IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 19

- Vi ses snart, jag saknar dina kyssar och att ha din kropp mot min, men det måste vara såhär, så du och jag ska kunna vara tillsammans senare och ha det bra, jag gör det för oss, sa hon igen ..
- Älskar och tänker på dig, jag kanske flyger ner till LA för hålla din säng varm, får se om jag kan rymma, måste gå innan någon märker, love yah, sa hon och la på.

Jag stod helt stilla i toaletten tills hon hade gått ut....




Ur Valerias perspektiv:

Selena gick ur på toaletten och halv log mot mig och mumlade "hej" till Taylor och Taylor svarade henne artigt. Jag kände att båda tyckte det var lite akward, för dom hade ju dejtat förr.

Jag ställde mig och prata lite med Taylor om Breaking Dawn men han ville inte erkänna något som skulle hända. Vi blev avbrutna av en upprörd Miley som såg ut som hon hade sätt ett spöke. Hon sa bara "OMG" hela tiden.

- Vad är det Miley? sa jag oroligt och tog tag i henne så hon slutade röra på sig. Hon skrattade hysteriskt nu.
- Jag lämnar er guys, sa han såg helt förskräckt ut. Jag kramade honom och sedan gick han.
- Vad är problemet Milez? Du skämde ut oss båda där, sa jag..
- Asså OMG, jag var på toaletten, då kommer selena in och pratade i telefon med någon, och jag stannade på toaletten, och det var någon kille, hon sa att hon ville vara med honom, älskade honom, ville värma hans säng, ja en massa, sa miley och hennes ansiktsuttryck  var obeskrivligt.

Jag blev lite förrvirrad, det låter osannolikt att någon skulle vara otrogen mot Justin. Men varför skulle min bästavän ljuga för mig? Jag måste lita på min bästavän, och det gör jag.

- Ska jag vara ärlig, jag har svårt att tro det, men jag litar på dig miley, och jag vet att du säger saningen till mig, sa jag och såg henne i ögonen, och det jag såg var äkta.
- Jag svär på våran vänskap, det jag sa var sant. Jag hörde henne. Hon har en älskare, och vi måste säga det till Justin! sa hon och såg helt entusiastisk ut och började gå ut mot eventet.

Jag drog i mileys arm.
- Låt mig berättade det för honom, sa jag och hon nickade. 
- Gör det rätt, sa hon och såg allvarlig ut. 
- Tack, du är den bästa vännen man kan ha, sa jag och kramade henne. 
- Du har varit där för mig så många gånger, nu är det min tur, sa hon och kramade mig. Jag kramade tillbaka.

Jag gick runt på eventet och letade efter Justin. Miley var efter mig, hon visste att jag behövde henne med mig, som backup. Taylor kom fram till mig och ville prata men jag sa "inte nu" så artigt som jag kunde. 

Tillslut hittade jag honom, han stod och skrattade med Scooter och Kenny. Jag gick fram till dom.
- Justin kan jag få låna dig en sekund? sa jag och scooter och kenny gick iväg. Scooter såg allvarlig ut och Kenny skrattade mer åt hela den hela justin och valeria -grejjen.  

Miley stod några meter bakom och låtsades prata med en gamling, medan hon försökte höra vad jag var påväg att säga.

Justin log mot mig och jag log osäkert tillbaka. Jag visste att han älskade mig men han älskar säkert selena också, även om han säger att han älskar mig mer. Så måste han ju älska henne..

- Det är inte lätt att säga det här, men selena ljuger för dig, sa jag och kollade osäkert på honom. Hans leende försvann och han såg bara förvirrad ut.
- Vad snackar du om? varför ljuger du? sa han och jag såg mot miley och hon såg frågandes på mig.
- Miley hörde henne prata inne på toaletten med någon kille på telefon, hon sa att hon saknade honom, älskade honom och ville värma hans säng med det menar hon ju ha sex, justin.. sa jag och han såg fortfarande förvirrad ut.
- Miley hatar selena, hon ljuger säkert.. lyssna valeria, jag älskar dig, det är min dröm att få vara med dig, men selena är ändå en person i mitt liv, jag älskar inte henne så mycket som dig, men hon skulle aldrig ljuga för mig, hon är en bra person valeria..sa justin och såg bara ledsen ut nu.
- Nej, miley ljuger inte, du känner miley, hon skulle aldrig ljuga, selena är värre än vad du tror.. sa jag och justin stod bara still nu.

Jag kollade åt sidan och då kom selena mot oss..
___________________________________________________________________________
KOMMENTERA ALLA FINA LÄSARE :)

Vad kommer hända nu? Vem tror justin på? sanningen kommer förr eller senare fram!

PS... igår hade vi besöksrekord :D Wihooo... Tack :D

 NU KAN NI FRÅGA PÅ OCKSÅ PÅ BLOGGSVAR :) SE PÅ SIDAN AV BLOGGEN.
 


Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra kapitel!!<33 ÄLSKAR eran novell! kram.

2011-05-17 @ 15:16:38
Postat av: Ella

Shiet!! Spännande! mer!

2011-05-17 @ 15:26:21
Postat av: Anonym

meeeeer!

2011-05-17 @ 17:38:14
Postat av: Julia heter jag :)

Älskar't! Och detta kommer låta cp eller nått men snälla lägg upp en till idag om du hinner , puuuss :)<33

2011-05-17 @ 19:36:17
URL: http://justiindrewb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0