IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 24

- Du, folk pratar om dig och justin. Och du och justin behandlar oss mangers som om vi vore dumhuvuden, gör inte det, och hitta på en jävligt bra ursäkt för hur mycket ni umgås och håller händer, för tidningen kommer fråga, sa han och gick ut, innan dess smällde han igen dörren.

Jag kollade oroligt på Miley som kollade på mig med en "oups"- min och fortsatte att äta ur jordnöttsburken.




Alarmet gick 05:30. Jag reste mig inte ur sängen förns 06:03. Jag kollade på mobilen och jag hade fått ett sms från Justin klockan 02:00 inatt. Jag öppna och läste det. "kan inte sova, tänker bara på dig shawty". Jag mumlade "Naaw" för mig själv och tryckte smset mot hjärtat. Jag svarade "Ska iväg på intervju nu, vi ses senare."

Min stylist kom in och fixade mig lite. Sedan drog jag iväg till intervjun. Jag gick in i studion och hälsade på Jose - han som skulle intervjua mig - och sedan pratade vi lite. Jag fick ett sms precis innan sändning "allt kommer gå bra, jag är med dig, fast bakom tv:n på mitt hotell. Kommer kolla på¨allt! Jag lovar. Och säg ingenting om oss, du vet att vi tala ut om det senare, men båda tillsammans då."

Jag log för mig själv. Sedan satte jag mig och intervjun började. Det var live.
- Hej och välkomna till Canada News morning! Idag har vi en gäst, hon är 16 år och hon är USA:s andra bästa betalda tonårs skådespelesrka. Tonårs drottningen .. Valeria Espinoza! sa han och nu kom jag med i bilden. - Tack för att du kom.
- Tack för att du har med mig, sa jag och log.
- Så, berätta! Du är här i Canada och spelar in en ny film, stämmer det?
- Ja, jag spelar in en film som kommer heta Letisha, det är en väldigt fin historia och jag jobbar med stora och intressanta skådespelerkor som jag alltid drömt om att få jobba med, så det är en dröm som blir uppfylld, sa jag och kunde inte låta bli att le, för allt jag sa stämde faktiskt.

- Och du jobbar med Justin bieber också? stämmer det?
- Ja, justin är min motspelare, så vi jobbar hårt tillsammans med detta projekt..
- Och ni har sätts mycket tillsammans nu förtiden, ni spenderar väldigt mycket tid tillsammans, är det inte så?
- Jo det gör vi ju, vi har inget riktigt val eftersom vi båda är här i Canada och spelar in, plus att vi är såpass bra vänner så det är kul att ha en av dina närmaste vänner här, sa jag och log.
- Så ni är bara vänner?
- Hahah, skulle vi vara något mer?
- Ni har sätts hålla händerna, sa Jose och så kom en bild på mig och justin upp där vi håller händerna.
- Jag är en klängapa om jag ska vara ärlig, jag håller allas händer och klänger på folk. Speciellt på mina vänner, inte främlingar. Men jag älskar att hålla mina vänner i handen och armen, sa jag och såg allvarlig ut.
- Så ni dejtar inte? Är det något mellan han och Selena?
- Det vet jag inte, det får du fråga honom.. sa jag och skratta.
- Är du och Selena vänner?
- Vi har jobbat tillsammans och kännt varandra sedan vi var små, så det klart. Men vi umgås inte direkt. Vi har två olika stilar så att säga, sa jag och skratta.
- är hon så snäll som hon verkar?
- Selena är väldigt snäll, hon är en fantastisk skådespelerska och sångare. Hon är faktiskt riktigt snäll!

Jag kände hur mycket jag ljög där, men jag sket i det.
- Och du är över Nick Jonas? sa Jose och då slog det mig att Justin satt ju och kolla på denna intervju, vad pinsamt!!
- Haha, han är en av mina närmaste vänner som jag en gång dejtade, men vi kom på att vi trivs bättre som vänner, sa jag och skrattade.

_____________________________________________________________________________

KOMMENTERA!!! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra, meeeeeeeer!!

2011-05-25 @ 18:48:02
Postat av: Emmy

super bra! <3

2011-05-25 @ 19:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0