IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 3

Din motspelare är bestämd, det kommer bli så bra och denna film kommer vara hetast i hollywood i höst, sa han och skrattade.

Hetast i höst är för att jag ska spela in filmen under sommaren och i höst kommer den komma ut, förmodligen semptember eller kanske sent i augusti.




- Men säg vem det är då? Jag dör av nyfikenhet, nästan skrek jag!
- Justin bieber, sa han glatt
Driver han med mig?
- Men vafan, jag trodde det var med typ Brad Pitt, sa jag besviket.
- Justin Bieber är världens kändaste tonåring och du kommer få massor med nya fans och denna film kommer bli så stor att ni kanske vinner en oscars var, det kommer bli en klassisk romantisk komedi film..
- Tror du? frågade jag och inbillade mig det framför mig, mig stå och ta emot en oscars.
- Jag är nästan säker! Som din manger, tvingar jag dig, sa han.
- Och jag låter mig bli tvingad, sa jag och la på luren.

Jag körde hem och tänkte på det hela tiden, jag skulle göra en film som skulle bli enormt stor. Jag loggade in på twitter och såg att Justin Bieber hade 9 miljoner followers, det var 3 hela mer än mig. Jo, han var större än mig.

Jag bestämde mig för att följa honom på twitter, jag hade faktiskt aldrig pratat med honom i verkligheten. Jag visste vem han var och han visste vem jag var, och jag hade sätt honom på events, men aldrig pratat med honom. Weird.

Jag fick ett telefon samtal. På skärmen stod det "Miley <3"
- MILEEEYZZZ, skrek jag nästan glatt.
- VALERIIIITA, skrek hon tillbaka med samma glada röst som alltid - Hur mår min bästavän?, fortsatte hon.
- Jag mår bra, har lite projekt på g..
- Tell me all about it!

Jag berättade allt om filmen och så pratade vi allt om hennes tour och om Liam. Sedan pratade vi om allt mellan himmel och jord. Jag loggade in på min twitter "on the phone with my BFF @mileycyrus THA MAAAN. LOL." och på hennes facebook hade hon skrivit "Been on the phone with my BFF @valeriaepsinoza for about 2 hours now. Hate to be away from my BFF"

Efter det somnade jag. Morgonen därpå vaknade jag av att min manger ringde.
- Jo, ABC som producerar filmen har pratar med Bieber och hans manger, dom har tackat ja. Så filmen blir av. Så snart som möjligt, sa han i telefonen.
Jag kände mig väldigt pigg efter jag hört det och satt i min säng och kollade upp.
- Wow, det kommer bli stort, sa jag och så pratade jag ett tag till med Marc.

Jag gick in på oceanup och där stod det "  JUSTIN BIEBER OCH VALERIA ESPINOZA GÖR EN FILM TILLSAMMANS"

"JUSTIN BIEBER OCH VALERIA ESPINOZA FÖLJER VARANDRA PÅ TWITTER"

Då slog det mig, och jag tog upp twitter och såg att Justin Bieber följde nu mig tillbaka.
"Goodmorning every1! It's such a beautiful day" skrev jag.

Min mobil plingade och jag hade ett SMS från min andra manger Susan.
"Jag smsar för att påminna dig om att du ska ha en intervju idag med MTV! Glöm inte det. Klockan 16:00"

Jag kollade på klockan som var 10:00. Hade ett par timmar och fixa mig. Så jag satte mig vid datorn och bestämde mig för att läsa lite fanbloggar om mig, så himla söta! Sedan så ringde min mobil - jag hade On the floor med Jennifer Lopez som ringsignal - och det stod bara ett nummer på.

- Valeria, svarade jag och lät typ nyfiken.
- Espinoza? frågade en bekant röst, jag hade hört den hundra tusen gånger, kunde inte komma på från var.
- Ja, vem är det?
- Det är Justin Bieber...

_________________________________________________________________________________

KOMMENTERA!!
Har så mycket planer för denna, JAG LOVAR ATT INTE SVIKA ER? VILL NI HA MER? KOMMENTERA !:)


Kommentarer
Postat av: julia

Jätte bra!! Fortsätt :)

2011-05-02 @ 12:32:08
Postat av: Anonym

fortsätt!!

2011-05-02 @ 12:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0