IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 21

Jag kramade om henne .... Hon lugnade ner sig. *pling* hörde jag och sedan vände jag mig om och där stod Valeria, hon såg besviken ut och gick raka vägen in i sitt rum..

Jag släppte Selena och skrek "valeria...." men hon smällde bara igen dörren.
- oups, sa miley och gav Selena en bitchblick..




- Ta min nyckel, gå in och prata med henne.. sa Miley och gav mig hennes nyckel eftersom båda bodde i samma hotellrum.
Jag tänkte inte ens på att kolla bakåt mot Selena, utan jag gick bara in.

- Miley!! skrek valeria med en gråtfylld röst från ett annat rum, det dödade mig att höra henne så ledsen. Speciellt att jag fått henne så ledsen..

Jag gick runt lite och letade efter henne i sviten, tills jag gick in i badrummet och där satt hon på marken. Hon grät inte men hon hade tårar runt ögonen.
- Vad gör du här? frågade hon..

Ur Valerias perspektiv:

Jag kollade upp på honom, han var så fin. Han hade aldrig riktigt varit min.
- She tries to fight it, but she knows she likes it, oooh pretty lady, don't you think it's crazy, she's my latin girl..
Jag kunde inte låta bli att le.
- Det är min favoritlåt, jag är ju från venezuela och argentina, sa jag och tårkade bort mina tårar. Han tog tag i min hand och kysste bort tår efter tår.
- hey miss beautiful I've never seen you before, and i'd like to be the one that show Im cool enough.. sjöng han och började sjunga lite. Jag skrattade lite.
- Så, förlåter du mig för jag har betett mig som en riktig idiot? frågade han och jag väntade lite med att svara, men egentligen ville jag bara hoppa upp i hans armar.
- Idioten är förlåten, sa jag och han kom närmare mig och kysste mig och jag besvarade kyssen.

- Så, du har väl dumpat Selena nu? sa jag och kollade allvarligt på honom.
- Ja, jag är helt ledig, och även fast jag nyss blivit singel, så är jag konstigt nog redo att dejta, sa han och log mot mig.
- Haha, jag är törstig, sa jag och skrattade..
- Vi går ner och köper coola, kom, sa han och drog upp min arm..

Vi gick ut ur mitt hotell rum och jag tog upp min mobil lite snabbt och twittra.. "Im just happy by your side". Jag ville hålla mina fans uppdaterade. Justin fattade och skrattade bara.

Vi skrattade och gick ut ur hotellrummet, där stod Miley och Selena. Selena kollade besviket och hade tårfyllda ögon och Miley log mot mig. 
- Selena, förlåt, sa jag till henne och hon kollade argt på mig. 
- Du har tagit allt ifrån mig, mina fans, mina roller och nu min pojkvän, skrek hon åt mig.
- Jag har inte tagit något ifrån dig Sel,  jag är verkligen ledsen, sa jag och hon såg besviken ut, sedan gick hon ner i hissen ..

- Vad tror ni hon gör? Hon kan inte åka hem för alla hennes grejjer ligger i min svit, sa justin.
- Justin, vi är världens kändaste tonåringar, har hon glömt en louis vuitton väska, köper hon en ny, sa miley och skratta. Samma gjorde jag och Justin..

__________________________________________________________________________
KOMMENTERA!!

Gulligt att se att dom blivit tillsammans nu :) Hur länge varar lyckan denna gång?









Kommentarer
Postat av: Emmy

bra kapitel!!

2011-05-19 @ 15:59:43
Postat av: Ella

bra men känns inte som allt är rätt, något saknas..

2011-05-19 @ 20:19:14
Postat av: Bieber Humor ♥

Hallåy!

Är du ett Justin Bieber fan? En Belieber?

Isåfall ska du ta dig tid att besöka BieberHumor ♥

Här uppdateras inte nyheter, utan det skrivs noveller här, ImagineJustin, Bieber faktan, söta snygga rate bilder publiceras, roliga videor och massa mer :)



Låter bloggen intressant? Ta en titt! Lägg ner en liten kort stund i ditt liv och checka in fansiten, om den inte är något för dig behöver du inte stanna kvar. Men kika gärna in ♥



//BieberHumor♥

2011-05-20 @ 23:32:57
URL: http://bieberhumor.blogg.se/
Postat av: J

Awesome! :)

2011-05-20 @ 23:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0