IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 25

Jag kände hur mycket jag ljög där, men jag sket i det.
- Och du är över Nick Jonas? sa Jose och då slog det mig att Justin satt ju och kolla på denna intervju, vad pinsamt!!
- Haha, han är en av mina närmaste vänner som jag en gång dejtade, men vi kom på att vi trivs bättre som vänner, sa jag och skrattade.




När jag var klar på intervjun så åkte jag direkt till Reneé Mall - det är ett shopping center i Vancouver - och där mötte jag Justin. Han kysste mig på kinden, sedan gick vi in i shoppingcentret.
- Du vet att jag vill kyssa dig nu va? sa han och bet sig i läppen och kollade på mina läppar, jag log för mig själv och rodnade lite. - Du ser lite orolig ut, vad är det? fortsatte han.
- Marc är sjukt sur på mig för jag inte har litat på honom och berättat för honom om oss, sa jag och justin såg allvarlig ut.

- Jag gillar inte din manger, sa han och jag blev faktiskt förvånad över det han sa.
- Varför inte det?
- För han känns så på hela tiden, han är rätt så ung, skulle inte förvåna mig om han var kär i dig, och jag tycker han kör för hårt med dig..
- Säg att du skojjar, Justin. Marc är typ 30 kanske yngre, men han har varit min manger sedan jag började min karriär, för två år sedan. Han skulle aldrig se mig som något annat än en liten plutt, sa jag och skrattade. Jag kramade om Justin, och då ändrades hans leende till en glad bieber.
- Jag älskar dig, V, sa han och kramade mig.
- Älskar dig med B, sa jag och skrattade..
- B? sa han och såg chockat på mig.
- B är för Bieber, dummer, sa jag och slog honom lite löst.

Vi köpte lite kläder till oss båda och köpte glass. Alla paparazzis var som galna efter oss, vi fick till och med ringa dit Kenny och det var lite jobbigt. Men Justin höll min hand hela tiden. Vi skrev några autografer också.

Vi gick in till justins rum och kollade på The hangover, den filmen var riktigt rolig, vi båda skrattade lika mycket.
Jag fick ett sms helt under filmen, ett nummer som jag inte hade på min mobil. "Är allt bra efter allt som hände på festen för några dagar sedan? <3". Jag undrade vem det här kunde vara.

"Vem?"
"Taylor.."
"..?"
"Taylor Lautner, lol."
Jag blev lite chockad, visste inte att han hade mitt nummer. Jag log för mig själv.
"Oj förlåt! Hade ingen aning. Hur fick du mitt nummer? <3"
"Jag är Taylor lautner, jag fixar allas nummer ;)"
"Hahah lmao. Det är iallafall jätte bra, bättre än någonsin. Typ."
"Haha, vi får ses någon gång."
"Absolut, T! <3"

Jag kunde tillslut slita blicken från min mobil och log för mig själv, stort. Justin kollade på mig misstänksamt.
- Vem var det? sa han nyfiket..
- Taylor, sa jag och log, han log inte tillbaka. - Swift, ljög jag.

Varför ljög jag nyss? Helt onödigt? Det här är den första gången jag har ljugit för Justin, tror jag.

_______________________________________________________________________

KOMMENTERA!!

Jag har lite olika alternativ som ska komma upp snart, vad tycker ni? Vill ni ha något speciellt?


Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra!! <33

2011-05-26 @ 16:53:26
Postat av: Anonym

ops, höhö.



meeer!

2011-05-26 @ 22:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0