IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 16

Vi pratade om lite olika saker, bland annat om skola och varandras barndom och gamla minnen.
- Oj vad klockan har gått fort, vi måste sova, imorgon ska vi till studion och spela in en låt, sa justin till mig och vi båda gick mot hissen. Men hissdörren öppnades och utifrån hissen kom någon jag verkligen inte förväntat mig att se...




1. Valeria 2. Selena Gomez 3. Justin "chockad" 4. Hotellkorridoren


- Hej guys, sa Selena och log samtidigt som hon gick ut ur hissen och kysste justin rakt på munnen. Han stod helt stilla. Jag med. - Är du inte glad att se mig?, fortsatte Selena och kysste justin ännu en gång.
- Ja, självklart..sa han och jag boxade till honom på armen. - Det var en överraskning, tillade han fortfarande lika chockad.
- Valeria, lika söt som alltid, sa hon och granskade mig upp och ner.
- Selena, vackra Sel.. sa jag tillbaka ironiskt och med en bitchröst och bitchblick. Jag blev nästan rädd för mig själv, hur bitchig jag kunde bli.
Vi åkte upp i hissen, jag selena och justin. Det var lite awkward. Selena höll i Justins hand och jag stod längst in. Gud vad jag var irriterad på Selena. När vi kom upp till sjunde våningen - där vi båda hade våra rum - så vände sig selena mot mig.

- Vi ses sen då Valeria, imorgon eller något, sa hon och log.
Jag kollade på Justin. Han viskade något till mig som jag inte fattade. Dom gick in i Justins rum och jag in i mitt. Jag tog upp min mobil och twittra först "Ooh, your bitch. Let the game begin." Sedan tog jag fram en sms ruta och skrev minst 10 olika saker för att skriva till justin. Men jag kom inte fram till något.

Sedan fick jag ett sms från "Justin <3" som jag hade döpt om honom till. "jag ska fixa det här, jag tänker inte förlora dig valeria. Jag har nu märkt att jag inte känner något ALLS för Selena." Jag kunde inte låta bli att le.

Jag ringde Miley och pratade med henne i en timma, jag berättade allt om mina problem och hon hjälpte mig med några råd. Jag saknade henne faktiskt, och snart kommer jag få se henne igen. Vilket gör mig enormt glad. Jag slutade fortfarande inte att tänka på Justin.

"Sel duchar, möt mig i korridoren NU." skickade justin och jag tvekade inte en sekund men lät honom vänta i korridoren i 2 minuter innan jag gick ut. Där stod han och gick fram och tillbaka. När han såg mig gick han fram och kysst mig, direkt.

- Har du gjort någonting åt Selena och mig situationen? frågade jag honom och han höll i båda mina händer.
- Jag försöker, men jag hittar aldrig rätt tillfälle att göra slut med henne. Hon pratar alltid om hur mycket hon älskar mig, och jag vill inte såra henne.. sa han och såg ner i marken.
- Men du inser att du inte kan ha oss båda samtidigt, right?
Han svarade inte. Jag suckade och vimmlade med ögonen.
- Du måste skojja, bara för du är Justin Bieber kan du inte ha två tjejer samtidigt, sa jag och skrattade hysteriskt och sedan började gå till mitt rum.

Det värsta var att han inte stoppade mig...
______________________________________________________________________________
Oooh, justin goes badguy! :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeera!

2011-05-12 @ 19:41:06
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Ella

Shit :O

Meeeeeeeeer!

2011-05-12 @ 20:07:20
Postat av: Anonym

meeeeeer!

2011-05-12 @ 20:39:50
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeeeeeer!



förresten, tar du bilderna från weheartit.com?

2011-05-12 @ 21:51:33
Postat av: Anonym

neeeeeeeeeeej! låt han springa efter henne och kyssa henne passionerat o säga hur mkr han älskar valeria och dumpa selena!

2011-05-12 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0