IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 19

- Ingen. Gud vad kul! Vi måste gå.. Ska vi gå tillsammans eller ska du gå fem minuter efter eller före mig? Sa hon och såg irriterad ut nu.
- Du går fem minuter efter mig, sa jag. Det var så jobbigt att hålla alla mina förhållanden i hemlighet, men mina fans blir galna.

Jag tog upp min mobil och twittrade lite..



Första bilden är på Valerias outfit


 Ur valerias perspektiv:

Jag satte på mig min outfit tills ikväll som skulle perfekt och blev sminkad av min stylist och miley satt bredvid mig och babblade på en massor.

- Vilka kommer ikväll då? frågade jag henne eftersom jag inte hade en susning, miley stod ju bakom allt fixande.
- Massor med kändisar! Några flög från Los angeles idag och flera canadensare. Hela vancouver a-kändisar kommer, vilket menas att dom är d-kändisar för oss, sa miley och skrattade. Jag älskade hur vi kunde se ner på folk ibland, lite komiskt.

Jag fick ett sms, från Justin. "ses ikväll då. saknar dig." jag svarade "saknar dig med." Sedan åter jag gick till att lyssna och skratta åt mileys babbel.

När vi kom fram till festen, vad miley och jag självklart först eftersom vi hade ordnat den. Vi posade på den röda mattan som vi hade fixat till platsen, det var massa paparazzis och bakom den stod det "Miley & Valeria's party" Och jag twittrade "looking 4ward to 2night."

Som kvällen gick kom mer kändisar. Kayne West var på plats, lika skämtig som alltid. Taylor Swift hade inte velat komma för han skulle vara där, kändes som mobbning nästan. Katy Perry, Shakira, Rachel Adams, Kesha och Adriana Lima var dom jag kände igen. Resten såg bara ut som att vara överklass folk och b-kändisar.

Sedan såg jag honom. Justin kom in genom festen och han kollade runt, tills han fångade min blick. Vi hade ögonkontakt i ett par sekunder, sedan kom selena in också. Hon log mot mig och suckade när hon såg miley. Hon viskade något till Justin sedan gick hon.

Justin gick fram till mig.
- Jag har saknat dig, sa han och kysste mig på kinden och kramade mig, bakom honom stod kenny och scooter och kollade på oss och skratta. Jag var orolig att någon skulle smygfotta. Våra fans tror ju att vi är bästavänner.
- Jag saknar dig med, och dina läppar, sa jag och han bet sig på läppen. Vi stod och bara kolla på varandra i ett par sekunder.
- Ni kan disimulera lite, sa miley och avbröt våran ögonkontakt.

Jag gick mot toaletten och där stod Taylor Lautner.
- Hej tay! Sa jag till honom och log.
- Hej Valeria, det var inte igår. Hur är det? sa han och skrattade.
- Det är bra, vad gör du här i vancouver? Jag tror inte du var en av dom som flög ner från LA, sa jag och skratta.
- Nej inte direkt, jag spelar in breaking dawn här i Vancouver, du kanske inte har sätt att Rob och Kristen också är här, sa han och skratta.
Jag kollade frågandes på honom.
- Robert Pattinson och Kristen Stewart menar jag, sa han..
- Jaså dom, sa jag och skrattade..

Jag sket i att gå på toa och ställde mig och prata med honom istället, bredvid mig gick selena och hon kollade snett på mig sedan gick hon in på toan.

Ur Mileys perspektiv:

Jag tänkte precis gå ut från toan för att tvätta händerna när jag hörde en välbekant tjejröst. Jag stannade i toaletten.
- Jag saknar dig så mycket, sa den bekanta rösten. Jag kom på direkt att det var Selena.
- Men jag måste vara här i Vancouver nu, för annars kommer den äckliga Valeria ta ifrån mig min pojkvän och utan honom är jag körd, jag har slutat på wizards så han är min enda utgång och han kommer hålla mig kvar här i kändisvärlden, sa hon och man hörde massa mummel från telefonen, men jag kunde inte höra vad personen sa. Jag stod still och rörde mig inte.
- Vi ses snart, jag saknar dina kyssar och att ha din kropp mot min, men det måste vara såhär, så du och jag ska kunna vara tillsammans senare och ha det bra, jag gör det för oss, sa hon igen ..
- Älskar och tänker på dig, jag kanske flyger ner till LA för hålla din säng varm, får se om jag kan rymma, måste gå innan någon märker, love yah, sa hon och la på.

Jag stod helt stilla i toaletten tills hon hade gått ut....
_________________________________________________________________________________

KOMMENTERA!!

vad kommer hända under festen? Kommer Miley förstöra festen genom att avslöja det? och VEM ÄR hennes "älskare"?


Kommentarer
Postat av: Anonym

holy crap! :D

mmeeeeeeeer!

2011-05-16 @ 16:06:42
Postat av: Ella

ASbra :D:D!!!!!!!

2011-05-16 @ 19:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0