IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 28

- Du fattar inte eller hur?
- Nja inte riktigt, har inte riktigt spelat... sa jag och rodnade.
- Det är lungt, vill du att jag visar dig?






Det kändes inte rätt, jag ville men ändå inte. En väldigt konstig känsla, jag vet att Justin inte hade gillat det.

- Gärna, sa jag och han kom närmare mig och log, jag fnittra till för jag gillade när han log, han var väldigt söt. Även om det inte gick att jämföras med Justin.
- Såhär gör du, sa han och visade mig med fjärkontrollen och han höll nästan om mig. Gud vad fel det kändes, jag reste på mig direkt.

- Vad är det? sa Taylor chockat, jag svarade inte utan gick bara mot dörren och jag kände hur Taylor sa någonting hela tiden bakom mig, men jag kunde bara tänka på att jag faktiskt hade ljugit till Justin.

Jag gick ut ur hans lägenhet och såg några paparazzis både bakom och framför mig. Dom sa något i stil med "vad har du och taylor gjort? nöjer du dig inte med en popstjärna? är du otrogen mot Justin?" och sånt.

När jag satte mig i bilen ringde jag upp Justin.
- Hej shawty, sa han glatt och jag blev genast glad. Men lite ledsen över att jag ljugit för honom.
- Jag har inget att göra, kan jag komma hem till dig?
- Absolut Shawty, Ryan och Chaz är här, men det gör väl inget?
- Nejdå, men när kom dom till LA? frågade jag nyfiken.
- Dom kom för ett par timmar sen bara, men kom bara shawty, sa han och vi la på.

När jag kom dit så spelade dom FIFA i soffan. Jag vann en gång över Chaz, han blev distraherad av en hamburgare, sedan förlorade jag flertal gånger mot Ryan.
- Vad gjorde du tidigare idag ? frågade Justin nyfiket..
SHIT, jag visste inte vad jag skulle svara..

________________________________________________________________

förlåt för ett kort kapitel!! men mer kommer i nästa;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeeeeeeeeer!

2011-06-02 @ 00:34:50
Postat av: Emmy

jätte bra!! älskar det!<3

2011-06-02 @ 20:58:41
Postat av: Anonym

Började asgarva åt "han blev distraherad av en hamburgare" HAHAHAHAHA.



aja meeeeeeeer1

2011-06-03 @ 22:22:27
Postat av: frida

jag kan inte sluta läsa! vad ska hon säga? :)

skriv mer! ;D

2012-06-25 @ 23:02:20
Postat av: alicia

när ska du skriva mer? den är sjukt bra! :)

2012-06-25 @ 23:43:45
Postat av: lisa

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer!! :)

2012-06-26 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0