IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 15

Jag tog upp min mobil och twittrade "förlåt för igårkväll, jag hade bara kul med mina vänner. Vi körde sanning och konka och Caitlin tvingade mig till att peka fuck you till fansen, det var ett spel. Och är man med i leken får man leken tåla. PS cidern var Christians, jag drack coola. LOL." twittrade jag.

- Allt är fixat, sa jag och log mot Justin och han log tillbaka. Gud vad fin han var på morgonen när han var sådär sexigt morgon trött! Jag kunde inte låta bli att le.



valeria & justin.

Jag gick in till min svit, som låg precis bredvid Justins. När jag kom in så hoppade jag in i duschen och sedan sprang jag till inspelningarna av filmen, väl där så skulle dom fixa mig med smink och andra kläder. Justin var redan där när jag kom.
- Hej shawty, sa han medan han kom fram till mig och kysste mig. Jag skrattade.
- Inte här, ingen får veta, och om någon får reda på det, då är du och jag körde. Selena blir inte bara sur, våra fans också.. sa jag oroligt.
- Vi ska fixa det, när vi är klara med filmen så ska vi fixa det här, vi ska inte behöva gömma vår kärlek, sa han och kysste mig på pannan.
Vi hörde någon hosta. Så vi båda vände oss om förskräckta..
- Vad håller ni på med? sa Scooter argt.
- Vi ..vi.. övade på en scen, sa jag nervöst. Justin tog tag i min hand bakom våra ryggar. Scooter märkte ingentingoch log bara.
- Det här kommer bli så bra, sa han och trängde sig emellan oss och började prata massa planer. Han pratade också om singel jag och justin ska sjunga tillsammans.

När inspelningarna var klara åkte jag hem. När jag var på hotellet var Chaz, Ryan och Caitlin i receptionen. Justin hade inte kommit tillbaka ännu.
- Vad gjorde ni av Christian ? frågade jag och skratta.
- Han var tvungen att åka iväg till Canada, han har ett prov, småglin.. sa Chaz och skrattade.

Justin kom till hotellet och vi satt alla i hotellets lobby och skratta och umgicks. Caitlin är rätt snäll när man väl lär känna henne faktiskt. Sedan gick Ryan Chaz och Caitlin hem, då stannade bara jag och justin i lobbyn och myste.
- Vad händer med Selena, är hon inte sur över att vi umgås så mycket? frågade jag Justin medans vi lekte med varandras händer.
- Jo, hon skriver till mig att jag inte får träffa dig och sånt, men hon kan inte stoppa mig, så fort jag ser henne ska jag göra slut med henne, jag vill bara inte göra det över telefon, sedan måste jag göra det diskret, mina fans kommer tycka att jag byter tjej hela tiden, sa justin med en hes röst.
- Mhm.. sa jag lungt och Justin pussade min panna och vi kysstes.

Vi pratade om lite olika saker, bland annat om skola och varandras barndom och gamla minnen.
- Oj vad klockan har gått fort, vi måste sova, imorgon ska vi till studion och spela in en låt, sa justin till mig och vi båda gick mot hissen. Men hissdörren öppnades och utifrån hissen kom någon jag verkligen inte förväntat mig att se...

________________________________________________________________
KOMMENTERA !!


Vem kommer? :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera, Selena eller?

2011-05-11 @ 15:22:20
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Ella

asbra och spännande! :D

2011-05-11 @ 18:50:24
Postat av: Anonym

meeer!

2011-05-11 @ 23:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0