma regler, tror du att du är bättre än oss eller? sa Caitlin kaxigt.
- Vi skippar cigaretten, bara cidern, annars gör jag det inte, jag har faktiskt yngre fans i allt från 3 år till 50 år, så respektera det, sa jag..
- Okej, du behöver inte ha cigg, men cider ska du ha.. sa Caitlin och log elakt.
Jag gav henne värsta bitchblicken, inte ens jag visste att jag kunde vara så bitchig.

Jag reste på mig och öppnade fönstret, jag kunde inte låta bli att skratta. Sedan skrek jag till dom.
- Get a fucking life, sa jag och peka fuck you till dom, sedan gick jag in.
- Du skulle aldrig gjort det, du kommer få massa skit för det, sa justin och kollade på mig oroligt.
- Nej, jag förklarar sedan på twitter till dom, sa jag och log lungt till honom. Han gav mig en puss på kinden.
Sedan kom flaskan på Justin och han valde sanning.
- Älskar du Selena Gomez? frågae Caitlin snabbt.
Justin tänkte efter lite. Jag blev tyst och kollade mest ner i marken.
- Nej, det gör jag inte.. sa justin säkert. - Jag har egentligen aldrig älskat henne, jag gillade henne men det var aldrig riktig kärlek, mer som en crush, sa han och kollade på mig.

Chaz fick bus knacka inne hos Kenny som blev galen och gick och jaga folk ute i korridorerna, sedan fick Ryan lägga en lapp på Scooters dörr "Jag säljer sex, ring mig.. ******" med Scooters riktiga nummer. Det var kul. Christian fick äta glass med ketchup och Chaz blev avundsjuk. Ja, justin har sjuka vänner.

När kvällen var klar somnade alla i soffan, vi vaknade inte upp förns tidigt nästa morgon. Jag vaknade av att Catlin skrek på mig.

- Du skapar rubriker i tidningar Valeria, skrek Caitlin.
- Vadårå? frågade jag och helt min röst var hes och trött.

Hon började läsa upp.
"Valeria Espinoza hälsar fuck you till sina fans.

17-åriga sångerskan och skådespelerskan valeria espinoza pekade fuck you till ett par paparazzis igårkväll från Justin Biebers svit. Hon hade en cider i ena handen och skrek "Skaffa er ett liv" från deras femstjärniga hotell. Är det vad hon ville hälsa till sina fans? Är det vad hon ville att dom skulle få veta?

Det har gått många rykten om att Justin bieber och Valeria Espinoza är tillsammans nu eftersom dom spenderar mycket tid tillsammans medans dom spelar in en film i vancouver, canada. Men har Justin helt glömt bort sin flickvän Selena Gomez? Och nu ersatt henne med andra disney stjärnan Valeria Espinoza. Man ser att Justin iallfall bara drar sig till latin sångerskor."

-
LOL, skrek Justin högt från ingenstanns och skratta. Jag såg att han låg på den andra soffan mittemot och var nyvaken. Jag skrattade också.
Jag tog upp min mobil och twittrade "förlåt för igårkväll, jag hade bara kul med mina vänner. Vi körde sanning och konka och Caitlin tvingade mig till att peka fuck you till fansen, det var ett spel. Och är man med i leken får man leken tåla. PS cidern var Christians, jag drack coola. LOL." twittrade jag.

- Allt är fixat, sa jag och log mot Justin och han log tillbaka. Gud vad fin han var på morgonen när han var sådär sexigt morgon trött! Jag kunde inte låta bli att le.

__________________________________________________________________________________
KOMMENTERA!!

Jag har planer för denna novell rätt mycket, men om ni har önskemål om något som ska hända! Säg gärna till. Jag kommer ta med allt ni har sagt hittils.. :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr Selena ska komma in i bilden! Och meer draama! :) KRAM PÅ DEJJ!

2011-05-10 @ 16:43:16
Postat av: Madeleine

mera!

2011-05-10 @ 22:40:44
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0