IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 7

Han skrattade och sedan kom vi båda till bilarna, då skulle vi skiljas åt.
- Aja, vi ses, sa jag och kramade honom.
- Ja det gör vi, vi borde hänga någon dag, sa han.
- Absolut, messa mig! sa jag och gick in i min bil när jag såg att en liten flicka fottade oss.




Ur Justin Biebers perspektiv:

Valeria var verkligen snygg, precis som alla säger. Snyggare i verkligheten än vad jag trodde. Telefonen ringde, Ryan.
- Tja, sa jag glatt, det var kul att höra Ryans röst igen, det har gått ett tag sedan sist.
- Du har inte ringt mig, vad har du haft för dig? frågade han nyfiket..
- Jag kom hem inatt, och nu har jag haft möte enda sen imorse med Valeria Espinoza och massa andra inför min kommande film..
- Maan, berätta, är valeria lika het i verkligheten som på bilder?
- Hetare, sa jag och tänkte mig henne framför mig.
- Akta dig, du har Selena, sa ryan och jag skrattade. Valeria var jätte fin, faktiskt, men jag har ju selena. Borde inte tänka på en annan tjej då.

Vi pratade lite och han berättade att han tänkte komma till LA. Men jag ska ju till Vancouver snart och spela in filmer så vi bestämde oss för att ses där nästa veca.

Ur Valerias perspektiv:

Jag ringde upp Miley. Hon var verkligen någon jag behövde prata med just nu känner jag, så skönt att ha en bästavän som henne som vet vad man går igenom.
- JUSTIN BIEBER ÄR SÅ HET! sa jag när jag hörde att hon svarade. Jag lät henne inte svara.
- Han är en liten flicka, skrattade Miley.

Jag berättade för henne om mötet och allt. Sedan pratade vi om lite andra problem. Hon var i Chilé nu. Jag saknar henne verkligen! Kan hon inte komma hem snart. Efter en timma satte jag mig vid datorn.

"whatz uppp guys?" twittrade jag bara för jag hade tråkigt. Jag hade verkligen tråkigt, ingen kunde träffa mig eller göra något med mig. Jag satte mig vid datorn och började googla saker om mig och se roliga gamla intervjuer. Jag twittrade också "Im boored."

Jag fick ett sms. Min sms signal var Rebecca Blacks "friday". Jag hat/älskar den låten. Det var från "Bieber" som det stod på min mobil. "Om du har tråkigt, möt mig. Lol"

"Jag är helt uttråkad, visst. Vart? :)"
"Santa Monica? Känner du till Parken Morsilla? :)<3"
"Ja, lol. När? :)"
han skrev hjärta, det kändes fel att skriva hjärta tillbaka eftersom han hade flickvän.
"Hinner du om 15 minuter?"
"Absolut! <3"

Jag var tvungen att åka direkt eftersom parken Morsilla ligger 15 minuter från mitt hus. Under bilresan lyssnade jag på radion och Katy Perrys, Jennifer Lopez och Rihannas låtar spelades förfullt. När jag kom fram fanns det inga paparazzis, jag var helt normal. Skönt!

Jag gick och satte mig på en bänk medans jag väntade på Justin. Sedan såg jag en svart vancouver komma, ur den klev han ur.

- Hej, sa han och kramade mig. Och jag kramade tillbaka.
- Vad ska vi göra? frågade jag.
- Ingen aning. Jag känner inte så mycket folk här i LA, du är faktiskt en av mina första vänner, du och se... sa han och slutade. Jag förstod att han skulle säga Selena..
- Selena bor väl i Texas? svarade jag och log, jag lyckades låtsas som om det inte berörde mig. Som den grymma skådespelerskan jag är!
- Granprarie texas och LA..
- Coolt, och du? frågade jag och började gå mot gungorna och han följde efter mig.
- Jag har hus här i LA och Stratford Canada, Dudå?
- Jag är från New york, eller jag har hus här i LA nu eftersom jag har jobbat här sedan jag var 11 år och har hus här sedan dess, sa jag.

Vi pratade en massa och lärde känna varandra. Han var mycket mer än bara en popstjärna.
- Varför är du inte med Selena nu? frågade jag
- Hon jobbar, vi skulle ses men hon kunde bara på dagen och då hade jag möte med dig, sa han och försökte byta samtalsämne genom att berätta om hans vänner Ryan och Chaz. Jag märkte verkligen att han saknade dom.

- Tycker du jag ska låta mitt hår växa igen? frågade han helt random.
- Nej, du ser bättre ut i denna frisyr, sa jag och började rodna, han kollade på mig med sina speciella ögon. MEN GUD, jag var tvungen att påminna mig att han var upptagen, igen. - du ser äldre ut, la jag till.
- Okej, förresten, jag hittade denna bild på dig, sa han och visade mig en bild som han hade på sin iphone. Det var en bild på mig från när jag var liten och var med på en barnreklam.
- NEJ VAR ELAKT! sa jag och kunde inte låta bli att skratta. - Radera den..
- Aldrig, det är den sötaste bilden jag sätt..

________________________________________________________________________

KOMMENTERA MER!! ni är så många som läser :) Jag vill veta vad ni tycker :O

Någon som kan hjälpa till med en design? Den här designen får berättelsen att se sämre ut :O hihi!

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Emmy

jätte bra!! jag tycker att det här är den bästa jag läst! (alltså den bästa justin novell jag har läst!<333)

2011-05-03 @ 19:55:50
Postat av: julia

Jätte bra! Ett ikväll!? :)

2011-05-03 @ 19:58:27
Postat av: Ella

Helt fkn AWESOME!!!!!!! :D MORE PLS?(a

2011-05-03 @ 19:59:55
Postat av: Emma

Du skrive rjätte bra, skiiiit bra novell! SNÄLLA MEEEEEEEEEEEER!!!!

2011-05-03 @ 20:15:25
Postat av: Ida

Hej! Undrar om ni skulle vilja vara med i våran fanvideo där Justin ska komma till Sverige! Justin kommer förmodligen se den, vill ni läsa mer? Tryck häär- http://biebsordie.blogg.se/2011/may/justin-bieber-to-sweden.html#comment

2011-05-03 @ 20:40:40
URL: http://biebsordie.blogg.se/
Postat av: Anonym

braaa! :D

2011-05-04 @ 17:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0