ITS REALLY COMPLICATED CHAPTER 61

Chaz satt och drack mer för sig själv.
- Hörrö chaz, du ska inte dricka mer.. sa jag och han skrattade bara.
Jag kollade runt och såg Justin stå och snacka med två tjejer vid baren, jag undrade om dom var fans, dom såg väldigt bra ut iallafall. Dom såg ut att vara mexikaner. En tjej gick iväg och nu stod Justin där och pratade med en tjej själv, vafan skrattar dom så mycket för?




Jag började gå till baren, fast på andra sidan. Jag släppte aldrig blicken från dom, dom verkade iallafall ha kul. Justin märkte mig inte alls. Jag kollade snabbt åt Mileys håll och hon stod och dansa med en kille och dom viskade till varandra. Ryan var helt borta, förmodligen med någon brud.

Jag beställde en vodka redbull och började dricka mer. Sedan såg jag hur tjejen började krama om Justin, Justin kramade tillbaka och skrattade samtidigt som han sa något. Jag fick panik i den sekunden och kastade mitt glas mot henne från andra sidan baren, hon hoppade till eftersom jag träffade precs bredvid. Justin kollade konstigt på mig.

Jag gick mot dom.
- VAFAN HÅLLER DU PÅ MED? skrek jag till justin och han såg bara helt chockad ut.
- Det är inte som du tror, vafan dampar du för? skrek justin åt mig.
- HÅLL DINA HÄNDER BORTA FRÅN MIN KILLE, skrek jag till tjejen och hällde ett glas som jag hittade bredvid mig på henne, det var lite dricka kvar men mest isbitar.
- VAFAN JÄVLA ÄCKEL, DU KAN INTE ENS SJUNGA, skrek hon till mig..
Alla hade samtals runt omkring mig nu och dom mumlade både mitt och Justins namn.

- Ursäkta? kan inte jag sjunga? vafan har jag en karriär från då? jävla slampa, sa jag till henne
- Du har en karriär för du dejtar justin bieber, sa hon och jag märkte att hon inte hade någon brytning på engelskan.
- JAG HADE EN KARRIÄR LÅNGT INNAN JUSTIN BIEBER FANS PÅ KARTAN, lilla du, jag har jobbat med disney sen jag var 5 år gammal, idiot, sa jag och började gå mot henne men Miley stoppade mig.
- Ta det lungt Valeria, andas, sa hon

Jag tog några andetag och blundade, när jag öppnade ögonen hade jag vodka över hela mig, då fattade jag att den dära bitchen hade hällt dricka på mig. Men Miley hann hoppa på henne före mig och det slutade med att jag och Miley blev utsläppade av vakter.

Vi satte oss på marken utanför klubben och miley tände en cigg och jag drack lite ur min vodka redbull. Fem minuter efter vi blivit utkastade kom Justin ut.
- ASSÅ DU KAN VERKLIGEN INTE UPPFÖRA DIG, FYFAN.. sa han irriterat till mig.
- Förlåt men den där bitchen var helt på dig, och du var inte så oskyldig stod och smekte hennes rygg, sa jag irriterat och reste mig från marken.
- SMEKTE HENNES RYGG? jag kramade henne, för hon var ett stort fan av min musik och ville ha en kram och en bild med mig, jag snackar med mina fans ibland, är det konstigt? sa han och han hade höjt rösten lite.

Jag var tyst, fan. Jag hade skämmt ut mig.
- VAFAN TROR DU MINA FANS KOMMER TYCKA OM DIG NU? tror du inte hon kommer berättar folk och media? Jo, och du kommer få hotbrev för du går på mina fans, jag vill inte stå mellan valet av dig och mina fans, sa han och sedan vände han sig om och gick in i klubben.

- Fett synd Valeria, sa miley och skrattade. Jag hjälpte henne upp för marken och vi hoppade in i en taxi för att fortsätta festa...
_____________________________________________________________________________

KOMMENTERA!! :D

börjar mexico bli för mycket? Or do you guys want more? kom ihåg, de är bara första kvällen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÄLLA SNÄLLA NSÄLLLA söta du, kan du göra det här till ett stort drama ?:D Snälla? :) grymtbra också :)

2011-08-21 @ 01:47:54
Postat av: Anonym

DU ÄGER SÅ JÄVLA MKT!!!!!

2011-08-21 @ 03:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0