IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 9

- Vi ses då, det var kul att hänga med dig! sa han och skrattade. 
- Jag ser dig officiellt som min vän, sa jag och skratta och kramade honom hejdå. Jag hoppade in i bilen och körde hem...

Den natten, drömde jag om Justin Bieber...




1. Valerias outfit 2. Valeria 3. Selena och Justin 4. Love and other drugs


Ur Justins perspektiv:

Jag vaknade upp runt klockan 11. Jag satt vid datorn och följde några fans på twitter. Sedan gick jag in på Valerias twitter konto och såg att hon hade uppdaterat sina statusar med medelanden till hennes fans. Jag log. Hon verkade ha ett enormt hjärta.

Sedan slog det mig. Idag är det ju "Love and Other drugs" premiär. Jag undrade om Valeria också skulle dit. Selena sa till mig att hon skulle dit. Jag smsade Valeria. "Ska på på love and other drugs premiären? <3"
"Ja. Jag vill verkligen se den, can't wait. Ska du dit?"
" Aaa :)"

Jag vet inte varför. Men jag ville inte att Selena och Valeria skulle vara på samma event. Båda är ju disney stjärnor så dom har känt varandra hur länge som helst, men jag ville ändå inte att dom skulle ses.

Timmarna gick och sedan kom min stylist Ryan över för att fixa mig inför eventet. Det var bara en timma kvar, så vi fick ganska bråttom. Det kändes skönt med en lugn dag. Att gå på filmpremiärer är kändisarnas sätt att gå på bio nästan.

När jag var klar åkte jag iväg till eventet. Jag hade med mig Kenny och två andra livvakter. Det roliga med Kenny är att han behandlar nya livvakter som retards. Jag kunde inte låta bli att skratta när han förklarade saker för dom.

När jag kom fram klev jag av limousinen och jag hörde skrik från alla olika håll. Jag gick fram till grindarna och skrev autografer till runt 7 fans och tog två bilder. Sedan gick jag på röda mattan och jag kollade framför mig och där stod Selena. Hon log mot mig. Vi posade inte tillsammans på röda mattan, för mina fans gillar inte henne och jag vill inte uppröra dom. Men hon såg underbar ut i en lila dräckt. Jag fortsatte gå på röda mattan.

Jag hörde att folk började skrika "VALERIAAA, VALERIAA ESPINOZAA, MISS ESPINOZA, VALERIA" och massa olika och då förstod jag att Valeria hade kommit så jag kollade bakom mig. Där stod Debby Ryan och bakom henne stod Valeria och posade. Shiiiit, hon vad vacker hon är... Hon log och rörde på sig som en riktig prinsessa. Jag kunde inte låta bli att småsnegla på henne. Sedan vände jag mig om och såg Selena stirra på mig argt.

Jag mimade "I love u" till henne och hon såg forfarande sur ut. Jag sneglade på Valeria igen och fick för ett par sekunder ögonkontakt med henne. Alla gjorde intervjuer i cirka 15 minuter sedan gick vi backstage.

Ur Valerias perspektiv:

Jag försökte att inte bry mig om Selenas arga blickar. Hon hade alltid hatat mig. Vi minglade runt lite och hälsade på olika folk innan själva filmen skulle börja. Jag och Justin kollade på varandra hela tiden och jag försökte att inte möta hans blick något mer, men det var omöjligt. vafan är det som händer? .. tänkte jag ..

Så fort Selena lämnade hans sida och gick för att prata med några andra gick han fram till mig.
- Hola Valeria, sa han och jag skrattade åt hans spanska.
- Hi Justin, skrattade jag.
- Du ser helt otroligt ut, Wow. Jag är mållös... sa han och granskade mig.
- Tack, du och din flickvän ser otroliga ut tillsammans..
- Tack, och har du pratat något om vårt filmprojekt med någon intervjuare? sa han för att byta samtalsämne.
- Ja, det är det ända dom frågar mig just nu
- Mig med, om det, dig och selena..
- Vad pratar ni om då? sa Selena som kom utan att vi hade märkt det..
- Om vårt nya projekt, svarade justin snabbt.
- Jasså, hur mår miley då? frågade Sel
- Bra, hon gör tour för sina hundra miljontals fans i latin america. Hon har ju trotts allt sålt näst mest album av oss alla i disney, efter mig, skrattade jag. Selena såg arg ut. - Jag har sålt 7 miljoner album , miley 4 miljoner och du har väl sålt 3 miljoner Sel, stämmer det? .. la jag till.

Selena vände på klacken och gick och Justin log mot mig och gick efter henne. Dörrarna öppnades och alla gick in i biosalen. Det var ingen speciell biosalong utan det var en vanlig biosalong. Alla gick in och satte sig. Jag satt i mitten och sedan såg jag att brevid mig satt Justin och brevid han satt Selena. Så han satt mellan mig och Selena. Och på min andra sida satte sig Zac Efron. Jag kunde inte låta bio att krama Zac när jag såg honom, det var så längesen jag såg honom.
- Jag har saknat diiig! skrek jag och nästan våldtog honom med min kram. Jag har känt honom sedan jag var 11 år, så vi har en väldigt speciell vänskap. Jag satte mig och pratade med Zac och försökte ignorera att Selena försökte gosa med Justin. Jag intalade mig själv bry dig inte, han är inte din, inte alls, bry dig inte...

Jag satt och drack en coola som jag tog med mig in från minglet. Filmen började och man hörde hur folket skrattade ihjäl sig hela tiden. En riktigt bra film!

Under filmen såg jag hur Selena och Justin höll han. Gud, jag kände mig för första gången i mitt liv avundsjuk på riktigt.
- Håll min hand, viskade jag i Zacs öra.
- Du är min typ bästavän, nej tack, viskade han tillbaka.
- dummer, jag gillar inte dig heller, men jag vill bara att Justin ska se, jag förklarar allt senare, sa jag och Zac förstod ganska snabbt. Han skrattade och tog tag i min hand. Jag smekte hans hand lite och det såg verkligen ut som vi hade det mysigt.

Jag kollade på Justin och han kollade surt på hur Zac höll i min hand.. Det gick ganska snabbt med allt jag märkt var att Zac och jag hade massa coola över oss. Justin hade låtsats flytta lite på sig och sedan spillt coola över hela oss. Vi båda skrek och hela salen med - jennifer lopez, katy perry, brad pit, angelina jolie - bad oss hålla käften.
______________________________________________________________________________

KOMMENTERA!!

 


Kommentarer
Postat av: sabbe :)

Mer :D

och jag hoppas fortfarande att selena e otrogen så justin o hon kan bli tillsammans.. tralalalala :D

2011-05-05 @ 15:41:20
Postat av: lovisa

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-05 @ 15:54:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Ella

Awesome som fan! :D mer snälla?!

2011-05-05 @ 19:01:02
Postat av: Julia

Jättebra, snälla meeeeeeeeeer.

2011-05-05 @ 21:02:51
URL: http://biebzstoryz.blogg.se/
Postat av: Anonym

meer



haha,dör v den sita meningen

2011-05-05 @ 23:19:26
URL: http://bieberdremnovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0