IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 17

Han svarade inte. Jag suckade och vimmlade med ögonen.
- Du måste skojja, bara för du är Justin Bieber kan du inte ha två tjejer samtidigt, sa jag och skrattade hysteriskt och sedan började gå till mitt rum.

Det värsta var att han inte stoppade mig...




Jag gick in i mitt rum och en tår började rinna ner för min kind. Jag kan inte fatta att Justin gjorde såhär mot mig. Jag älskar honom, och nu känns det som allting bara rasar i samman. Jag tog upp min iphone och twittra "Im done". Jag ringde Miley som fick mig på bra humör, hon var den ända som kunde få mig på någorlunda bra humör när jag var ledsen.

- Gråt aldrig över en kille, det lärde jag mig med Nick. Det sista du ska göra är att gråta, försök att ta ut din sorg eller ilska på annat, sätt igång och baka! Är du säker på att du inte vill att jag kommer över till Vancouver?, sa miley med sin entusiastiska röst.
- Nej stanna du, svik inte dina fans, svarade jag..
- Jag vill inte svika dom, men jag vill heller inte lämna min bästavän, jag har ändå bara en show kvar sedan kommer jag till vancouver imorgon bitti. Då ska vi kriga mot Sel! Förstått?
- Förstått, sa jag och vi båda skratta och hon fick mig att glömma allt justin-drama för ett par timmar.

När jag la på gick jag och la mig, innan jag han somna fick jag ett sms. Från Justin "förlåt för idag, imorgon är en ny dag, vi pratar mer imorgon i studion. Sovgott min shawty."

Jag log för mig själv och fnittrade lite. Men jag tänker inte svara, för han måste först fixa hela den här situationen. 

Jag vaknade av att jag fick ett almar - klockan var sju på morgnen - gud vad död jag är! Jag gick upp och fixade mig, sedan satte jag på mig ett vitt baslinne, en grå kofta och ett par jeans med ett par stövlar. Jag gick ut ur mitt rum och möttes av Marc och mina andra mangers i hotell receptionen. 

Jag gick ut med mina vakter och paparazzisarna var gömda i olika hörn, det vara bara några som var framme och frågade. Jag gick hoppade in och åkte till studion - Där jag och justin skulle repa lite på en låt som vi ska spela in tillsammans.

När jag kom fram till studion så var Justin där och han log mot mig, brevid honom stod hon - Selena - med ett fejkleende och sedan kysste hon Justin på kinden. 

- Hej guys, vad gör ni? sa jag och log och satte mig bredvid Justin i soffan där dom satt och gjorde ingenting medans dom väntade på att producenterna skulle komma. 
- Ingenting, väntar på att köra igång, sa Justin..
- Och myser, sa Selena och log, fejk igen.
- Gud, ni passar bara så bra ihop! sa jag och skratta.

Jag tog upp min mobil och twittra "in the studio with @justinbieber and @selenagomez". Sedan kom producenterna in och justin och jag började repa. Låter kommer heta "My fault" och den är verkligen grym. Den är en inspirerande sång och har så grymt bra text och melodi. 

Selena såg arg ut hela tiden. Hon var väl avundsjuk på att jag har en bättre sångröst än henne.

- PAUS, sa en musik kille och jag och justin gick mot varandra och kramade varandra.
- DET DÄR VAR GRYMT! Skrek jag och skratta, han skrattade åt mitt skratt. Sedan kom jag och tänka på att Selena stod och kolla så jag vände mig om och hon såg ut att vilja springa mot mig och döda mig, istället log hon och gick fram till Justin.
- Det var grymt  babe, sa hon och började nynna på "who says"...
- Du har också en bra sångröst faktiskt, sa jag till henne och sedan hostade jag. Hon fattade att jag var ironisk men hon sa "tack" och log bitchigt.

Jag fick ett sms, från Miley. "Jag är i Vancouver nu, kommer till dig bästis. Juste, vi ska fixa en stor fest med massa kändisar, så ska justin få se vad han har att förlora om han inte väljer bort selena snart. Love yah."

Jag log för mig själv och svarade på smset.
- Vem var det? frågade Justin..
- Ingen, sa jag och skrattade för mig själv igen eftersom jag kunde höra mileys röst i huvudet medans hon sa det.
_________________________________________________________________________
hm, haha :)

någon som kan fixa bloggsvar :)?


Kommentarer
Postat av: Ella

asbra, men fortfarande känns de jäääättekonstig att han väljer Selena :O

2011-05-13 @ 15:39:06
Postat av: Anonym

meer !

2011-05-13 @ 20:42:44
Postat av: Madeleine

mera!

2011-05-14 @ 13:30:23
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0