IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 27

På planet till LA somnade jag i justins knä, han somnade över mig tydlgien, men när vi var framme i Los Angeles var det massor av paparazzis och fotografer, överallt. Det var väldigt svårt och jobbigt, vi kunde knappt gå. Dom skrek våra namn och det kom poliser och väktare. Men tillslut lyckades vi ta oss in i bilen, jag har ju inte varit i Los angeles på 3 månader ungefär.

Jag åkte direkt hem och fixade mig.. Sedan fick jag ett sms av Taylor <3 - som han hette på min mobil. "Framme i LA nu eller? Jag kommer imorgon? Ses? <3"




"är det en bra idé?"
skrev jag efter att ha skrivit och suddat ut i ungefär 10 minuter. Äntligen bestämde jag mig för att svara så.
"Haha? Varför inte? vi är vänner, eller?"
"Haha jo iförsäg, ring mig imorgon. Vi ser."
skrev jag och sedan satte mig i soffan och kollade på Grey's Anatomy medan jag tänkte.

Jag hade varit så mycket med Justin så det var skönt att vara tillbaka till LA och umgås med mina vänner igen, Miley och mina andra vänner var rätt upptagna, ska jag träffa Taylor imorgon? är det en bra ide? Vad ska hända liksom? Vi är ju bara kompisar.. Självklart att jag ska se honom, han är skit rolig.

Jag vaknade nästa morgon av mig själv, ingenting väckte mig. Det var det skönaste på längre. Jag kollade på klockan som var 12:00. Jag hade tre missade samtal och 5 medelanden. Jag han inte läsa medelandena förns Justin ringde mig.

- Hej shawty, sa han glatt.
- Hej älskling..
- Du låter morgon trött, nyss vaknat? sa han och jag kunde höra att han flinade.
- Ja..
- Ska vi ses idag? Ska jag komma över?
- Jag ska träffa en vän idag, och jag har inte varit med en vän på typ två månader, men vi kanske kan ses ikväll eller imorgon?
- Imorgon jobbar jag igen shawty, men det är lungt, jag förstår och det är nog bäst om vi gör något annat idag, du har rätt baby, umgås med kompisar så hörs vi senare under dagen..
- Älskar dig, sa jag och han sa det tillbaka sedan la vi på.

Jag klädde på mig och sminkade mig. Sedan åt jag frukost med min mamma som jag hade saknat galet mycket. Efter frukosten ringde jag upp Taylor.
- Så du bestämde dig för att träffa mig idag, sa han och skratta.. och jag kunde inte låta bli att le när jag hörde hans röst.
- Ja, men kan jag komma hem till dig? Jag orkar inte med paps idag..
- Kom, sa han och gav sin adress.

Jag åkte hem till honom, han bodde väldigt stort och fint, finare än justin faktiskt. Jag gick runt och tappade nästan hakan.
- Du bor skit fint, sa jag och kunde inte låta bli att gapa. Han hade mycket mer pengar än vad jag någonsin tjänat..
- Vill du spela TV spel? sa han och skratta och jag kunde inte låta bli, jag hoppade på hans rygg och han bärde mig på ryggen in till hans TV rum och jag satte mig i soffan.

- Bor du själv? frågade jag medan han gav mig en kontroll, som jag inte fattade alls hur jag skulle hantera..
- Ja, sa han och skratta åt att jag såg ut som ett frågetecken medan jag kollade på kontrollen.

- Du fattar inte eller hur?
- Nja inte riktigt, har inte riktigt spelat... sa jag och rodnade.
- Det är lungt, vill du att jag visar dig?
____________________________________________________________________________

KOMMENTERA MEEER!!!

ni är flera som reser, så är det så svårt att lämna en kommentar och säga var ni tycker? :)

och ni som frågar i kommentarfältet, fråga det i bloggsvar ist :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra!! lika bra varje gång! =D <33

2011-05-28 @ 21:41:38
Postat av: Julia

Älskar't :)<33

2011-05-31 @ 14:32:37
URL: http://justiindrewb.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer mer mer meeer!!!:D<3

2011-05-31 @ 19:51:30
Postat av: frida

den är skit bra! :D

2012-06-25 @ 11:21:31
Postat av: frida

du måste skriva mer!:) jag vill vetta vad som komer att henda! :) :) ;D

2012-06-25 @ 11:23:40
Postat av: fanny

bärettelsen är gätte bra! :)

en fråga bara: gillar du inte selëna gomez? :)

2012-06-25 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0