IT'S REALLY COMPLICATED CHAPTER 4

- Valeria, svarade jag och lät typ nyfiken.
- Espinoza? frågade en bekant röst, jag hade hört den hundra tusen gånger, kunde inte komma på från var.
- Ja, vem är det?
- Det är Justin Bieber...




-
Jag tyckte jag kände igen rösten, hej! sa jag glatt.
- Haha hej, sa han och skratta. - så vi ska göra en film tillsammans, tillade han.
- Ja, det ska vi. Jag längtar faktiskt! Jag tror det kommer bli riktigt bra, har du läst igenom handlingen? frågade jag och ville verkligen inte att det skulle uppstå en pinsam tystnad.
- Jag har läst igenom det, det är en fin historia. Jag är säker på att den kommer bli bra, jag ville bara snacka med dig lite och lära känna dig innan vi kommer till inspelningarna helt randon, sa han och skratta.
- Det vore sjukt, skrattade jag.
- Jag är i australien nu på tour, men den slutar nästa vecka. Vi kanske skulle kunna hänga då eller något, inspelningarna av Letisha börjar om två veckor..
- Ja absolut! Vi hörs då! sa jag trevlig.
- Hare bra, se yah, sa han och jag svarade samma med "see yah" sedan la vi båda på.

Jag började fixa mig inför MTV intervjun och då ringde Marc mig precis.
- Jag pratade med Bieber, sa jag det första när han svarade.
- Berätta allt! sa han och skratta.

Jag berättade allt, han sa att han skulle komma förbi och skjutsa mig till MTV studios där jag skulle uppträda min nyaste singel "For you" och han berättade även att jag var två på billboard listan. Jag var tvungen att logga in på twitter då. "For you number 1 on billboard. Oh my gosh, this is amazing, thank u guys!!! Im happy ya'll liked it."

Jag åkte till MTV och det var massor av paparazzis överallt. Det blev kaos när jag skulle gå in i studiorna men mina livvakter klarade det fint. Jag blev ledd till sminkrummet då jag såg att jag fick två sms. Ett från Miley och ett från ett främmande nummer. Miley skrev "whatzuppp brootha from anotha motha?" jag skrattade och svarade. Det från främmande nummret stod "Du har väl inte glömt att spara mitt nummer? Vi hörs när jag är tillbaka i Los angeles. xoxo Justin." Jag log för mig själv och la till honom i min kontaktbok som "Bieber"

 Jag satt i sminkrummet och blev sminkad, då kom James - han jobbar hos MTV, han har intervjuat mig flera gånger - in. Vi hälsade på varann och han ledde mig in till rummet där intervjuen skulle ske.
Jag började med att uppträda min låt "For you". Det var så skönt, att få sjunga igen.

Sedan satte jag mig på en soffa och skulle bli intervjuad. Vi pratade lite om min tour i europa och mina fans, twitter, min nya singel och mitt kommande album.
- Men nu har det gått en massa rykten om dig och en ny film, men en ny superstjärna, sa han och nyfiket.
- Har det? svarade jag och skrattade. Jag visste precis hur hantera dom här situationerna.
- Är det säkert nu att du ska göra en film med Justin Bieber?
- Det är det faktiskt. Vi börjar spela in om redan två veckor, det är en romantisk komedi som heter Letisha. Det är en jätte fin berättelse och handling. Jag kan inte vänta! svarade jag entusiastiskt.
- Kommer det komma duetter eller musik i filmen? frågade han
- Jag hoppas det! Men jag vet inte, det är ju inte en musikal. Men jag skulle vilja göra som miley och göra en låt som "when I look at you" men vi får se, sa jag och skrattade.

 När jag var klar med intervjun åkte jag hem. Jag satte mig direkt vid datorn och twittrade. "Had so much fun with James in the MTV studios." och sedan såg jag att jag hade 6 700 000 followers vilket är nära 7 miljoner followers, så jag skrev "WOW, Almost 7 million of followers, this is amazing guys" Sedan såg jag att några trends var #JustinAndValeria och #bieberandEspinoza. Jag log åt tanken, haha dom här fansen är sjukt underbara.

Jag gick in på en retweet som jag hade fått. "VALERIA något kommer hända mellan dig och justin, vi är inte dumma, rör du honom, dör du. JAG KOMMER DÖDA DIG"

_____________________________________________________________________________________

Hm.. Lite långtråkigt och så ibörjan! :) Men så äre. Vill ni läsa ur justins perspektiv nästa gång?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, och en fråga? kommer det mer idag snälla? :D<3

2011-05-02 @ 17:42:53
Postat av: hej här kommer en kommentar

O-M-G!!!!! jag hittade just denna novellen och det är helt klart den bästa jag läst!! och jag har läst många, tro mig, hehehe..



aja ville bara säga att, girl: YOU ROCK!



jag (L) din novell (a) en mer idag!! snäääällaaaa (jag dör annars)



oj detta blev långt... lalala (A) PUSS PÅ DIG!!!

2011-05-02 @ 19:53:40
Postat av: Emmy

hittade precis den här novellen!! jag älskar den!! skriv mmmeeerrr!! <333

2011-05-02 @ 22:15:58
Postat av: Sset

riktigt bra! Grymt! :)<3

2011-05-02 @ 22:17:35
URL: http://ssetnovell.blogg.se/
Postat av: emma

jag vill läsa ur justins perspektiv!!:)

Ps. den här novellen äger <33

2011-05-02 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0