WE WERE BORN TO BE - KAPITEL 9

Jag torkade bort mina tårar, så gott det gick och sedan kom Chaz. Jag hoppade in i hans bil och jag höll inne tårarna så hårt jag kunde. Men tillslut kunde jag inte mer. Utan jag kramade om honom, väldigt hårt. Jag kände mig väldigt säker i hans armar.




Ur sunnies perspektiv:

Jag satt i Chaz soffa och skickade ett sms till min mamma "Jag är hos en kompis, kommer hem senare. Är det okej?" jag fick snabbt svar om att det var okej. Chaz kom ut till mig med ett glas vatten.
- Så, du och justin var typ tillsammans. Sa han och suckade.
- Ja, eller typ. Vi gillade varandra väldigt mycket. Sa jag. Egentligen älskade jag honom, men ingen av oss hade sagt dom tre orden.
- Gillade, inte längre? sa han.
Jag svarade inte, för det klart jag fortfarande tyckte om honom. Vi kramade om varandra, och stod bara så ett tag. Kändes skönt att bara få krama någon och få ut mina känslor. Justin ringde. han hade skickat tjugio sms sedan jag gick och ringt sjutton gånger. På smsen stod det nästan likadant i varje "förlåt, jag gillar dig, selena betyder inget, jag vill ha diiiig" och såna saker.

han ringde igen. Jag stängde av min mobil denna gång och fortsatte krama Chaz. Jag inbillade fakitskt mig att det var Justin jag kramade. Kunde jag inte sluta tänka på honom?

Ur Chaz perspektiv:

Jag kramade om Sunnie. Hon gillade nog justin, men hon skulle inte kramat mig såhär om hon inte kände något alls för mig.. Jag gillade henne faktiskt, hon var det vackraste mina ögon hade sätt. Jag ville ha henne. men min bästavän gillade också henne, jag kunde inte svika honom, även om han hade sårat henne.. Eller kan jag?

Ur sunnies perspektiv:

Vi släppte taget om varandra, och jag var nära honom. För nära honom. Sedan hände det bara, jag vet inte om jag ville eller inte. Men jag kysste honom. Jag behövde kyssa honom. Inte för hämnas på justin, utan bara för att jag ville prova hans läppar.

Vi stod och kysstes. Sedan slutade vi. Jag kollade på honom med stora öppna ögon.
- men gud förlåt! sa jag för jag märkte att jag hade kysst honom. Det var jag som tog inisiativet.
han svarade inte utan log bara och kom närmare mig.
- Jag måste gå, sa jag och sprang därifrån. Jag sprang ut från huset och gick hem. Det tog cirka 1 timma.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och skrev på min twitter "u werent who i thought u were" jag kände hur en tår gick rann ner för min kind. Jag gick in på justins twitter. Och han följde mig såklart och jag honom. "i really like u, u have to belive me" men jag såg att Selena Gomez följde mit på twitter nu. Så jag följde henne med. Det kändes löjligt och bara fejk. Men jag gjorde det..

Jag stängde av datorn och umgicks lite med mamma och pappa som nyss hade kommit från New york innan jag gick och la mig. Sedan vaknade jag upp 03:00 och kände att någon stirrade på mig. Jag vaknade upp och såg honom där i mitt rum. DET VAR JUSTIN!!
- vad gör du? är du galen? var gör du här? jag ser hemsk ut, viskade jag och tog för mitt ansikte.

- Du är alltid fin, och du sover så sött, du hade öppen mun när du sov och nämnde mitt namn, sa han och jag kände hur jag blev röd om kinderna.

- Förlåt, jag måste få förklara. Jag kysste Selena, dumt gjort, men jag vet varför jag gjorde det. Jag var nyfiken på vad jag kände för henne, och jag märkte att jag inte känner ett skit för henne. Utan att det är dig jag vill ha, jag lovar, att det var som att kyssa en docka. sa han och såg ledsen ut.

Jag kände mig elak, för jag hade kysst Chaz. Och jag gillade Chaz. Men mer som en kompis, jag gillade Justin som det han är. Min nästan-pojkvän. Justin var den första jag varit kär i.

- Jag tycker om dig med, sa jag och vi kysste varandra sedan kramade varandra. Det var rätt gulligt som om vi vore 7 år. jag gillade det. Jag hoppade över att berätta vad som hände med Chaz. Det är ändå onödigt, och vi var inte tillsammans då.

Justin la sig bredvid mig. Vi somnade. Tätt in till varandra. Nästa morgon vaknade jag utav att någon stirrade på mig. Det var Justin.
- Har du kollat på mig hela natten? frågade jag trött. Jag sträckte på mig.
- I stort sätt, du är så vacker så det är svårt att låta bli, sa han och kysste mig på pannan.

Vi gick upp och åt frukost. Sedan duschade jag och fixade mig, sedan åkte vi hem till Justin så fixade han sig. När han hade duschat klart kom han ut ur toaletter med en handduk runt midjan. Jag blev helt chockad. Han var så snygg!! Så het.

Han gick mot mig och kysste mig. Sedan gick han och bytte om. Jag hörde en viberation och kollade på min mobil, sedan såg jag justins mobil. Jag tänkte inte kolla men när jag såg ett sms från "Selena <3" Jag försökte att låta bli att tänka på att han hade ett hjärta vid hennes namn.

Jag öppnade smset och där stod det ....


_____________________________________________________________

Hm.. vad kommer hända? med Chaz? med Selena?

KOMMENTERA SÅ MYCKET DET GÅÅR!! Ni läser, men kommenterar inte -.-

glöm inte att se vår kändis blogg. VI SKRIVER OM ALLA:
www.hollywoodgossips.blogg.se

uppdate: Snart kommer kapitel 10!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja komigen alla kommenterar nu!

Förresten vatr fry bta skrivet, och självklart vill jag ha mer!

2011-02-24 @ 21:16:05
Postat av: Anonym

MMMMMMMEEEEEEEERRRRRRRRRRR

2011-02-24 @ 21:52:32
Postat av: Gissa xD

Åh,den är så braaa!

Chaz,Selena. Förstör INTE för dem nu,okej?!

2011-02-24 @ 22:04:26
URL: http://sweetannies.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det är så grymt spännade jag vill bara ha mer nuuu ! :)

2011-02-24 @ 22:23:31
Postat av: Anonym

NEJ! Sluta inte skriva nu ! Men det får inte bli något Sunni blir sur för! Då blir det bara tråkigt!

2011-02-24 @ 22:24:04
Postat av: mirja och sanna

jätte bra story kommentera gärna vår :)

2011-02-25 @ 05:54:57
URL: http://biieberstory.blogg.se/
Postat av: Madde

Har ingen vad jag tänkte skriva, men jag tror... Vad bra skrivet, tror jag.

Forsätt orkar inte vänta, ikväll SNÄLLA!

Kram!

2011-02-25 @ 16:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0