IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 6

- Justin! Sa hon och gick fram till mig och sträckte fram sin hand. - Jag är valeria espinoza, fortsatte hon.
- Bieber... Justin Bieber, fick jag fram. Hon var riktigt snygg att jag blev stel. - Fast det visste du väl redan, fick jag fram också. Gud vad töntigt det måste ha låtit!!



1. justin och valeria  2. James Cameron 3. Scooter Braun


Ur Valerias perspektiv:

- Ja, det visste jag redan, fick jag fram. Han var mycket snyggare i verkligheten. Jag blev nästan lite nervös. Men han är ju tillsammans med Selena Gomez nu, så jag får väl helt enkelt leta vidare. - Du hade ingen aning om vem jag var eller?, skrattade jag.
- Det klart, din låt går på radion hela tiden, den är grym, sa han och behöver nyna på melodin. Jag mumlade "Tack" och sedan bad Marc mig att sätta mig. Så jag satte mig bredvid honom.

Vi gick igenom lite manus och lite inspelningsdatum. Allt skulle spelas in i Vancouver, Canada. Och vissa scener här i Los Angeles.
- Angående musik, vi hade hört att ni ville göra en låt till denna film, sa Tom som var ansvarig för ABC television som skulle producera våran film.
- Ja, det är egentligen något vi mangers har pratat om, vi har inte direkt pratat med varken miss Espinoza eller Justin Bieber om detta, sa Scooter.
- Okej, men det vore en väldigt bra ide med en kärlekslåt till denna film, sa Tom igen. Han såg ut som en väldigt seriös person.
- Filmen regisseras av James Cameron - regissören av Avatar och Titanic , sa mrs Jones som också jobbade för ABC.

Alla blev helt chockade. Scooter och Marc kollade på varandra och log, jag och justin kollade på varandra chockat. Han såg väldigt chockat ut - men positivt, både jag och justin hade öppen mun och Marc fick be mig stänga munnen.

När mötet var slut så reste alla på sig.
- Det kommer bli grymt, sa justin och gick fram till mig.
- Jag håller med! Det kommer bli en stor film, tänk dig att James Cameron ska regissera den, jag kan inte fatta det, sa jag och Justin nickade.
- Jag trodde aldrig att det skulle hända mig, sa han.

Han tog upp sin iphone och jag min. Medans vi gick i dom stora korridorerna i studion. Jag tog upp min mobil och skrev "I've some amazing future plans, can't wait 4 all of u guys to c it. It thanks to all of ya'll" skrev jag. Och Justin kollade på mig.
- Twitter eller? skrattade han. Han log. Jag såg hans perfekta leende och hans otroligt fina ögon. Jag var tvungen att påminna mig själv om att han hade flickvän för att inte verka galen.
- Japp, skrattade jag. - du med eller?
- Jepp, ska vi ta en bild tillsammans för våra fans?, sa han och jag tyckte om idén så jag gick med på det. Vi tog ungefär 5 bilder, tills vi båda tyckte den var bra.

- Vad ska jag skriva? sa Justin. Jag ryckte på axlarna och log. Sedan såg jag att han skrev "hanging around with @valeriaespinoza. U guys r going to love our new movie."

Han skickade bilden till mig så twittrade jag bilden med en liten text. "Hanging around with your favorite guy. yeah, know I got why u guys like @justinbieber."

Han skrattade och sedan kom vi båda till bilarna, då skulle vi skiljas åt.
- Aja, vi ses, sa jag och kramade honom.
- Ja det gör vi, vi borde hänga någon dag, sa han.
- Absolut, messa mig! sa jag och gick in i min bil när jag såg att en liten flicka fottade oss.

______________________________________________________________________________________
KOMMENTERA! Tack  för alla fina kommentarer, det ger mig verkligen med lust att skriva! :D
(skrev denna under lektions tid)

Ni får med ikväll guys! :D

Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra! de är så söta, man vet redan nu att de passar ihop!<33

2011-05-03 @ 16:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0